normalt?
_01/02 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    normalt?

    hej

    moin dotter född 0201 sover en timme på dagis på em. är det normalt?
    hon går upp vid 7 och somnar vid 20. är inte det lite konstigt
    vår son på 4 år sover inte alls på dagarna....
  2. 1
    normalt? hej

    moin dotter född 0201 sover en timme på dagis på em. är det normalt?
    hon går upp vid 7 och somnar vid 20. är inte det lite konstigt
    vår son på 4 år sover inte alls på dagarna....
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2

    alla

    har juh olika mycket sömnbehov så jag tror inte det är onormalt.
    är du orolig så kontakta BVC o prata med dom!
    kramar
  4. 2
    alla har juh olika mycket sömnbehov så jag tror inte det är onormalt.
    är du orolig så kontakta BVC o prata med dom!
    kramar
  5. Lisa o Adam 8/2
    #3

    Olika

    som allt annat är det väl olika från barn till barn, sen verkar det vara olika från dagis till dagis också, hur de vill att barn ska sova/inte sova. Hos oss sover inga 4-5-åringar om man som förälder inte uttryckligen säger till att de ska det. Hursomhelst så tycker jag inte alls att det är onormalt på något sätt.
  6. 3
    Olika som allt annat är det väl olika från barn till barn, sen verkar det vara olika från dagis till dagis också, hur de vill att barn ska sova/inte sova. Hos oss sover inga 4-5-åringar om man som förälder inte uttryckligen säger till att de ska det. Hursomhelst så tycker jag inte alls att det är onormalt på något sätt.
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Alla barn är olika och vissa har ett stort sömnbehov medan andra har ett mindre. Din dotter kanske har lite mer sömnbehov än genomsnittet. Är dottern pigg och mår bra i övrigt så är det nog inget fel men är du orolig så är BVC bra att prata med. Min 02a sover från 21 till 07 och jag uppfattar det som att hon har ett ovanligt litet sömnbehov.
  8. 4
    Alla barn är olika och vissa har ett stort sömnbehov medan andra har ett mindre. Din dotter kanske har lite mer sömnbehov än genomsnittet. Är dottern pigg och mår bra i övrigt så är det nog inget fel men är du orolig så är BVC bra att prata med. Min 02a sover från 21 till 07 och jag uppfattar det som att hon har ett ovanligt litet sömnbehov.
  9. Medlem sedan
    May 2001
    #5
    Alla är så olika men min son som är lika gammal sover visserligen inte på dagis eftersom dom inte har nån vila men i bilen hem varje dag efter så somnar han alltid. O han behöver verkligen sova en stund varje dag för att bli en gladare kille.
  10. 5
    Alla är så olika men min son som är lika gammal sover visserligen inte på dagis eftersom dom inte har nån vila men i bilen hem varje dag efter så somnar han alltid. O han behöver verkligen sova en stund varje dag för att bli en gladare kille.

Liknande trådar

  1. Normalt är bra!
    By nillan71 in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-10-30, 14:35
  2. Normalt?
    By anonymt namn in forum Kärlek & relationer
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2009-02-18, 08:07
  3. Normalt??
    By Lincoln in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-02-09, 09:18
  4. Normalt?
    By anonymt namn in forum Pappasnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-02-02, 22:17
  5. Vad är normalt/inte normalt
    By Irene Huss in forum _0406 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-23, 23:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar