overall inköpt!!
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2000
    #1

    overall inköpt!!

    det blev en 8848 Altitude i strl 130, har ingen aning om vad det är för märke men den fanns på sportaffären, maken och sonen gillade den, någt slags kamoflagemönster i grått, vitt och svart, den kostade egentligen 1000 kr men maken prutade på något sätt ner den till 800... vind och vattentät, 10000mm vattenpelare, tejpade sömmar... och många coola fickor (det var tydligen viktigt för maken ) satt i alla fall bra på sonen (var större än didiriksonen i samma storlek enl de måtten jag hittade på nätet) tunn och smidig... och drar han iväg en massa på längden så växer han ur den men - då får han väl göra det...
  2. 1
    overall inköpt!! det blev en 8848 Altitude i strl 130, har ingen aning om vad det är för märke men den fanns på sportaffären, maken och sonen gillade den, någt slags kamoflagemönster i grått, vitt och svart, den kostade egentligen 1000 kr men maken prutade på något sätt ner den till 800... vind och vattentät, 10000mm vattenpelare, tejpade sömmar... och många coola fickor (det var tydligen viktigt för maken ) satt i alla fall bra på sonen (var större än didiriksonen i samma storlek enl de måtten jag hittade på nätet) tunn och smidig... och drar han iväg en massa på längden så växer han ur den men - då får han väl göra det...
  3. Sandra med M & L
    #2
    Ja såna såg jag idag på intersport, undrade just va de va för något. Den blir säkert jätte bra.
  4. 2
    Ja såna såg jag idag på intersport, undrade just va de va för något. Den blir säkert jätte bra.
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Det var väl den som fick jättebra resultat i Vi föräldrars test (fast då har jag för mig att den kostade över 2000 kr?!?).
  6. 3
    Det var väl den som fick jättebra resultat i Vi föräldrars test (fast då har jag för mig att den kostade över 2000 kr?!?).
  7. Medlem sedan
    Apr 2000
    #4
    ingen aning som sagt var - är bara glad att vi hittade en overall till sonen utan att bli helt ruinerade... och så får jag väl förbereda honom på att nästa vinter så är han nog tvungen att jacka och byxor - hur jobbigt det än är att klä på sig...
  8. 4
    ingen aning som sagt var - är bara glad att vi hittade en overall till sonen utan att bli helt ruinerade... och så får jag väl förbereda honom på att nästa vinter så är han nog tvungen att jacka och byxor - hur jobbigt det än är att klä på sig...
  9. Medlem sedan
    Apr 2000
    #5
    kollade på deras hemsida
    http://www.8848altitude.com
    och det är en tydligen en "osmium samuraj suit" vi har ...
  10. 5
    kollade på deras hemsida
    http://www.8848altitude.com
    och det är en tydligen en "osmium samuraj suit" vi har ...
  11. Medlem sedan
    Nov 2003
    #6
    Tror det är Intersports typ "eget märke" typ.
    Har själv en vinterjacka, som jag köpte förra året.
    Gillar dem, tycker de kläderna är snygga!
  12. 6
    Tror det är Intersports typ "eget märke" typ.
    Har själv en vinterjacka, som jag köpte förra året.
    Gillar dem, tycker de kläderna är snygga!

Liknande trådar

  1. Nalle inköpt.
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-09-23, 20:20
  2. Test inköpt
    By anonymt namn in forum _0706 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-09-18, 17:10
  3. Höstvinteroverall inköpt
    By janfebbarn in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-08-28, 08:10
  4. nu är den inköpt!
    By 0rcid in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-08-23, 11:24
  5. stegräknare inköpt:)
    By björnis in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-26, 21:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar