Allan har fått en lillasyster!
_0209 Septemberbarn
  1. Sara med Allan
    #1

    Allan har fått en lillasyster!

    Tänkte bara berätta att Allan fick en lillasyster den 8/9, alltså ett spetemberbarn till! Hon ska heta Bibbi och Allan är stolt storebror som gärna vill köra vagnen. Igår fyllde Allan 5 och på söndag blir det Hawaii-kalas... Pust
    Nu i sommar har vi också hunnit flytta från innerstan i Stockholm till ett radhus söder om stan. En omställning, men det verkar bra.
  2. 1
    Allan har fått en lillasyster! Tänkte bara berätta att Allan fick en lillasyster den 8/9, alltså ett spetemberbarn till! Hon ska heta Bibbi och Allan är stolt storebror som gärna vill köra vagnen. Igår fyllde Allan 5 och på söndag blir det Hawaii-kalas... Pust
    Nu i sommar har vi också hunnit flytta från innerstan i Stockholm till ett radhus söder om stan. En omställning, men det verkar bra.
  3. Medlem sedan
    Dec 2001
    #2
    Grattis till lillasyster!
    Här väntas lillasyster nr 2 i början på januari
  4. 2
    Grattis till lillasyster!
    Här väntas lillasyster nr 2 i början på januari
  5. Charlotte m Jens
    #3
    Grattis! Vilket gulligt namn lillasyster fått. Allan och Bibbi; det låter som en helt annan generation. Jätteroligt. Vad skönt att ha så stor ålderskillnad mellan barnen. Nu kan du ju verkligen få njuta av lillasyster eftersom storebror är så stor och kan hjälpa dig.
  6. 3
    Grattis! Vilket gulligt namn lillasyster fått. Allan och Bibbi; det låter som en helt annan generation. Jätteroligt. Vad skönt att ha så stor ålderskillnad mellan barnen. Nu kan du ju verkligen få njuta av lillasyster eftersom storebror är så stor och kan hjälpa dig.
  7. Sara med Allan
    #4
    Tack! Ja det går nog inte att jämföra med fem år emellan med ett eller två år... Funkar jättefint hittills. Vad roligt med en trea, annzi! Det är jag också sugen på, men vi får väl börja med två och se hur det går.. Och så ska ju sambon vara med på det... Han känner sig för gammal säger han
  8. 4
    Tack! Ja det går nog inte att jämföra med fem år emellan med ett eller två år... Funkar jättefint hittills. Vad roligt med en trea, annzi! Det är jag också sugen på, men vi får väl börja med två och se hur det går.. Och så ska ju sambon vara med på det... Han känner sig för gammal säger han
  9. Medlem sedan
    Apr 2003
    #5
    Grattis! Vad roligt! Det enda Ronja pratar om du är när hon blir storasyster. Har försökt förklara att då måste mamma få en bebis till. Hon ser inga problem med detta ) Jag föreslog en hund istället och fick som svar att vi kunde skaffa både och...
    Jag drömmer också om en trea ibland men vi har ju 6 år mellan Oliver och Ronja och då skulle det bli lika många år igen. Vet inte om jag orkar....man blir ju inte yngre iheller....
  10. 5
    Grattis! Vad roligt! Det enda Ronja pratar om du är när hon blir storasyster. Har försökt förklara att då måste mamma få en bebis till. Hon ser inga problem med detta ) Jag föreslog en hund istället och fick som svar att vi kunde skaffa både och...
    Jag drömmer också om en trea ibland men vi har ju 6 år mellan Oliver och Ronja och då skulle det bli lika många år igen. Vet inte om jag orkar....man blir ju inte yngre iheller....
  11. Medlem sedan
    Jun 2002
    #6
    Grattis!
    Vilket fint namn! Usch,jag är så sugen på en två nu...
  12. 6
    Grattis!
    Vilket fint namn! Usch,jag är så sugen på en två nu...
  13. Ulrica m H & V
    #7
    Vilket coolt namn! Bibbi... det kan inte vara många som får det namnet. Grattis till tjejen!
  14. 7
    Vilket coolt namn! Bibbi... det kan inte vara många som får det namnet. Grattis till tjejen!

Liknande trådar

  1. Elsa har fått en lillasyster!
    By Ellan m Elsa&Ingrid in forum _0405 Majbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-08-09, 12:49
  2. Lillasyster har fått namn
    By A med 2 och bebis in forum _0606 Junibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-07-09, 08:20
  3. Nu har Tova fått en lillasyster!!!
    By annie88 in forum Höftluxationer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-07, 14:54
  4. Nu har lillasyster fått ett namn...
    By Izindra in forum _0207 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-11, 20:13
  5. Moa har fått en lillasyster!
    By -Grynet- in forum _0312 Decemberbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-03-02, 19:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar