Fika på torsdag i stan?
_0712 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Fika på torsdag i stan?

    Halloj alla,

    ska vi ta fikan i stan i stället, så kan alla vara med då!

    Kl 11.30 funkar det??
    För mig skulle Söder passa bäst, då jag tycker det är enklare när man har bilen med sig in, vilket jag måste ha, då jag har så jobbigt att gå längre sträckor.
    Kanske samma ställe som sist?
    Ringens centrum i mitten. Då kan man parkera i garaget under centrum.

    Vilka kan då??

    Kram
  2. 1
    Fika på torsdag i stan? Halloj alla,

    ska vi ta fikan i stan i stället, så kan alla vara med då!

    Kl 11.30 funkar det??
    För mig skulle Söder passa bäst, då jag tycker det är enklare när man har bilen med sig in, vilket jag måste ha, då jag har så jobbigt att gå längre sträckor.
    Kanske samma ställe som sist?
    Ringens centrum i mitten. Då kan man parkera i garaget under centrum.

    Vilka kan då??

    Kram
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Jag kan !! Visst kan vi ta Ringen igen, annars kanske det finns något mer tyst fik vi kan hitta? Det var ju lite stökigt där sist...fast å andra sidan är det ju mycket att välja på där, eftersom det är som en food-court man kan gå runt på olika ställen och sitta ihop ändå. Jag kommer i alla fall !! Willesmor, jag hoppas du kommer så jag kan göra mig ren från skulder
  4. 2
    Jag kan !! Visst kan vi ta Ringen igen, annars kanske det finns något mer tyst fik vi kan hitta? Det var ju lite stökigt där sist...fast å andra sidan är det ju mycket att välja på där, eftersom det är som en food-court man kan gå runt på olika ställen och sitta ihop ändå. Jag kommer i alla fall !! Willesmor, jag hoppas du kommer så jag kan göra mig ren från skulder
  5. Medlem sedan
    Feb 2007
    #3
    Jag kan också!

    ...och kan "smita" iväg en stund ifrån jobbet på torsdag Vart som helst (inne i stan) går bra för mig
  6. 3
    Jag kan också!

    ...och kan "smita" iväg en stund ifrån jobbet på torsdag Vart som helst (inne i stan) går bra för mig
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    Gunnarssons fik då?? på samma sida som ringen, fast typ hundra meter ner mot slussen till....
  8. 4
    Gunnarssons fik då?? på samma sida som ringen, fast typ hundra meter ner mot slussen till....
  9. Medlem sedan
    Nov 2002
    #5
    Ja varför inte? Det vore kul att testa ett annat place denn gång tycker du inte? Helt ok för mig!! Vad säger ni andra som vill och kan följa med???
  10. 5
    Ja varför inte? Det vore kul att testa ett annat place denn gång tycker du inte? Helt ok för mig!! Vad säger ni andra som vill och kan följa med???
  11. Medlem sedan
    Mar 2003
    #6
    Kl 11.30 Gunnarssons fik på Götgatan??

    Passar det alla??
  12. 6
    Kl 11.30 Gunnarssons fik på Götgatan??

    Passar det alla??
  13. Medlem sedan
    Aug 2002
    #7
    Hej!! Åhh, jag hoppas verkligen att jag kan komma. För tillfället är "gubbens" bil på verkstad, och vi vet inte om den hinner bli klar... OM den blir det.. då kommer jag, annars får det bli nästa gång för mig...
  14. 7
    Hej!! Åhh, jag hoppas verkligen att jag kan komma. För tillfället är "gubbens" bil på verkstad, och vi vet inte om den hinner bli klar... OM den blir det.. då kommer jag, annars får det bli nästa gång för mig...
  15. Medlem sedan
    Nov 2002
    #8
    Åhh, jag hoppas du hinner få bilen så du kan komma...det vore trevligt att ses igen och att kunna lämna över hundringen Kramiz
  16. 8
    Åhh, jag hoppas du hinner få bilen så du kan komma...det vore trevligt att ses igen och att kunna lämna över hundringen Kramiz
  17. Medlem sedan
    Aug 2002
    #9
    men vännen... gällande hundringen.. den kan vi väl annars ta en dag i farsta... Det är INGEN brådska så.. jag klarar mig utan den..
    Men jag hoppas också att jag kan komma..
  18. 9
    men vännen... gällande hundringen.. den kan vi väl annars ta en dag i farsta... Det är INGEN brådska så.. jag klarar mig utan den..
    Men jag hoppas också att jag kan komma..
  19. Medlem sedan
    Mar 2003
    #10
    Hoppas att du kan komma!! Håller tummarna på att bilen blir klar!
    Jag är ju med skyldig dig pengar!!!
  20. 10
    Hoppas att du kan komma!! Håller tummarna på att bilen blir klar!
    Jag är ju med skyldig dig pengar!!!
  21. Medlem sedan
    Apr 2006
    #11
    Jag kan men jag hittar verkligen som en kratta! Suger på att hitta inne i stan verkligen. Någon som kan förklara för mig hur jag tar mig dit?
    Vilken T-banestation går man av på när man ska till ringen?
  22. 11
    Jag kan men jag hittar verkligen som en kratta! Suger på att hitta inne i stan verkligen. Någon som kan förklara för mig hur jag tar mig dit?
    Vilken T-banestation går man av på när man ska till ringen?
  23. Medlem sedan
    Apr 2006
    #12
    Förästen så tar jag ju med mig Wiktor med...så ni vet det...hoppas det är lugnt?
  24. 12
    Förästen så tar jag ju med mig Wiktor med...så ni vet det...hoppas det är lugnt?
  25. Medlem sedan
    Apr 2006
    #13
    Om någon annan åker tuben kanske vi kan mötas upp å gå tillsammans till fiket annars?
  26. 13
    Om någon annan åker tuben kanske vi kan mötas upp å gå tillsammans till fiket annars?
  27. Medlem sedan
    Nov 2002
    #14
    Ja, kan du inte komma på denna träff så får vi boka in en Farsta snart, liten fika vore trevligt
  28. 14
    Ja, kan du inte komma på denna träff så får vi boka in en Farsta snart, liten fika vore trevligt
  29. Medlem sedan
    Apr 2006
    #15
    Kan du inte åka komunalt då? *ler* Vi som ändå följdes åt under tiden vi försökte bli gravida med..skulle vara jätte kul att få träffa dig...
  30. 15
    Kan du inte åka komunalt då? *ler* Vi som ändå följdes åt under tiden vi försökte bli gravida med..skulle vara jätte kul att få träffa dig...
  31. Medlem sedan
    Aug 2002
    #16
    Komunalt från skogås till söder.. hmm, det tar sin tid och då får jag vara ledig hela dagen...*haha*. Det tar nämligen lång tid utan bil, men jag tror nog att bilen måste vara klart till torsdag.. Dem har redan haft den en vecka.. (måste byta dörr).. I do what I can.. Annars Tsarbabe.. så får vi träffas igen.. för vi lär hinna träffas säkert ett par gånger till innan bäbisarna ramlar ut..
    kramis..
  32. 16
    Komunalt från skogås till söder.. hmm, det tar sin tid och då får jag vara ledig hela dagen...*haha*. Det tar nämligen lång tid utan bil, men jag tror nog att bilen måste vara klart till torsdag.. Dem har redan haft den en vecka.. (måste byta dörr).. I do what I can.. Annars Tsarbabe.. så får vi träffas igen.. för vi lär hinna träffas säkert ett par gånger till innan bäbisarna ramlar ut..
    kramis..
  33. Medlem sedan
    Aug 2002
    #17
    såklart att det är!!! Han är lika välkommen han...!!
  34. 17
    såklart att det är!!! Han är lika välkommen han...!!
  35. Medlem sedan
    Aug 2002
    #18
    JO, jag hoppas ju också att jag kan denna gången.. men som jag sa till Ullen, det är inte pengarna som drar... Det är helt ok ... kramis...
  36. 18
    JO, jag hoppas ju också att jag kan denna gången.. men som jag sa till Ullen, det är inte pengarna som drar... Det är helt ok ... kramis...
  37. Medlem sedan
    Mar 2003
    #19
    Du åker till Tbana Skanstull. Uppgången är precis vid Ringen...
    Sen går du en bit ner på Götgatan, på samma sida som Ringen, mot Slussen till...

    Götgatan 92

    Ska bli kul att träffa dig, och själklart är sonen välkommen!!!
  38. 19
    Du åker till Tbana Skanstull. Uppgången är precis vid Ringen...
    Sen går du en bit ner på Götgatan, på samma sida som Ringen, mot Slussen till...

    Götgatan 92

    Ska bli kul att träffa dig, och själklart är sonen välkommen!!!
  39. Lotta med 3killar
    #20
    Vad roligt det hade varit att få träffa er alla.Men jag hinner inte.Ska till BM kl.13 och jag bor ju 3 mil norr om stan så det går ju inte.

    Slutar jobba om 3 veckor och har fått HP från 21/10 så efter det så hoppas jag att det blir fler träffar!!!!
  40. 20
    Vad roligt det hade varit att få träffa er alla.Men jag hinner inte.Ska till BM kl.13 och jag bor ju 3 mil norr om stan så det går ju inte.

    Slutar jobba om 3 veckor och har fått HP från 21/10 så efter det så hoppas jag att det blir fler träffar!!!!
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Fika på stan?
    By anki72 in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-05-04, 21:04
  2. Fika på stan? Nån?
    By PastorJohnson in forum Singelmingel
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2009-04-13, 14:06
  3. Fika på stan?
    By PastorJohnson in forum Singelmingel
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-04-10, 15:15
  4. En fika på stan
    By Isa Sve in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-14, 20:13
  5. Fika på stan?
    By katwah in forum Känsliga snack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-15, 08:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar