Lägre än Glocalnet
Ordet är fritt
  1. ÅJ67 m 3 kidz
    #1

    Lägre än Glocalnet

    Personer som trycker ner andra personer och försöker pressa folk till att göra saker som de känner att de inte hinner/har kapacitet till står väldigt lågt på min rangordningslista och idag hamnade en person som jag har en affärsrelation till längst ner på stegen. När man försöker förklara för personen i fråga att den här veckan har vi inte resurser att genomföra önskemålen som kunden ställer (aktiviteten var planerade till förra veckan men då ställde kunden själv in aktiviteten) på ett bra och säkert sätt så får jag bara till svar att kunden köper 40 timmar så det skall ni leverera. Sånt tycker jag är lågt, lägre än glocalnet.
  2. 1
    Lägre än Glocalnet Personer som trycker ner andra personer och försöker pressa folk till att göra saker som de känner att de inte hinner/har kapacitet till står väldigt lågt på min rangordningslista och idag hamnade en person som jag har en affärsrelation till längst ner på stegen. När man försöker förklara för personen i fråga att den här veckan har vi inte resurser att genomföra önskemålen som kunden ställer (aktiviteten var planerade till förra veckan men då ställde kunden själv in aktiviteten) på ett bra och säkert sätt så får jag bara till svar att kunden köper 40 timmar så det skall ni leverera. Sånt tycker jag är lågt, lägre än glocalnet.
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2

    Ja om kunden själv

    har ändrat tiden så får han väl rätta sig efter när det passar er, kan man tycka. Om ni inte vanligtvis jobbar med mycket kort framförhållning.
    Om du bara gör det du alltid har gjort, kommer du bara att få det du alltid har haft.
  4. 2
    Ja om kunden själv har ändrat tiden så får han väl rätta sig efter när det passar er, kan man tycka. Om ni inte vanligtvis jobbar med mycket kort framförhållning.

Liknande trådar

  1. Glocalnet, lägre än lägst?
    By Eko Logisk in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-06-03, 13:51
  2. ska vi lyfta oss över glocalnet en stund
    By -AT- in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-03-28, 19:49
  3. Glocalnet´s reklamlåt
    By Lurpan in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-11-24, 22:49
  4. EMOT Glocalnet
    By Glocalnethatare in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-23, 08:22
  5. Någon som har Glocalnet?
    By anber in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-15, 21:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar