Timjan m 2!!!
_0712 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Timjan m 2!!!

    Hej, hur är det?
    Visst var du inte på vattengympan idag? Jag och Loijsan undrade idag, för visst skulle du gå i vår grupp varannan vecka??

    Kram
  2. 1
    Timjan m 2!!! Hej, hur är det?
    Visst var du inte på vattengympan idag? Jag och Loijsan undrade idag, för visst skulle du gå i vår grupp varannan vecka??

    Kram
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Tjenamoss! Vink, vink! Jo, jag var på vattengympan idag, kom sist och försent. Jag tror jag listade ut vem som är du, men jag ville inte störa i ert samtal och så hade jag så snurrans bråttom så jag hann inte vänta tills ni pratat klart Jag är placerad i tisdagsgruppen men har ofta UL + Läkartid på tisdagar och då måste jag byta grupp. Kommande tisdag ska jag gå och hoppas komma i tid och ha tid, iaf ska jag säga hej oavsett om jag måste "lägga mig i"
  4. 2
    Tjenamoss! Vink, vink! Jo, jag var på vattengympan idag, kom sist och försent. Jag tror jag listade ut vem som är du, men jag ville inte störa i ert samtal och så hade jag så snurrans bråttom så jag hann inte vänta tills ni pratat klart Jag är placerad i tisdagsgruppen men har ofta UL + Läkartid på tisdagar och då måste jag byta grupp. Kommande tisdag ska jag gå och hoppas komma i tid och ha tid, iaf ska jag säga hej oavsett om jag måste "lägga mig i"
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Klart du ska lägga dig i och säga hej!! Haha. Hmmm kom sist... ni var två som kom nästan samtidigt och den ena vet jag att Loijsan frågade när hon skulle ha och det var i mitten av januari... så då var det ju inte du! Hmmm...
    Hojta hej nästa gång! Jätte kul att vi är tre här från AFF i samma grupp!!!

    kramar
  6. 3
    Klart du ska lägga dig i och säga hej!! Haha. Hmmm kom sist... ni var två som kom nästan samtidigt och den ena vet jag att Loijsan frågade när hon skulle ha och det var i mitten av januari... så då var det ju inte du! Hmmm...
    Hojta hej nästa gång! Jätte kul att vi är tre här från AFF i samma grupp!!!

    kramar
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Nej inte avbryta! Det försöker jag lära min dotter... Fast nästa gång ska jag minsann inte låtsas vara väluppfostrad! Dessutom (försöka) komma i tid så jag hinner vara trevlig!

    Kramis
  8. 4
    Nej inte avbryta! Det försöker jag lära min dotter... Fast nästa gång ska jag minsann inte låtsas vara väluppfostrad! Dessutom (försöka) komma i tid så jag hinner vara trevlig!

    Kramis

Liknande trådar

  1. Timjan!!!
    By Willesmor in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-02-25, 13:55
  2. Timjan,
    By ullen in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-02-21, 23:13
  3. Timjan!
    By _annsan_ in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-06, 11:00
  4. Timjan!
    By ::Kiddan:: in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-23, 10:21
  5. Timjan..???
    By Willesmor in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-22, 23:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar