Smyger in här...
_0805 Majbarn
  1. Fru X
    #1

    Smyger in här...

    för jag plussade igår Allt känns fortfarande lite overkligt, men jag går omkring i ett lyckorus. Ja, ni känner säkert igen känslan...

    Jag väljer att vara anonym ett tag till, men kan berätta att jag är en 35-åring bosatt i norrbotten. Har två barn sedan tidigare, födda -02 och -05, så nu väntar vi alltså vår trea. Enligt aff:s grav.kalender blir bf runt 29 maj.

    Må gott alla!
  2. 1
    Smyger in här... för jag plussade igår Allt känns fortfarande lite overkligt, men jag går omkring i ett lyckorus. Ja, ni känner säkert igen känslan...

    Jag väljer att vara anonym ett tag till, men kan berätta att jag är en 35-åring bosatt i norrbotten. Har två barn sedan tidigare, födda -02 och -05, så nu väntar vi alltså vår trea. Enligt aff:s grav.kalender blir bf runt 29 maj.

    Må gott alla!
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2
    Åhh grattis vännen... härligt... att du är norrlänning ... är ju extra kul. Kanske vi rent kan ta ett fika någongång. Fast norrbotten är ju stort. Ser att vi har barn samma år 2002.
    *GRATTIS*
  4. 2
    Åhh grattis vännen... härligt... att du är norrlänning ... är ju extra kul. Kanske vi rent kan ta ett fika någongång. Fast norrbotten är ju stort. Ser att vi har barn samma år 2002.
    *GRATTIS*
  5. Fru X
    #3

    Tack snälla...

    Och norrbotten är ju stort men jag tror jag har klurat ut var du bor. Jag bor isf inte i samma stad, men inom "räckhåll". Om jag sedan nå'ngång vågar en fika vet jag inte. Kan tyvärr ha en liten släng av social fobi :-/ när det gäller möten med nya människor, men om jag övervinner första "rädslan" skulle det säkert vara jättetrevligt

    Kram!
  6. 3
    Tack snälla... Och norrbotten är ju stort men jag tror jag har klurat ut var du bor. Jag bor isf inte i samma stad, men inom "räckhåll". Om jag sedan nå'ngång vågar en fika vet jag inte. Kan tyvärr ha en liten släng av social fobi :-/ när det gäller möten med nya människor, men om jag övervinner första "rädslan" skulle det säkert vara jättetrevligt

    Kram!
  7. Medlem sedan
    Nov 2001
    #4
    hihihi.. jag är inte farlig jag lovar..
  8. 4
    hihihi.. jag är inte farlig jag lovar..
  9. Fru X
    #5

    Vem vet...

    Kanske du bits Nä, skämt åsido, visst fattar jag ju att du inte är ett dugg farlig... By the way så bor jag i den trevliga staden drygt 5 mil söder om (vad jag tror är) din.
  10. 5
    Vem vet... Kanske du bits Nä, skämt åsido, visst fattar jag ju att du inte är ett dugg farlig... By the way så bor jag i den trevliga staden drygt 5 mil söder om (vad jag tror är) din.
  11. Medlem sedan
    Nov 2001
    #6
    ahaa där vi var idag då? Var dit och köpte träningskor åt sonen och vinterskor åt dom två äldsta. Sen så hittade jag jättefin tunica som jag inte kunde låta bli.
    Så mysig stad min nya favorit.. det var så lugnt där idag så vi skippade vår stad då ny galleria öppnat och kan tänka mig folkmassan där.
    Både jag och maken var överrens att dit ska vi åka mkt oftare.
  12. 6
    ahaa där vi var idag då? Var dit och köpte träningskor åt sonen och vinterskor åt dom två äldsta. Sen så hittade jag jättefin tunica som jag inte kunde låta bli.
    Så mysig stad min nya favorit.. det var så lugnt där idag så vi skippade vår stad då ny galleria öppnat och kan tänka mig folkmassan där.
    Både jag och maken var överrens att dit ska vi åka mkt oftare.
  13. Fru X
    #7

    Trevligt...

    att ni tycker om vår stad och välkommen tillbaka!
  14. 7
    Trevligt... att ni tycker om vår stad och välkommen tillbaka!
  15. Medlem sedan
    Jun 2007
    #8
    Ha! båda era städer är mina. Jag kommer från hålan mittemellan och har bott/gått skola åt båda hållen
    Jag kanske hakar på fikat om jag kan övertala sambon att flytta uppöver igen...vi har ju hamnat i gävle...
  16. 8
    Ha! båda era städer är mina. Jag kommer från hålan mittemellan och har bott/gått skola åt båda hållen
    Jag kanske hakar på fikat om jag kan övertala sambon att flytta uppöver igen...vi har ju hamnat i gävle...
  17. Medlem sedan
    Nov 2003
    #9
    Jättegrattis Fru X Och välkommen hit!
  18. 9
    Jättegrattis Fru X Och välkommen hit!
  19. Medlem sedan
    Nov 2001
    #10
    Gävle... ja det var då inte nådigt... hihihi. Ni är sååå välkommna tillbaka.
  20. 10
    Gävle... ja det var då inte nådigt... hihihi. Ni är sååå välkommna tillbaka.
  21. K&Ellen
    #11
    Jag gör dig och alla sällskap här.
    Jag bor också i norrbotten Blir kul att följas åt här. När vi har Bf också så nära på varandra.
  22. 11
    Jag gör dig och alla sällskap här.
    Jag bor också i norrbotten Blir kul att följas åt här. När vi har Bf också så nära på varandra.
  23. Fru X
    #12

    Häftigt!

    Tänk om vi ligger på BB tillsammans?!? Föder du i Sunderbyn eller Gällivare?
  24. 12
    Häftigt! Tänk om vi ligger på BB tillsammans?!? Föder du i Sunderbyn eller Gällivare?
  25. Fru X
    #13

    Jasså!!!

    Där ser man vad världen är liten ibland. Och att övertala sambon att bege sig längre norrut igen låter väl som en utmärkt idé!!!
  26. 13
    Jasså!!! Där ser man vad världen är liten ibland. Och att övertala sambon att bege sig längre norrut igen låter väl som en utmärkt idé!!!
  27. Medlem sedan
    Nov 2001
    #14
    Nämen gud så kul.. kanske kan bli en fikaträff någon gång.
    För mig blir det sunderbyn tyvärr för bästa bb i min ort är ju nedlag.. snyft
  28. 14
    Nämen gud så kul.. kanske kan bli en fikaträff någon gång.
    För mig blir det sunderbyn tyvärr för bästa bb i min ort är ju nedlag.. snyft
  29. K&Ellen
    #15
    Det blir Sunderbyn för min del. Långt att åka bara ( 12 mil) men hoppast inte det går alltför fort.
  30. 15
    Det blir Sunderbyn för min del. Långt att åka bara ( 12 mil) men hoppast inte det går alltför fort.
  31. Fru X
    #16

    Alltså...????

    Måste bara checka så inte jag har fattat fel? Visst bor du i L?
  32. 16
    Alltså...???? Måste bara checka så inte jag har fattat fel? Visst bor du i L?
  33. Fru X
    #17

    Mmmm...

    Det är min skräck, att föda efter E4:an :-/ Förra gången gick det hyfsat fort, och den här gången kommer jag att sticka_direkt_vill jag lova (har ungefär 7 mil dit).
  34. 17
    Mmmm... Det är min skräck, att föda efter E4:an :-/ Förra gången gick det hyfsat fort, och den här gången kommer jag att sticka_direkt_vill jag lova (har ungefär 7 mil dit).
  35. Medlem sedan
    Nov 2001
    #18
    Joo förstår den känslan. Bara att åka vid första värken. För mig blir det kejsarsnitt men har haft ordentligt med förvärkar tidigt med dom andra så hoppas att det är lugnare med denna men knappast.
    Läkaren sa att det kan bli snack om sängläge och dropp om det blir samma sak denna gång..
  36. 18
    Joo förstår den känslan. Bara att åka vid första värken. För mig blir det kejsarsnitt men har haft ordentligt med förvärkar tidigt med dom andra så hoppas att det är lugnare med denna men knappast.
    Läkaren sa att det kan bli snack om sängläge och dropp om det blir samma sak denna gång..
  37. Medlem sedan
    Nov 2001
    #19
    Nope i P 5 mil söder om L
  38. 19
    Nope i P 5 mil söder om L
  39. Fru X
    #20

    Men dra...

    på trissor, vi bor ju i samma stad!!!

    Jag var bergis på att jag läst att du bott i L, eller har jag drömt?
  40. 20
    Men dra... på trissor, vi bor ju i samma stad!!!

    Jag var bergis på att jag läst att du bott i L, eller har jag drömt?
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Smyger in...
    By -Helena m AoM- in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-05-26, 08:28
  2. smyger mig på
    By nr 3 på väg in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-05-24, 21:39
  3. nu smyger jag in
    By lyckligavera in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-03-28, 12:00
  4. Smyger mig in här med
    By annzi in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-04-26, 11:01
  5. Ny här smyger in...
    By ulle75 in forum Många barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-04-23, 19:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar