Ang fixering
_0709 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Ang fixering

    Någon som vet hur vanligt det är att bebisen går från fixerad till rörlig. Det har nämligen min lilla bebbe gjort. Han ligger med huvudet på sidan och inte rakt ner som han har gjort i några veckor. En riktig busunge.
  2. 1
    Ang fixering Någon som vet hur vanligt det är att bebisen går från fixerad till rörlig. Det har nämligen min lilla bebbe gjort. Han ligger med huvudet på sidan och inte rakt ner som han har gjort i några veckor. En riktig busunge.
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Jag tror inte att det är så jättevanligt men jag har hört talas om det några få gånger. På något vis så tror man ju att man är någolunda säker när bebisen fixerat sig... men så är det visst inte alltid.
    Min lille snurrade ju runt ända fram tills för någon vecka sen bara... men nu har han legat med huvudet nedåt i iaf1½ vecka, så nu börjar jag våga lita på att det blir en normal förlossning!

    Nu var min bebbe aldrig fixerad iofsig men hade halkat ner en bra bit och var ruckbar iaf. För att sen helt plötsligt ha snurrat runt! Och sen snurrat igen... å igen...
    Snacka om att han utforskat mitt inre mer än någon annan!!!!
  4. 2
    Jag tror inte att det är så jättevanligt men jag har hört talas om det några få gånger. På något vis så tror man ju att man är någolunda säker när bebisen fixerat sig... men så är det visst inte alltid.
    Min lille snurrade ju runt ända fram tills för någon vecka sen bara... men nu har han legat med huvudet nedåt i iaf1½ vecka, så nu börjar jag våga lita på att det blir en normal förlossning!

    Nu var min bebbe aldrig fixerad iofsig men hade halkat ner en bra bit och var ruckbar iaf. För att sen helt plötsligt ha snurrat runt! Och sen snurrat igen... å igen...
    Snacka om att han utforskat mitt inre mer än någon annan!!!!

Liknande trådar

  1. Fixering?
    By marmeglad in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-08-09, 08:56
  2. ang fixering
    By Hannah_1000 in forum _0806 Junibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-04-18, 07:15
  3. Det här med fixering
    By FinlandsSofia in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-02-19, 13:30
  4. fixering..
    By sessa79 in forum _0705 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-05-30, 07:57
  5. Bm o fixering!
    By Mollsan in forum _0705 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-26, 09:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar