Lekparken
_0608 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 1999
    #1

    Lekparken

    var jättekul idag, tyckte Viggo =) Han kastade sten i rutschkanan så det small och tyckte det var sååååå skoj =) Solen sken och det var en härlig höstdag!
  2. 1
    Lekparken var jättekul idag, tyckte Viggo =) Han kastade sten i rutschkanan så det small och tyckte det var sååååå skoj =) Solen sken och det var en härlig höstdag!
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    Härligt!

    Här har det vankats "varannandagsväder" (ömsom strålande, härliga högluftsdagar ömsom hällregn).

    Men det är underbart att va ute med de små. Min Ivar blir riktigt ilsk om han inte får va ute och härja några timmar varje dag. Gärna i skogen. Storebror gillar även han att va ute nu. Han har börjat samla vackra ting till sina hösttavlor (han gör ett tjog varje höst) nu när träden börjat spraka i färger

    Har ni snö att vänta snart? Lästa att det snöat norr över. Var det hos er?
  4. 2
    Härligt!

    Här har det vankats "varannandagsväder" (ömsom strålande, härliga högluftsdagar ömsom hällregn).

    Men det är underbart att va ute med de små. Min Ivar blir riktigt ilsk om han inte får va ute och härja några timmar varje dag. Gärna i skogen. Storebror gillar även han att va ute nu. Han har börjat samla vackra ting till sina hösttavlor (han gör ett tjog varje höst) nu när träden börjat spraka i färger

    Har ni snö att vänta snart? Lästa att det snöat norr över. Var det hos er?
  5. Medlem sedan
    Mar 1999
    #3
    Nä ingen snö här än så länge... men det kommer nog snart =) Mamma skickade ett foto från Arvidsjaur där dom bor, på hennes bil som hade snöat över! *S*
  6. 3
    Nä ingen snö här än så länge... men det kommer nog snart =) Mamma skickade ett foto från Arvidsjaur där dom bor, på hennes bil som hade snöat över! *S*
  7. Medlem sedan
    Apr 2003
    #4
    Härligt! Det gäller att njuta ordentligt nu, vips så har vi finniga femtonåringar som inte vill veta av oss... Då är de här minnena guld värd gissar jag! ;-)
  8. 4
    Härligt! Det gäller att njuta ordentligt nu, vips så har vi finniga femtonåringar som inte vill veta av oss... Då är de här minnena guld värd gissar jag! ;-)

Liknande trådar

  1. Att leka i lekparken!
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-07-15, 23:31
  2. Ensam i lekparken?!
    By Kråkan in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-11, 14:40
  3. Såg i lekparken igår...
    By Irene Huss in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-05-07, 20:08
  4. En tur till lekparken...
    By *Lottiz* in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-12, 09:34
  5. Crêpes i lekparken
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-15, 19:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar