Linda m 4
_0506 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Aug 1999
    #1

    Linda m 4

    vet att du läser här inne, tänkte skriva svaret på din fråga ang om hur de är möjligt att gå upp i vikt efter en operation av min sort.

    hon säger att :

    – Ingen tror på mig och ingen vill ta ansvar för vad som gått fel.

    Vad är det som gått fel, egentligen?. Gjorde operationen att vikten sögs tillbaka upp när hon var på toaletten, eller vad har sjukvården med att hennes vikt kom tillbaka efter två år att göra?

    - Var ligger hennes egna ansvar och arbete, kan jag undra...

    Sen undrar jag om vi talar om en misslyckad operation eller om en person med utvecklad och svår matstörning - vilket ingen operation i världen råder bot på. Vi får ju inte reda på vad som gick fel.... jag får oxå ont i magen om jag äter fel liksom, de är så de funkar.

    Äter jag fel o massa godis så kommer min vikt oxå vända och går uppåt. Operationen är ingen mirakelgrej utan jag kommer få kämpa såklart....

    för er som undrar va jag svarar på är en artikel från aftonbladet idag.

    http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article845494.ab
  2. 1
    Linda m 4 vet att du läser här inne, tänkte skriva svaret på din fråga ang om hur de är möjligt att gå upp i vikt efter en operation av min sort.

    hon säger att :

    – Ingen tror på mig och ingen vill ta ansvar för vad som gått fel.

    Vad är det som gått fel, egentligen?. Gjorde operationen att vikten sögs tillbaka upp när hon var på toaletten, eller vad har sjukvården med att hennes vikt kom tillbaka efter två år att göra?

    - Var ligger hennes egna ansvar och arbete, kan jag undra...

    Sen undrar jag om vi talar om en misslyckad operation eller om en person med utvecklad och svår matstörning - vilket ingen operation i världen råder bot på. Vi får ju inte reda på vad som gick fel.... jag får oxå ont i magen om jag äter fel liksom, de är så de funkar.

    Äter jag fel o massa godis så kommer min vikt oxå vända och går uppåt. Operationen är ingen mirakelgrej utan jag kommer få kämpa såklart....

    för er som undrar va jag svarar på är en artikel från aftonbladet idag.

    http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article845494.ab
  3. Medlem sedan
    Apr 2006
    #2
    tyckte det hela kändes lite lustigt för jag trodde inte det var möjligt att kunna gå upp i vikt efter en sån op då magsäcken är så liten + att man får magont och diaree om man äter fel.

    vill bara säga att trappan nedan blev fin...jag vill måla vårt räcke till trappen ner i gillestugan vitt..jag får dock inte ta bort den fula bruna heltäckningsmattan som är i trappan för maken *suck*..han menar att barnen landar mjukt om de trillar ner...och det har ju saga gjort redan en gång...hon hade kanske brutit alla ben i kroppen om inte mattan varit där och skyddat lite...
    men jag vill ha bort den..och ha det vitt vitt vitt.
    jag ska nog få bort den där mattan en vacker dag :-)
  4. 2
    tyckte det hela kändes lite lustigt för jag trodde inte det var möjligt att kunna gå upp i vikt efter en sån op då magsäcken är så liten + att man får magont och diaree om man äter fel.

    vill bara säga att trappan nedan blev fin...jag vill måla vårt räcke till trappen ner i gillestugan vitt..jag får dock inte ta bort den fula bruna heltäckningsmattan som är i trappan för maken *suck*..han menar att barnen landar mjukt om de trillar ner...och det har ju saga gjort redan en gång...hon hade kanske brutit alla ben i kroppen om inte mattan varit där och skyddat lite...
    men jag vill ha bort den..och ha det vitt vitt vitt.
    jag ska nog få bort den där mattan en vacker dag :-)

Liknande trådar

  1. Linda!
    By kattis,moa o gustav in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-27, 21:07
  2. Linda!!!
    By zandran in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-07, 10:14
  3. Linda m L-06 o K-00
    By zandran in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-28, 20:10
  4. LINDA!
    By RHWH in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-26, 13:17
  5. linda!
    By *anonym ängel* in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-16, 10:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar