Är ja den enda....
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Är ja den enda....

    ....som överhuvudtaget inte är intresserad av sex o gupp under täcket. Jag har ingen lust allso känner mig som om jag är den enda här. Buhu!!! alla ni verkar ju helgalna ;-)
    Stackars stackars min man.......
  2. 1
    Är ja den enda.... ....som överhuvudtaget inte är intresserad av sex o gupp under täcket. Jag har ingen lust allso känner mig som om jag är den enda här. Buhu!!! alla ni verkar ju helgalna ;-)
    Stackars stackars min man.......
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    haha det man inte får vill man ju ha... i mitt fall åtminstone...
  4. 2
    haha det man inte får vill man ju ha... i mitt fall åtminstone...
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    ;-)
  6. 3
    ;-)
  7. Medlem sedan
    Jan 2007
    #4
    Närå! Jag bidar min tid... Har svårt med hela bröstgrejen för tillfället, de är inte mina just nu Men det brukar ge sig, tar nog ett par månader till. Det är inte busenkelt för mig att komma igång heller, måste liksom bestämma mig för det. Sen funkar det, iaf vra det så förra gången. Skönt att det är flera...
  8. 4
    Närå! Jag bidar min tid... Har svårt med hela bröstgrejen för tillfället, de är inte mina just nu Men det brukar ge sig, tar nog ett par månader till. Det är inte busenkelt för mig att komma igång heller, måste liksom bestämma mig för det. Sen funkar det, iaf vra det så förra gången. Skönt att det är flera...
  9. Medlem sedan
    Feb 2003
    #5
    men tänk vad glad han blir när han väl får det sen!!! Njaa, har inte riktigt kommit igång än, är mer för lite mys än så länge...
  10. 5
    men tänk vad glad han blir när han väl får det sen!!! Njaa, har inte riktigt kommit igång än, är mer för lite mys än så länge...
  11. Medlem sedan
    Mar 2007
    #6
    är inte heller intresserad, oroar mig för att lusten inte ska komma tillbaka :-(
  12. 6
    är inte heller intresserad, oroar mig för att lusten inte ska komma tillbaka :-(
  13. fegis
    #7
    Här är det noll, noll intresse för beröring överhuvudtaget. Jättetrist men vad ska man göra?
  14. 7
    Här är det noll, noll intresse för beröring överhuvudtaget. Jättetrist men vad ska man göra?
  15. Medlem sedan
    Feb 2002
    #8
    Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge brukar de ju säga...Oroa dig inte, du ska se att du snart känner för lite bolibompa igen!

    kram!
  16. 8
    Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge brukar de ju säga...Oroa dig inte, du ska se att du snart känner för lite bolibompa igen!

    kram!
  17. Medlem sedan
    Mar 2006
    #9
    Här är en till som inte heller har något intresse för sex, har lite dåligt samvete, men det kommer nog sen..
  18. 9
    Här är en till som inte heller har något intresse för sex, har lite dåligt samvete, men det kommer nog sen..
  19. Medlem sedan
    May 2005
    #10
    Har heller ingen som helst lust... till skillnad från när jag va gravid. Inte minst mina ömma bitna tuttar lär göra att det dröjer ett bra tag till.
  20. 10
    Har heller ingen som helst lust... till skillnad från när jag va gravid. Inte minst mina ömma bitna tuttar lär göra att det dröjer ett bra tag till.
  21. Medlem sedan
    Nov 2002
    #11
    Närå, nu får man verkligen en glimt av vad klimakteriet kan innebära! Sköra slemhinnor och typ noll lust! Väldigt trist, men faktiskt ganska naturligt när man betänker den hormonomställning man går igenom efter förlossningen och särskilt om man ammar. Jag känner mig definitivt inte som någon sexgudinna. Vi har haft sex några gånger sedan förlossningen, men jag har väldigt svårt att ställa om och är väldigt trögstartad. Det är helt ok när vi väl kommer till, men jag är inte direkt den som tar initiativ just nu... Nåja, det brukar rätta till sig när hormonerna kommer lite mer i balans igen!
  22. 11
    Närå, nu får man verkligen en glimt av vad klimakteriet kan innebära! Sköra slemhinnor och typ noll lust! Väldigt trist, men faktiskt ganska naturligt när man betänker den hormonomställning man går igenom efter förlossningen och särskilt om man ammar. Jag känner mig definitivt inte som någon sexgudinna. Vi har haft sex några gånger sedan förlossningen, men jag har väldigt svårt att ställa om och är väldigt trögstartad. Det är helt ok när vi väl kommer till, men jag är inte direkt den som tar initiativ just nu... Nåja, det brukar rätta till sig när hormonerna kommer lite mer i balans igen!
  23. Medlem sedan
    Sep 2003
    #12
    Nope... här finns NOLL intresse... Arvid är ju bara 4 veckor gammal och så har jag ju avslag fortfarande och jag vill inte hålla på så länge jag har det. Min spricka är inte helt läkt än heller så det är ytterligare en ursäkt att inte ens tänka på saken.
    Det finns ju massor med tid för sådant senare i livet.

    Kram!
  24. 12
    Nope... här finns NOLL intresse... Arvid är ju bara 4 veckor gammal och så har jag ju avslag fortfarande och jag vill inte hålla på så länge jag har det. Min spricka är inte helt läkt än heller så det är ytterligare en ursäkt att inte ens tänka på saken.
    Det finns ju massor med tid för sådant senare i livet.

    Kram!

Liknande trådar

  1. Är jag den enda
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-09-23, 15:52
  2. Är jag den enda 79:an?
    By BrazilianLinda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-09-20, 10:40
  3. är jag den enda...
    By anonym mamma in forum Sex & erotik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-22, 10:46
  4. är jag den enda utan ett enda
    By ior in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-01, 08:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar