Cravings!
_0805 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Cravings!

    Av någon underlig anledning blir jag så sugen på McDonalds milkshake när jag är gravid. Så har det varit alla tre grav och jag har aldrig köpt en milkshake utan att vara gravid. Lustigt! Så ikväll fick sambon åka förbi McD på vägen hem

    Har ni några cravings?
    Mamma till fyra tjejer, Tilda 020709, Signe 040220, Freja 060719 och Ammi 080507
    [url]http://plottis.blogg.se/plottis/url]
    http://sveali.se
  2. 1
    Cravings! Av någon underlig anledning blir jag så sugen på McDonalds milkshake när jag är gravid. Så har det varit alla tre grav och jag har aldrig köpt en milkshake utan att vara gravid. Lustigt! Så ikväll fick sambon åka förbi McD på vägen hem

    Har ni några cravings?
  3. Smulan2008
    #2

    Haha

    tokigt vilka spratt hormonerna spelar oss.

    När jag väntade min son har jag inga cravings alls och jag var jättebesviken, eftersom det ju hör till. Tokigt ;-)
  4. 2
    Haha tokigt vilka spratt hormonerna spelar oss.

    När jag väntade min son har jag inga cravings alls och jag var jättebesviken, eftersom det ju hör till. Tokigt ;-)
  5. Medlem sedan
    Dec 2004
    #3
    Hihi samma här, då kanske det är en tjej jag väntar då eftersom jag också blivit helt galen i ja just det mc donalds milkshake och du är ju en hejjare på att föda flickor =). Endast jordgubb duger dock i mitt fall! Med pojken i magen var jag besatt av salt lakrits och sura gröna äpplen som jag aldrig äter annars...
  6. 3
    Hihi samma här, då kanske det är en tjej jag väntar då eftersom jag också blivit helt galen i ja just det mc donalds milkshake och du är ju en hejjare på att föda flickor =). Endast jordgubb duger dock i mitt fall! Med pojken i magen var jag besatt av salt lakrits och sura gröna äpplen som jag aldrig äter annars...
  7. Medlem sedan
    Dec 2004
    #4
    Åh nej! FAN om man får svära här...Jag är ju hemlig fortfarande! ju!! Glömde fylla i anonymrutan!! Glöm mig ett tag =)
  8. 4
    Åh nej! FAN om man får svära här...Jag är ju hemlig fortfarande! ju!! Glömde fylla i anonymrutan!! Glöm mig ett tag =)
  9. Medlem sedan
    Nov 2003
    #5
    *Skrattar* Hoppsan vad svårt det är att vara anonym Du är inte den första och inte den sista som gör den missen

    Då är det kanske en tjej du väntar denna gång, för det är precis samma här. Bara jordgubbsshake som gäller
  10. 5
    *Skrattar* Hoppsan vad svårt det är att vara anonym Du är inte den första och inte den sista som gör den missen

    Då är det kanske en tjej du väntar denna gång, för det är precis samma här. Bara jordgubbsshake som gäller
  11. Medlem sedan
    Aug 2002
    #6
    Jag har inga direkta craving. Inte haft det med något barn. Däremot tappar kaffe helt sin smak och jag älskar verkligen morötter och kålrötter. ;-)
  12. 6
    Jag har inga direkta craving. Inte haft det med något barn. Däremot tappar kaffe helt sin smak och jag älskar verkligen morötter och kålrötter. ;-)
  13. Medlem sedan
    Nov 2001
    #7
    Lakrits.. skumbananer i doppade i mörk choklad
  14. 7
    Lakrits.. skumbananer i doppade i mörk choklad
  15. Medlem sedan
    Oct 2004
    #8
    Det enda jag har varit sugen på är salta kex och isvatten.. Mmm, blev lite sugen på det nu oxå!
  16. 8
    Det enda jag har varit sugen på är salta kex och isvatten.. Mmm, blev lite sugen på det nu oxå!
  17. Medlem sedan
    Sep 2004
    #9
    apelsinjuice.... mumma.. dricker minst en liter/dag. hur e det men säger om apelsiner?? flicka pojke?? Med dottern var det bara paradis askar som de skulle vara. jag var galen i dem...
  18. 9
    apelsinjuice.... mumma.. dricker minst en liter/dag. hur e det men säger om apelsiner?? flicka pojke?? Med dottern var det bara paradis askar som de skulle vara. jag var galen i dem...
  19. Frankenstein
    #10

    salt

    lakrits har jag börjat köpa hem nu. Har inte ätit det på ett tag annars. Men jag äter inte massor, så om det är en craving... tja. Har faktiskt inte haft det med de andra två heller. Förutom att jag åt mycket kexchoklad med första, men det ska jag inte göra om :-) inte bra för vikten liksom...
  20. 10
    salt lakrits har jag börjat köpa hem nu. Har inte ätit det på ett tag annars. Men jag äter inte massor, så om det är en craving... tja. Har faktiskt inte haft det med de andra två heller. Förutom att jag åt mycket kexchoklad med första, men det ska jag inte göra om :-) inte bra för vikten liksom...
  21. Medlem sedan
    Dec 2002
    #11
    GLASS...denna gången/just nu ananas splitt
  22. 11
    GLASS...denna gången/just nu ananas splitt

Liknande trådar

  1. Cravings?
    By litenbadis in forum _1210 Oktoberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2012-03-11, 06:06
  2. Cravings?
    By Anonym in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-08-11, 22:55
  3. cravings?
    By MS Q in forum _0912 Decemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-08-10, 16:30
  4. Nya cravings.
    By Mymla in forum _0906 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-06-01, 06:49
  5. Cravings ?
    By fsk_frida in forum _0907 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-04-21, 20:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar