Ska beställa vagn!
_0801 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2005
    #1

    Ska beställa vagn!

    Idag ska vi beställa vagn =) Känns STORT!! Teutonias 08:a vagnar har ju kommit nu så =) Det blir en Spirit S3 å nu återstår bara att välja färg. Jisses vad det e mkt som ska inhandlas! Tur man älskar shopping =)

    Trevlig helg tjejer!
    Mysan med Alice 3/1-08
  2. 1
    Ska beställa vagn! Idag ska vi beställa vagn =) Känns STORT!! Teutonias 08:a vagnar har ju kommit nu så =) Det blir en Spirit S3 å nu återstår bara att välja färg. Jisses vad det e mkt som ska inhandlas! Tur man älskar shopping =)

    Trevlig helg tjejer!
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    Vad roligt. Jag/vi har fortfarande inte bestämt oss om vi skall köpa nytt eller begagnat. Känns lite lyxigt att köpa nytt till sista barnet liksom. Men jag gillar märket teutonia, så ett bra val som ni säkert kommer vara nöjda med.
    ...Varje dag i ditt liv är ett blad i din historia...
  4. 2
    Vad roligt. Jag/vi har fortfarande inte bestämt oss om vi skall köpa nytt eller begagnat. Känns lite lyxigt att köpa nytt till sista barnet liksom. Men jag gillar märket teutonia, så ett bra val som ni säkert kommer vara nöjda med.
  5. Medlem sedan
    Jul 2007
    #3
    Det är så himla coolt. Det var när vi beställde vår vagn som jag insåg att jag kommer ha en bebis snart som är min egna..
  6. 3
    Det är så himla coolt. Det var när vi beställde vår vagn som jag insåg att jag kommer ha en bebis snart som är min egna..

Liknande trådar

  1. Beställa vagn
    By Ulrica m 2 in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-15, 18:06
  2. Beställa vagn
    By webbee in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-24, 11:41
  3. nån som ska beställa vagn
    By Hwila & Zion:s mamma in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-12, 18:09
  4. Beställa vagn
    By trollet in forum Bebissnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-05-09, 12:46
  5. Skall åka och beställa vagn nu!
    By CocoGbg in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-07, 17:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar