102 cm novemberkille :)
_0411 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2003
    #1

    102 cm novemberkille :)

    OJ, vad han växer nu. 102 cm mätte vi till här hemma. Nästan ALLA byxor är för små, och ett helt gäng tröjor.... Behöver köpa typ 4-5 par jeans.

    har era novemberbarn gjort växtryck över sommaren?
    ****************************** *****************************
    mamma till fyra och driver webshoppen Koola Knut, www.koolaknut.se
  2. 1
    102 cm novemberkille :) OJ, vad han växer nu. 102 cm mätte vi till här hemma. Nästan ALLA byxor är för små, och ett helt gäng tröjor.... Behöver köpa typ 4-5 par jeans.

    har era novemberbarn gjort växtryck över sommaren?
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2

    Ja det kan man säga!

    När vi var på 2,5 års kontroll i maj så var Emma 90 cm lång och när jag mätte henne hemma häromdagen så insåg jag att hon är 95cm lång nu.....så jag får väl säga att hon gjort ett ryck här över sommaren...
    Cecilia m Gustaf 0210, Emma 0411 & Sara 0712
    http://sisselaj.blogg.se

    *Att våga är att förlora fotfästet en stund. Att inte våga är att förlora sig själv*
    - Kierkegaard-
  4. 2
    Ja det kan man säga! När vi var på 2,5 års kontroll i maj så var Emma 90 cm lång och när jag mätte henne hemma häromdagen så insåg jag att hon är 95cm lång nu.....så jag får väl säga att hon gjort ett ryck här över sommaren...
  5. Medlem sedan
    Sep 2001
    #3
    Vi har gjort ett ryck - men fortfarande är han lång i överkroppen och har rätt korta ben. 104 i tröjor och 92/98 i byxor, då får de dessutom vikas upp "En liten fotbollsspelare" säger gubben med glimten i ögat ...

    Jag tror inte vi ryckte allt under sommaren utan det har snarare växt på sig från mars-augusti.
  6. 3
    Vi har gjort ett ryck - men fortfarande är han lång i överkroppen och har rätt korta ben. 104 i tröjor och 92/98 i byxor, då får de dessutom vikas upp "En liten fotbollsspelare" säger gubben med glimten i ögat ...

    Jag tror inte vi ryckte allt under sommaren utan det har snarare växt på sig från mars-augusti.
  7. Medlem sedan
    Jan 2002
    #4

    Ser att vi är med i samma

    ankomstgrupp igen...

    Jag väntar vår lilla trea den 24/11 och såg just att du är ju också med i ankomst nov-07 och väntar på er bebbe den 15/11 - skojsigt...

    kram kram
    Cecilia m Gustaf 0210, Emma 0411 & Sara 0712
    http://sisselaj.blogg.se

    *Att våga är att förlora fotfästet en stund. Att inte våga är att förlora sig själv*
    - Kierkegaard-
  8. 4
    Ser att vi är med i samma ankomstgrupp igen...

    Jag väntar vår lilla trea den 24/11 och såg just att du är ju också med i ankomst nov-07 och väntar på er bebbe den 15/11 - skojsigt...

    kram kram
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar