Första inlägget
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Första inlägget

    sittandes vid mitt nya skrivbord. Kan inte beskriva känslan av att kunna sitta ner och skriva!! Snyggt är det med, foto kommer så fort jag fått en ny kamera
  2. 1
    Första inlägget sittandes vid mitt nya skrivbord. Kan inte beskriva känslan av att kunna sitta ner och skriva!! Snyggt är det med, foto kommer så fort jag fått en ny kamera
  3. Medlem sedan
    Apr 2004
    #2
    wooooow, känner igen känslan. Vi hade ett gammalt utebord i plast (Cexva kan intyga) innan vi äntligen köpte ett nytt.
  4. 2
    wooooow, känner igen känslan. Vi hade ett gammalt utebord i plast (Cexva kan intyga) innan vi äntligen köpte ett nytt.
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3
    Välkommen!
  6. 3
    Välkommen!
  7. Medlem sedan
    Jul 2003
    #4
    Härligt! Hoppas att du skriver mycket nu ;-)
  8. 4
    Härligt! Hoppas att du skriver mycket nu ;-)
  9. Medlem sedan
    Mar 2004
    #5
    Och min dator stod ovanpå en hög lådhurts tills nyss Visst är det härligt, efter lunch ska jag flytta in i lådorna *iiih*
  10. 5
    Och min dator stod ovanpå en hög lådhurts tills nyss Visst är det härligt, efter lunch ska jag flytta in i lådorna *iiih*
  11. Medlem sedan
    Feb 2004
    #6
    Njut av tillvaron
  12. 6
    Njut av tillvaron
  13. Medlem sedan
    Mar 2004
    #7
    Tack! Välkommen själv! Hur har du det? Vad gör du? När ska vi ta en drink?
  14. 7
    Tack! Välkommen själv! Hur har du det? Vad gör du? När ska vi ta en drink?
  15. Medlem sedan
    Mar 2004
    #8
    ffa läser, för det var det som var det svåraste. OK att hoppa in då och då när man är pratsjuk och göra ett inlägg, men att läsa ikapp sida upp och sida ner i den obekväma ställningen var bara inte kul. Hur har du det och hur går det på jobbet?
  16. 8
    ffa läser, för det var det som var det svåraste. OK att hoppa in då och då när man är pratsjuk och göra ett inlägg, men att läsa ikapp sida upp och sida ner i den obekväma ställningen var bara inte kul. Hur har du det och hur går det på jobbet?
  17. Medlem sedan
    Mar 2004
    #9
    Ska njuta och terrorisera er
  18. 9
    Ska njuta och terrorisera er
  19. Medlem sedan
    Jan 2004
    #10
    härligt, själv sittr jag på vårt egentliga matbord i vardagsrummet med en hög lådor under bordet...
  20. 10
    härligt, själv sittr jag på vårt egentliga matbord i vardagsrummet med en hög lådor under bordet...
  21. Medlem sedan
    May 2001
    #11
    Ett eget skrivbord ! Sitter gör jag för det mesta, när jag vimsar runt här (händer dock att jag ligger i sängen), men nå't skrivbord har jag inte att tillgå. Sitter vid matbordet, och plockar ned datorn under buffén, när bordet behövs till annat.

    Hoppas du får till riktigt många inlägg nu då !
  22. 11
    Ett eget skrivbord ! Sitter gör jag för det mesta, när jag vimsar runt här (händer dock att jag ligger i sängen), men nå't skrivbord har jag inte att tillgå. Sitter vid matbordet, och plockar ned datorn under buffén, när bordet behövs till annat.

    Hoppas du får till riktigt många inlägg nu då !
  23. Medlem sedan
    Mar 2003
    #12
    Vink till nya skrivbordet!! Har du datorkamera?

    Åh, vi måste få till en kväll när vi skypar med kamera och drink i handen - haha - det vore så kul! ;-)

    måste komma på hur man kan göra konferens med flera deltagare... hi hi!
  24. 12
    Vink till nya skrivbordet!! Har du datorkamera?

    Åh, vi måste få till en kväll när vi skypar med kamera och drink i handen - haha - det vore så kul! ;-)

    måste komma på hur man kan göra konferens med flera deltagare... hi hi!
  25. Medlem sedan
    May 2000
    #13
    Åh, vill jättegärna ta en drink! Finns du på Skype alls?
  26. 13
    Åh, vill jättegärna ta en drink! Finns du på Skype alls?

Liknande trådar

  1. Första inlägget
    By Matilde in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-02-12, 21:24
  2. Första inlägget här i år?
    By ia-fia in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-01, 00:54
  3. Första inlägget...
    By Cilla74 in forum _0706 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-02-07, 12:46
  4. Första inlägget i år?
    By Gunilla m 4 in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-01, 01:27
  5. Första inlägget - första graviditeten
    By Yenlinn in forum _0607 Julibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2005-11-24, 07:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar