Blåmärken på liten baby?
Allvarligt sjuka
  1. Orolig mamma
    #1

    Blåmärken på liten baby?

    Vet inte om detta är fel snack men jag undrar om blåmärken. Vår lillplutt har fått små röda blåmärken på bröstkorgen och ryggen efter att vi har lyft honom. Vi är absolut inga barnmisshandlare utan bebisen är bara känslig.

    Nu har vi fått en läkartid om två veckor för att ta blodprover men jag är jätteorolig. Någon som vet vad det kan vara om det är något ofarligt?
  2. 1
    Blåmärken på liten baby? Vet inte om detta är fel snack men jag undrar om blåmärken. Vår lillplutt har fått små röda blåmärken på bröstkorgen och ryggen efter att vi har lyft honom. Vi är absolut inga barnmisshandlare utan bebisen är bara känslig.

    Nu har vi fått en läkartid om två veckor för att ta blodprover men jag är jätteorolig. Någon som vet vad det kan vara om det är något ofarligt?
  3. eli70
    #2
    Det låter lite konstigt att behöva vänta i två veckor. Har du pratat med barnläkarmottagningen eller vårdcentralen?
    Blir det blåmärken, eller blir det rött på huden som strax går bort?
    Hur litet är ditt barn?
    Jag tycke att du skall ta kontakt med barnläkar mott igen! (eller prova med BVC)
  4. 2
    Det låter lite konstigt att behöva vänta i två veckor. Har du pratat med barnläkarmottagningen eller vårdcentralen?
    Blir det blåmärken, eller blir det rött på huden som strax går bort?
    Hur litet är ditt barn?
    Jag tycke att du skall ta kontakt med barnläkar mott igen! (eller prova med BVC)
  5. mammamy_
    #3
    Det behöver inte vara nåt allvarligt, men jag tycker inte ni ska vänta i två veckor utan kräva att få en tid hos läkare direkt, ring igen och stå på dig.
  6. 3
    Det behöver inte vara nåt allvarligt, men jag tycker inte ni ska vänta i två veckor utan kräva att få en tid hos läkare direkt, ring igen och stå på dig.

Liknande trådar

  1. Jag har blåmärken
    By cilia m june & lisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-10-30, 19:28
  2. Baby blues och Baby lycka!
    By C@ttis in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-09-18, 15:09
  3. Baby blues och Baby lycka!
    By C@ttis in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-09-18, 10:32
  4. Gran canaria med liten baby
    By Skruttan04 in forum Resesnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-17, 13:31
  5. Namnförslag till en liten baby
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 33
    Senaste inlägg: 2008-01-23, 20:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar