Hi, hi........(jobbrelaterat)
_0601 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Hi, hi........(jobbrelaterat)

    ...jag måste ju bara få skriva av mig lite glädje som händer mig på mitt nya jobb! Jag Stormtrivs som BVC sköterska och uppenbarlgen gör jag ett hyffsat jobb, flera mammor har nu rekomenderat mig till deras vänninor och grannar att byta till mig :-). Jag blir faktiskt lite rörd av det, för som ni kanske minns så var detta en av dom sakerna jag var orolig för innan. Sen har jag avlastat mina 2 arbetskamrater lite genom att ta ngr av deras barn för dagen, och då har flera mammor frågat om dom får fortsätta att gå hs mi.

    Det kan ju vara så att kemin stämmer med vissa mammor, samt att vissa kanske tycker det är ett plus att jag är ung och har tresmåbarn själv. Samtidigt är det ju vissa saker jag ibland känner mig osäkerpå, men då rådfrågar jag mina kollegor så det brukar lösa sig fin fint.

    Japp, jag är nog där för att stanna tror jag.

    Kram från en glad Linnie!!!
    Mamma till Emil-00, Robin-02 och Lovisa-06
  2. 1
    Hi, hi........(jobbrelaterat) ...jag måste ju bara få skriva av mig lite glädje som händer mig på mitt nya jobb! Jag Stormtrivs som BVC sköterska och uppenbarlgen gör jag ett hyffsat jobb, flera mammor har nu rekomenderat mig till deras vänninor och grannar att byta till mig :-). Jag blir faktiskt lite rörd av det, för som ni kanske minns så var detta en av dom sakerna jag var orolig för innan. Sen har jag avlastat mina 2 arbetskamrater lite genom att ta ngr av deras barn för dagen, och då har flera mammor frågat om dom får fortsätta att gå hs mi.

    Det kan ju vara så att kemin stämmer med vissa mammor, samt att vissa kanske tycker det är ett plus att jag är ung och har tresmåbarn själv. Samtidigt är det ju vissa saker jag ibland känner mig osäkerpå, men då rådfrågar jag mina kollegor så det brukar lösa sig fin fint.

    Japp, jag är nog där för att stanna tror jag.

    Kram från en glad Linnie!!!
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2
    Åh Linnie, jag blir så glad av det du berättar!!! Jag visste väl att det skulle gå bra Underbart!!! Och TÄNK så mycket det är värt att man trivs på sitt jobb, allt blir lättare då!!
  4. 2
    Åh Linnie, jag blir så glad av det du berättar!!! Jag visste väl att det skulle gå bra Underbart!!! Och TÄNK så mycket det är värt att man trivs på sitt jobb, allt blir lättare då!!
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3
    Låter ju jätte roligt !!! Skönt och kul att det går så bra för dig. Men såklart hade jag fått dig som bvc sköterska hade jag oxå varit jätte glad.

    Vad härligt det måste kännas att få lite credit på nya jobbet !!! Det är du värd !!!

    kram
  6. 3
    Låter ju jätte roligt !!! Skönt och kul att det går så bra för dig. Men såklart hade jag fått dig som bvc sköterska hade jag oxå varit jätte glad.

    Vad härligt det måste kännas att få lite credit på nya jobbet !!! Det är du värd !!!

    kram
  7. Medlem sedan
    Apr 2005
    #4
    Häärligt!!
    Klart dom gillar dig, snart kommer du ha kö och fullbokad kalender
    Att du är ung och har barn själva betyder massor tror jag, det är faktiskt dags för ett generationsbyte inom det där yrket..
    Kram!
    (Har försökt nå dig men tappat bort numret till bvc, kan du ringa?)
  8. 4
    Häärligt!!
    Klart dom gillar dig, snart kommer du ha kö och fullbokad kalender
    Att du är ung och har barn själva betyder massor tror jag, det är faktiskt dags för ett generationsbyte inom det där yrket..
    Kram!
    (Har försökt nå dig men tappat bort numret till bvc, kan du ringa?)
  9. Medlem sedan
    Aug 2001
    #5

    Kul!!

    Det är ju kanon att du redan känner att du hamnar rätt!
    Om jag fick välja på dig och ett gäng gamla tanter så skulle jag också vilja gå hos dig
    Veronica, mamma till världens goaste Edvin!
  10. 5
    Kul!! Det är ju kanon att du redan känner att du hamnar rätt!
    Om jag fick välja på dig och ett gäng gamla tanter så skulle jag också vilja gå hos dig
  11. Medlem sedan
    Jul 2005
    #6
    Jamen det är ju klart! Jag förstår dem! Jag vill också gå hos dig om Jacob får syskon! Hade helt klart velat gå hos en som dig jämfört med den 60-åriga tant som vi har nu (även om hon iofs är gullig hon mé, men en snudd på jämnårig skulle vara positivt).

    Härligt att du känner att du trivs så bra!

    kram
  12. 6
    Jamen det är ju klart! Jag förstår dem! Jag vill också gå hos dig om Jacob får syskon! Hade helt klart velat gå hos en som dig jämfört med den 60-åriga tant som vi har nu (även om hon iofs är gullig hon mé, men en snudd på jämnårig skulle vara positivt).

    Härligt att du känner att du trivs så bra!

    kram
  13. Medlem sedan
    Jun 2005
    #7

    toppen!

    Låter ju underbart Linnie! så härligt när allt klaffar! Kram
    ♥Par i prinsessor♥
  14. 7
    toppen! Låter ju underbart Linnie! så härligt när allt klaffar! Kram
  15. Medlem sedan
    Jan 2003
    #8

    Ja men såklart!!

    Vem skulle inte vilja gå hos dej!?? Ung, trevlig, pratglad och med tre egna små barn. Perfekt ju! Skulle oxå vilja gå hos dej, absolut. Min BVC-sköterska är ett totalt mä-hä. Det är som att man kan komma dit och deklarera hur dottern tappade ena armen i fredags och den vill fortfarande inte fastna igen vartefter man får höra att det är heeeeeeeeelt normalt. Hon har baske mej inte svar på någonting!! *suck* Hon är liksom inte dålig eller otrevlig. Bara mä-hä-ig.
  16. 8
    Ja men såklart!! Vem skulle inte vilja gå hos dej!?? Ung, trevlig, pratglad och med tre egna små barn. Perfekt ju! Skulle oxå vilja gå hos dej, absolut. Min BVC-sköterska är ett totalt mä-hä. Det är som att man kan komma dit och deklarera hur dottern tappade ena armen i fredags och den vill fortfarande inte fastna igen vartefter man får höra att det är heeeeeeeeelt normalt. Hon har baske mej inte svar på någonting!! *suck* Hon är liksom inte dålig eller otrevlig. Bara mä-hä-ig.
  17. Medlem sedan
    Apr 2005
    #9
    Men såklart!!
    Jag tvivlar inte en sekund på att du är det trevligaste och bästaste BVC-TANTEN *s* av de alla!
    Skönt att höra att du trivs bra och att mammorna gillar dig!
    Snart kommer jag och hälsar på!
    Kram
  18. 9
    Men såklart!!
    Jag tvivlar inte en sekund på att du är det trevligaste och bästaste BVC-TANTEN *s* av de alla!
    Skönt att höra att du trivs bra och att mammorna gillar dig!
    Snart kommer jag och hälsar på!
    Kram

Liknande trådar

  1. Ge mig råd! Jobbrelaterat
    By Persikan in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2012-05-10, 22:14
  2. Jobbrelaterat:
    By jojje22 in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-10-19, 12:24
  3. Jobbrelaterat igen....
    By Persikan in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-04-08, 20:20
  4. Vad är detta? Jobbrelaterat
    By Minama in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-01-11, 19:38
  5. Jag är lite ledsen. (jobbrelaterat) :-((
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2010-09-24, 17:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar