ÄNTLIGEN är det över...
_0506 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    ÄNTLIGEN är det över...

    den sanslösa stressen att fixa klart allt i lägenheten, renoveringsångesten...

    FOTOGRAFERINGEN var precis. Mäklaren och fotografen har PRECIS gått och min väninna som varit här och hjälpt mig STÄDA och homestyla inför fotograferingen har precis gått upp t affären för att köpa oss riktigt goda frallor och lite choklad till kaffet som just nu doftar såååå underbart i hela lägenheten.

    Jag har lagt ner snuskigt mkt jobb på att göra det tittarvänligt här hemma så nu hoppas jag jä..lar att det betalar sig

    Lägenheten kommer ut i början av nästa vecka. Lovar såklart att länka

    kramar från en vrålhungrig och kaffesugen

    Anja
    Mamma till tre underbara barn. Kämpar ständigt med vikten
  2. 1
    ÄNTLIGEN är det över... den sanslösa stressen att fixa klart allt i lägenheten, renoveringsångesten...

    FOTOGRAFERINGEN var precis. Mäklaren och fotografen har PRECIS gått och min väninna som varit här och hjälpt mig STÄDA och homestyla inför fotograferingen har precis gått upp t affären för att köpa oss riktigt goda frallor och lite choklad till kaffet som just nu doftar såååå underbart i hela lägenheten.

    Jag har lagt ner snuskigt mkt jobb på att göra det tittarvänligt här hemma så nu hoppas jag jä..lar att det betalar sig

    Lägenheten kommer ut i början av nästa vecka. Lovar såklart att länka

    kramar från en vrålhungrig och kaffesugen

    Anja
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2
    nyfiken som man är så ser ja fram emot länken.
    Hoppas kaffet smakar gott.
  4. 2
    nyfiken som man är så ser ja fram emot länken.
    Hoppas kaffet smakar gott.
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3
    Åh vad ni har varit duktiga! Vilket slit alltså, men det kommer säkert att löna sig. Fler lockas säkert till visningen bara genom att se annonsen och bilderna. Och när de sen kommer in hos er och möts av allt det fina då hoppas jag att de lättar på plånboken!! :-)

    Ser fram emot bilder!

    Kram
    Isa
  6. 3
    Åh vad ni har varit duktiga! Vilket slit alltså, men det kommer säkert att löna sig. Fler lockas säkert till visningen bara genom att se annonsen och bilderna. Och när de sen kommer in hos er och möts av allt det fina då hoppas jag att de lättar på plånboken!! :-)

    Ser fram emot bilder!

    Kram
    Isa

Liknande trådar

  1. Äntligen över...
    By Svammelmamma in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-06-29, 21:45
  2. äntligen över
    By Folkabo in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-09, 19:30
  3. Äntligen över!
    By Asereht in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-01-04, 14:17
  4. Äntligen över
    By mamma-71 in forum Bokstavsbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-12-31, 15:06
  5. Nu är det äntligen över
    By smiley81 in forum _0207 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-10-31, 07:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar