Spöken ;)
Ordet är fritt
  1. bibbi83
    #1

    Spöken ;)

    tror ni på spöken? övernaturliga saker?
    Min kompis har varit med om ngt, inte så alvarligt dock, varje natt så tänds hennes lampa i rummet och hon har kollat och det e inge glapp eller sånt, kanske ngt annat?
    Har ni några konstiga upplevelser eller liknande ?
  2. 1
    Spöken ;) tror ni på spöken? övernaturliga saker?
    Min kompis har varit med om ngt, inte så alvarligt dock, varje natt så tänds hennes lampa i rummet och hon har kollat och det e inge glapp eller sånt, kanske ngt annat?
    Har ni några konstiga upplevelser eller liknande ?
  3. Medlem sedan
    Jun 2007
    #2
    Ne, tror inte ett dugg.
  4. 2
    Ne, tror inte ett dugg.
  5. rubinen
    #3
    Japp lampan i vårt kök tänds lite då och då sen har det varit lite annat med som hänt.

    Mina smycken har en tendens att försvinna och bara spårlöst borta för att sen bara dyka upp.
  6. 3
    Japp lampan i vårt kök tänds lite då och då sen har det varit lite annat med som hänt.

    Mina smycken har en tendens att försvinna och bara spårlöst borta för att sen bara dyka upp.
  7. Medlem sedan
    Dec 2003
    #4
    Jag tror på "det okända"!
  8. 4
    Jag tror på "det okända"!
  9. bibbi83
    #5
    lite otäckt
    här kan oxå saker försvinna för att dyka upp på andra ställen men inte så ofta.
  10. 5
    lite otäckt
    här kan oxå saker försvinna för att dyka upp på andra ställen men inte så ofta.
  11. rubinen
    #6
    ja ibland blir man rejält uppskrämd här hemma men sambon tror inte på mig för det händer mest när han är bortrest
  12. 6
    ja ibland blir man rejält uppskrämd här hemma men sambon tror inte på mig för det händer mest när han är bortrest
  13. Medlem sedan
    Nov 2002
    #7

    Jag har aldrig trott

    på sådant, men nu har två kompisar, oberoende av varandra, berättat om saker som jag inte bara kan avfärda, så jag har faktiskt börjat tvivla lite på det jag förr var så säker på.
    Om du bara gör det du alltid har gjort, kommer du bara att få det du alltid har haft.
  14. 7
    Jag har aldrig trott på sådant, men nu har två kompisar, oberoende av varandra, berättat om saker som jag inte bara kan avfärda, så jag har faktiskt börjat tvivla lite på det jag förr var så säker på.
  15. bibbi83
    #8
    Förmodligen därför. Känns lite som att det bara händer oss som tror mer på det eftersom andra kanske avfärdar det.
    Jag e lite öppen med sådant här, men e försiktig.
    Min kompis blev jätte rädd så jag "sa till" det att det skulle sluta för att hon blev skrämd men det hjälpte inte
  16. 8
    Förmodligen därför. Känns lite som att det bara händer oss som tror mer på det eftersom andra kanske avfärdar det.
    Jag e lite öppen med sådant här, men e försiktig.
    Min kompis blev jätte rädd så jag "sa till" det att det skulle sluta för att hon blev skrämd men det hjälpte inte
  17. bibbi83
    #9
    Ja visst e det lite skrämmande när man blir sådär övertygad om någonting som man inte riktigt trott på innan

    Hoppas det gått bra med dina vänner.
  18. 9
    Ja visst e det lite skrämmande när man blir sådär övertygad om någonting som man inte riktigt trott på innan

    Hoppas det gått bra med dina vänner.
  19. Medlem sedan
    Nov 2002
    #10

    En är på väg att flytta

    bl a p g a detta, så jag hoppas det blir bra nu.
    Om du bara gör det du alltid har gjort, kommer du bara att få det du alltid har haft.
  20. 10
    En är på väg att flytta bl a p g a detta, så jag hoppas det blir bra nu.
  21. Medlem sedan
    Sep 2001
    #11
    Mina pengar brukar ta slut nästan av sig själv. spooky
    Problemet med ekorrhjulet är att även om man lyckas springa fortare än alla andra, så är man fortfarande bara en ekorre.
  22. 11
    Mina pengar brukar ta slut nästan av sig själv. spooky
  23. Medlem sedan
    Jun 2002
    #12

    nix

    tror inte på spöken för jag har aldrig sett något
  24. 12
    nix tror inte på spöken för jag har aldrig sett något
  25. Medlem sedan
    Oct 2003
    #13
    Nej, varken spöken, gud eller annan vidskeplighet.
  26. 13
    Nej, varken spöken, gud eller annan vidskeplighet.

Liknande trådar

  1. Det här med att se spöken...
    By sisla in forum Ordet är fritt
    Svar: 45
    Senaste inlägg: 2012-02-27, 18:35
  2. Spöken?
    By Mollsan in forum _0705 Majbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-08-09, 18:43
  3. Om spöken
    By -Dellen- in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2008-06-27, 08:45
  4. spöken?
    By _jennifer_ in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-10-19, 11:20
  5. Spöken
    By Azucena in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-25, 18:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar