face book
_0505 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    face book

    Hej hej hej ! Länge sen! det blir rätt så glest mellan inläggen nuförtiden från min isdan men .. tja ni vet jag är inne och läser iallfall! Tänkte höra om ngn av er har face book? Vore kul att se er därinne! Lägg till mig om ni vil isabelle iglesias Lindberg ni vet...
  2. 1
    face book Hej hej hej ! Länge sen! det blir rätt så glest mellan inläggen nuförtiden från min isdan men .. tja ni vet jag är inne och läser iallfall! Tänkte höra om ngn av er har face book? Vore kul att se er därinne! Lägg till mig om ni vil isabelle iglesias Lindberg ni vet...
  3. Medlem sedan
    Jun 2002
    #2
    Jag är helt hooked . Lägger till dig imorrn!

    Kram
  4. 2
    Jag är helt hooked . Lägger till dig imorrn!

    Kram
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    jurå... har JUST börjat nosa lite. Har en kompis jag vill ha kontakt med och letade på facebook... och hittade henne =)
  6. 3
    jurå... har JUST börjat nosa lite. Har en kompis jag vill ha kontakt med och letade på facebook... och hittade henne =)
  7. Medlem sedan
    Jun 2002
    #4
    hmm, minns inte vad du heter i efternamn. Kan inte du adda mig? Anja Wakman du vet.
  8. 4
    hmm, minns inte vad du heter i efternamn. Kan inte du adda mig? Anja Wakman du vet.
  9. Medlem sedan
    Sep 2002
    #5
    Å vad kul ! Jag är oxå helt fast i Facebook. Adda gärna allihopa =) Heter Maria Eliasson
  10. 5
    Å vad kul ! Jag är oxå helt fast i Facebook. Adda gärna allihopa =) Heter Maria Eliasson
  11. Medlem sedan
    Jun 2002
    #6
    Glöm det, du hann visst före *ler*
  12. 6
    Glöm det, du hann visst före *ler*
  13. Medlem sedan
    Mar 2004
    #7
    Jag har lagt till er alla nu... Jag har några "gamla kändisar" härifrån redan ifall ni vill kolla mina vänner.
    S 030505 och M 050502
  14. 7
    Jag har lagt till er alla nu... Jag har några "gamla kändisar" härifrån redan ifall ni vill kolla mina vänner.
  15. Medlem sedan
    May 2002
    #8

    Jag hinner knappt :)

    Har inte varit in här på evigheter eftersom jag jobbat så himla mkt - facebook blir man liksom "tvungen" att besöka eftersom man får requests ideligen Jag ska leta upp dig där!
    Evelina 030207
    Dexter 050504
  16. 8
    Jag hinner knappt :) Har inte varit in här på evigheter eftersom jag jobbat så himla mkt - facebook blir man liksom "tvungen" att besöka eftersom man får requests ideligen Jag ska leta upp dig där!
  17. Medlem sedan
    Mar 2004
    #9
    jodå, jag är också på facebook sedan en kort tid tillbaka. har lagt till er alla. (hoppas jag inte glöde någon, adda mig i så fall)
  18. 9
    jodå, jag är också på facebook sedan en kort tid tillbaka. har lagt till er alla. (hoppas jag inte glöde någon, adda mig i så fall)
  19. Medlem sedan
    Feb 2000
    #10
    mig hittar ni också där!!!!!

    Ewa Hägglund om någon vill adda mig!!

    Blir ju inte så mycket här nu för tiden...
  20. 10
    mig hittar ni också där!!!!!

    Ewa Hägglund om någon vill adda mig!!

    Blir ju inte så mycket här nu för tiden...
  21. Medlem sedan
    Jul 2000
    #11
    Finns också med men har ännu inte hunnit engagera mig är lite rädd att bli fast.
    Anette Myhr är det i alla fall om ni vill lägga till mig
  22. 11
    Finns också med men har ännu inte hunnit engagera mig är lite rädd att bli fast.
    Anette Myhr är det i alla fall om ni vill lägga till mig
  23. Medlem sedan
    Mar 2004
    #12
    dum fråga, men hur söker man på namn? jag har hittat mina kontakter genom min egen mailadress eller genom andra kontakter som redan har lagt till personer jag känner.
  24. 12
    dum fråga, men hur söker man på namn? jag har hittat mina kontakter genom min egen mailadress eller genom andra kontakter som redan har lagt till personer jag känner.
  25. Medlem sedan
    Mar 2004
    #13
    Längst upp till vänster, under facebook logon så har du en sökruta. Skriv in namn där och sök.
    S 030505 och M 050502
  26. 13
    Längst upp till vänster, under facebook logon så har du en sökruta. Skriv in namn där och sök.
  27. Medlem sedan
    Mar 2004
    #14
    jag kunde!! *blir barnsligt lycklig* har addat dig nu ewa
  28. 14
    jag kunde!! *blir barnsligt lycklig* har addat dig nu ewa
  29. Medlem sedan
    Nov 2004
    #15
    är också med men har inte satt in mig så mycket än. eva nilsson kan ni hitta mig som iaf om det är någon som vill lägga till mig där.
  30. 15
    är också med men har inte satt in mig så mycket än. eva nilsson kan ni hitta mig som iaf om det är någon som vill lägga till mig där.
  31. Medlem sedan
    Jul 2004
    #16
    oj nu verkar det bara vara jag som inte är med.. tryck från alla kanter och hörn nu så jag får nog söka lite på det där och logga in. men jag känner mig urfattig på tid just nu och känner att mna lätt kan bli fast..
  32. 16
    oj nu verkar det bara vara jag som inte är med.. tryck från alla kanter och hörn nu så jag får nog söka lite på det där och logga in. men jag känner mig urfattig på tid just nu och känner att mna lätt kan bli fast..
  33. Medlem sedan
    Jul 2000
    #17
    Håll dig borta om du inte vill bli fast
  34. 17
    Håll dig borta om du inte vill bli fast
  35. Medlem sedan
    Mar 2004
    #18
    Det fins ju några stycken, kan vi få mer ledtrådar?
    S 030505 och M 050502
  36. 18
    Det fins ju några stycken, kan vi få mer ledtrådar?
  37. Medlem sedan
    Nov 2004
    #19
    tja, min bild t ex är en liiten eva som står i en slottsträdgård om det nu går att se.
    och i min presentation skriver jag:
    Hejsan!
    Är en 35 årig tjej som nyligen skolat om mig till kock. Så nu vikarierar jag i dagiskök och stormtrivs!
    Har en 2-årig dotter som heter Linnéa och en sambo som heter Henrik.
    F ö så händer det väl inte så jättemycket i mitt liv. Man jobbar o står i, umgås med familjen och vänner.
  38. 19
    tja, min bild t ex är en liiten eva som står i en slottsträdgård om det nu går att se.
    och i min presentation skriver jag:
    Hejsan!
    Är en 35 årig tjej som nyligen skolat om mig till kock. Så nu vikarierar jag i dagiskök och stormtrivs!
    Har en 2-årig dotter som heter Linnéa och en sambo som heter Henrik.
    F ö så händer det väl inte så jättemycket i mitt liv. Man jobbar o står i, umgås med familjen och vänner.
  39. Medlem sedan
    Feb 2005
    #20
    Inte jag heller! har forstatt att det ar vanebildande och jag har verkligen inte tid, sa jag haller mig borta
  40. 20
    Inte jag heller! har forstatt att det ar vanebildande och jag har verkligen inte tid, sa jag haller mig borta
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. kommer ni in på Face book??
    By Smirran in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2011-02-02, 13:26
  2. Face-Book?
    By Anna-Stumpan in forum _95 Alla barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-01-06, 01:17
  3. face book foto fråga
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-08-09, 07:27
  4. Är face book segt för er också?
    By 73anette in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-06-01, 17:30
  5. Ja jösses face book
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-03-10, 17:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar