Till "ledsen febbemamma"
_0602 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    Till "ledsen febbemamma"

    Vill bara sända den allra varmaste och största kramen jag någonsin kan ge, till dig! Hoppas allt löser sig till det bästa!

    Kram Annelie/lillan med buspojkarna
    Annelie med Bröderna Bus
    Oliver 021220 & Arvid 060223
  2. 1
    Till "ledsen febbemamma" Vill bara sända den allra varmaste och största kramen jag någonsin kan ge, till dig! Hoppas allt löser sig till det bästa!

    Kram Annelie/lillan med buspojkarna
  3. ledsen febbemamma
    #2
    Tack gumman! Vi har ju krisat ihop du och jag tidigare, på ett annat snack... men nu känner jag mig så ensam och det är otroligt tungt. Jag vill lämna och han vill laga, svårt läge...
    Har fått panikångestattacker och mår verkligen skitdåligt nu... livet är verkligen inte en dans på rosor alla dagar
    Tack för kramen, vilar i den en stund...
  4. 2
    Tack gumman! Vi har ju krisat ihop du och jag tidigare, på ett annat snack... men nu känner jag mig så ensam och det är otroligt tungt. Jag vill lämna och han vill laga, svårt läge...
    Har fått panikångestattacker och mår verkligen skitdåligt nu... livet är verkligen inte en dans på rosor alla dagar
    Tack för kramen, vilar i den en stund...
  5. Medlem sedan
    Jan 2005
    #3
    Finns här för Dig, när som Du vill... precis som på det andra snacket: Jag är verkligen glad att jag hade dig där, då under den jobbiga tiden som vi hade då, Du å jag. Tack min vän!

    Jag har ju inte läst allt Du skrivit om Er situation, men jag undrar: Har ni testat familjerådgivning? För vår del, vi har oxå haft en mycket krisig period, (det var nära till en separation då) hjälpte detta otroligt mycket: Vi fick hjälp att prata, reda ut saker, se varandra som ett team, hjälp om _hur_ vi ska lösa konflikter osv. Mycket bra...för oss! Om Ni inte redan gjort det så testa!
    Även om det ändå leder till en separation så kan man ju verkligen känna att man gett förhållandet en ärlig chans och man kanske kan få hälp att reda ut saker och därmed skiljas mer som vänner.

    Och Du kära vän, kan inte Du tala med någon ensam? En kurator eller liknande, eller någon som Du har ett gott förtroende för. Det är inte lätt för Dig att må som Du gör och dessutom ha panikångest.

    Jag tänker på Dig och min cyberfamn är öppen hela tiden!

    Kraaaaaam från annelie/lillan
  6. 3
    Finns här för Dig, när som Du vill... precis som på det andra snacket: Jag är verkligen glad att jag hade dig där, då under den jobbiga tiden som vi hade då, Du å jag. Tack min vän!

    Jag har ju inte läst allt Du skrivit om Er situation, men jag undrar: Har ni testat familjerådgivning? För vår del, vi har oxå haft en mycket krisig period, (det var nära till en separation då) hjälpte detta otroligt mycket: Vi fick hjälp att prata, reda ut saker, se varandra som ett team, hjälp om _hur_ vi ska lösa konflikter osv. Mycket bra...för oss! Om Ni inte redan gjort det så testa!
    Även om det ändå leder till en separation så kan man ju verkligen känna att man gett förhållandet en ärlig chans och man kanske kan få hälp att reda ut saker och därmed skiljas mer som vänner.

    Och Du kära vän, kan inte Du tala med någon ensam? En kurator eller liknande, eller någon som Du har ett gott förtroende för. Det är inte lätt för Dig att må som Du gör och dessutom ha panikångest.

    Jag tänker på Dig och min cyberfamn är öppen hela tiden!

    Kraaaaaam från annelie/lillan
  7. ledsen febbemamma
    #4
    Vi går i familjeterapi men jag känner inte att han är helt ärlig. Han vill att vi ska hitta varandra igen men jag är inte så säker på att han vill jobba så hårt som situationen kräver. Jag har börjat gå hos en samtalsterapeut också, måste reda ut varför jag låter mig utnyttjas i relationer, gång på gång...

    Uppskattar ditt stöd mycket
    Kramar!!!
  8. 4
    Vi går i familjeterapi men jag känner inte att han är helt ärlig. Han vill att vi ska hitta varandra igen men jag är inte så säker på att han vill jobba så hårt som situationen kräver. Jag har börjat gå hos en samtalsterapeut också, måste reda ut varför jag låter mig utnyttjas i relationer, gång på gång...

    Uppskattar ditt stöd mycket
    Kramar!!!

Liknande trådar

  1. Svar till er alla "blir så ledsen"
    By Anonym in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-03-29, 20:05
  2. Till "Anonym" ang "droppe glass"!
    By Ann-Louise in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-06-02, 20:52
  3. Till "ledsen o besviken"
    By anonymt namn in forum Kärlek & relationer
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-11-13, 16:55
  4. "ledsen febbemamma"
    By sarat in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-25, 18:48
  5. Till "Ledsen mamma"
    By Lova med tre in forum Tonåringar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-12-09, 15:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar