Intervju hos Manpower, lön?
Arbete, ekonomi & juridik
  1. Anonym
    #1

    Intervju hos Manpower, lön?

    Jag ska på inervju hos Manpower ang ett uthyrningsarbete som kommer vara på en kundtjänst där arbetet består av bl.a. ta emot ordrar, registrera dessa ev. skicka iväg lite post o.dyl.

    Hon jag talade med sa att lönen brukar ligga på ca 16000-17000kr. Jag är 27 år.

    Skulle jättegärna vilja ha lite tips och råd om vad jag skall tänka på och gärna då lönen.
  2. 1
    Intervju hos Manpower, lön? Jag ska på inervju hos Manpower ang ett uthyrningsarbete som kommer vara på en kundtjänst där arbetet består av bl.a. ta emot ordrar, registrera dessa ev. skicka iväg lite post o.dyl.

    Hon jag talade med sa att lönen brukar ligga på ca 16000-17000kr. Jag är 27 år.

    Skulle jättegärna vilja ha lite tips och råd om vad jag skall tänka på och gärna då lönen.
  3. Anonym
    #2
    Det låter lågt tycker jag, jag jobbar på en kundtjänst nu på ett företag och jag har en lön på 19.500:-/mån ,jag har jobbar där länge och är 29 år.Jag tycker att min lön är låg så 16,17.000:- låter lågt.
  4. 2
    Det låter lågt tycker jag, jag jobbar på en kundtjänst nu på ett företag och jag har en lön på 19.500:-/mån ,jag har jobbar där länge och är 29 år.Jag tycker att min lön är låg så 16,17.000:- låter lågt.
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3

    Manpower

    har jättelåga löner. Jag jobbade uthyrd för dom för nåt år sedan men sökte snabbt nytt jobb. Det bästa är att försöka bli anställd direkt av ett företag, då får du bättre lön.Fortsätt söka jobb när du börjat jobba för manpower, det är mitt tips.
    "Lyckan är inte en station som man kommer fram till, utan ett sätt att resa"
    M. Runbeck
  6. 3
    Manpower har jättelåga löner. Jag jobbade uthyrd för dom för nåt år sedan men sökte snabbt nytt jobb. Det bästa är att försöka bli anställd direkt av ett företag, då får du bättre lön.Fortsätt söka jobb när du börjat jobba för manpower, det är mitt tips.
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4
    Låter lågt.. Har jobbat hos Poolia i stockholm med liknande jobb och där sa det att ingångslönen var mellan 18-21000 och då var jag 27 oxå, utan nån direkt erfarenhet.. Så byt uthyrningsföretag, finns ju massor iaf i stockholm.. Poolia, lernia, mayday, arena personal, osv..

    Men sen kan det ju bero på var i landet man bor?
  8. 4
    Låter lågt.. Har jobbat hos Poolia i stockholm med liknande jobb och där sa det att ingångslönen var mellan 18-21000 och då var jag 27 oxå, utan nån direkt erfarenhet.. Så byt uthyrningsföretag, finns ju massor iaf i stockholm.. Poolia, lernia, mayday, arena personal, osv..

    Men sen kan det ju bero på var i landet man bor?
  9. Medlem sedan
    Jan 1999
    #5

    Manpower har låga

    löner tyvärr. Tjänar 23000kr hos ett privat företag med samma uppgifter. Är 28 år gammal....
    Tänk också på att du inte får betalt för ex röda dagar osv när du jobbar som konsult hos dem.
  10. 5
    Manpower har låga löner tyvärr. Tjänar 23000kr hos ett privat företag med samma uppgifter. Är 28 år gammal....
    Tänk också på att du inte får betalt för ex röda dagar osv när du jobbar som konsult hos dem.

Liknande trådar

  1. Manpower...
    By jumy in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-10-05, 17:28
  2. Manpower-intervju
    By anonym in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-17, 11:41
  3. Intervju imorgon Manpower
    By anonym idag in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-08-16, 10:29
  4. Manpower
    By peach in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-13, 12:59
  5. Manpower?
    By Notte m tjejer in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-02-07, 09:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar