Upprop!
_0611 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2006
    #1

    Upprop!

    AngeliQ efterlyste lite action här, och jag är lite nyfiken på vilka vi är som är här nuförtiden. Även om man bara läser och sällan skriver, så är man ju här ändå! Så skriv ett par ord och berätta att ni är här!
  2. 1
    Upprop! AngeliQ efterlyste lite action här, och jag är lite nyfiken på vilka vi är som är här nuförtiden. Även om man bara läser och sällan skriver, så är man ju här ändå! Så skriv ett par ord och berätta att ni är här!
  3. Medlem sedan
    Apr 2006
    #2
    Börjar själv och berättar att Milu är här!
  4. 2
    Börjar själv och berättar att Milu är här!
  5. Medlem sedan
    May 2006
    #3
    Mira är här. Är periodare. Läser oftast flera dagar i veckan. Skriver till och från.
  6. 3
    Mira är här. Är periodare. Läser oftast flera dagar i veckan. Skriver till och från.
  7. Medlem sedan
    Nov 2001
    #4
    Kikar bara in snabbisar och läser. Sällan jag hinner skriva. Det är mycket jobb med sex barn, om än kärt.

    Idag har vi varit iväg på balett (näst äldsta) och namngivningskalas, i morgon är det ridning (näst, näst äldsta) och på måndag ska M&M på hörselkontroll.
    Måndagen efter det är det 4-månaderskontroll för enlingen och ytterligare måndagen efter det är det dags för Marielle att kolla upp sin förkylningsastma och Matteus ska på kontroll inför op.

    Mitt i allt försöker vi bygga ut samt stå ut i oordningen och kaoset vi har nu när ingen fått sitt riktiga rum. Har inte ens skötbord till M&M.

    /Khediven
  8. 4
    Kikar bara in snabbisar och läser. Sällan jag hinner skriva. Det är mycket jobb med sex barn, om än kärt.

    Idag har vi varit iväg på balett (näst äldsta) och namngivningskalas, i morgon är det ridning (näst, näst äldsta) och på måndag ska M&M på hörselkontroll.
    Måndagen efter det är det 4-månaderskontroll för enlingen och ytterligare måndagen efter det är det dags för Marielle att kolla upp sin förkylningsastma och Matteus ska på kontroll inför op.

    Mitt i allt försöker vi bygga ut samt stå ut i oordningen och kaoset vi har nu när ingen fått sitt riktiga rum. Har inte ens skötbord till M&M.

    /Khediven
  9. Medlem sedan
    Aug 2003
    #5
    Ruth är här!
    Läser mer än jag skriver, tänker ibland att jag ska svara men då är det ngt annat som pockar på uppmärksamheten.
    Jobbar två dagar också.

    Vi har det bra. Lillkillen kan ju gå som jag skrev häromdagen och det går ort framåt, nu tar han sig nästan över ett rum själv. Han kör med småbilarna och låter som en bil (tror han). Jätteroligt är det att ha ett tredje barn måste jag säga.

    /Ruth
  10. 5
    Ruth är här!
    Läser mer än jag skriver, tänker ibland att jag ska svara men då är det ngt annat som pockar på uppmärksamheten.
    Jobbar två dagar också.

    Vi har det bra. Lillkillen kan ju gå som jag skrev häromdagen och det går ort framåt, nu tar han sig nästan över ett rum själv. Han kör med småbilarna och låter som en bil (tror han). Jätteroligt är det att ha ett tredje barn måste jag säga.

    /Ruth
  11. Medlem sedan
    Apr 2006
    #6
    Ja e åsså här till å från. faktiskt inte allt för ofta just nu då jag är höggravid och med en krypandes galen son hemma *ler* Men blir kanske mer aktiv efter jul då bäbisen är ute
  12. 6
    Ja e åsså här till å från. faktiskt inte allt för ofta just nu då jag är höggravid och med en krypandes galen son hemma *ler* Men blir kanske mer aktiv efter jul då bäbisen är ute
  13. Medlem sedan
    Mar 2006
    #7
    Jag är här till och från, men kikar oftast bara in och läser. Har varit så mycket nu, men nu har det ju lugnat ner sig.
  14. 7
    Jag är här till och från, men kikar oftast bara in och läser. Har varit så mycket nu, men nu har det ju lugnat ner sig.
  15. Medlem sedan
    Sep 2007
    #8
    Jahi e här.
    För mej har sidan blivit en paus i vardagen.
    Som en slags rökpaus.
    Sen e de ju skitkul att samla på allas olika erfarenheter.
  16. 8
    Jahi e här.
    För mej har sidan blivit en paus i vardagen.
    Som en slags rökpaus.
    Sen e de ju skitkul att samla på allas olika erfarenheter.
  17. Medlem sedan
    Dec 2005
    #9
    Jag är med och skriver i perioder... just nu är mitt liv kaos inte pga C utan pga jag är ensam och ska opereras. Bråkar som tusan med FK, sover illa och går och har ständigt ont.
  18. 9
    Jag är med och skriver i perioder... just nu är mitt liv kaos inte pga C utan pga jag är ensam och ska opereras. Bråkar som tusan med FK, sover illa och går och har ständigt ont.
  19. Medlem sedan
    Aug 2006
    #10
    Jag är här med. Läser mer än jag skriver.
  20. 10
    Jag är här med. Läser mer än jag skriver.
  21. Medlem sedan
    Nov 2002
    #11

    Jag är också här

    men eftersom jag börjat jobba nu blir det inte lika mycket tid att skriva.
  22. 11
    Jag är också här men eftersom jag börjat jobba nu blir det inte lika mycket tid att skriva.
  23. Medlem sedan
    Oct 2006
    #12
    Jag e verkligen e n periodare har jag märkt å inget har jag att skylla på heller *s*. Men just idag tittar jag in å läser ikapp = )
  24. 12
    Jag e verkligen e n periodare har jag märkt å inget har jag att skylla på heller *s*. Men just idag tittar jag in å läser ikapp = )
  25. Gafsan
    #13

    Jag är här!

    Jag försöker hålla mig á jour med vad som skrivs här, men det är bara periodvis som jag är aktiv och skriver själv. Under sommaren har det känts för trist att sitta framför datorn men nu när den mörka årstiden kommer så kommer jag nog att häcka här oftare
  26. 13
    Jag är här! Jag försöker hålla mig á jour med vad som skrivs här, men det är bara periodvis som jag är aktiv och skriver själv. Under sommaren har det känts för trist att sitta framför datorn men nu när den mörka årstiden kommer så kommer jag nog att häcka här oftare
  27. Medlem sedan
    Mar 2006
    #14
    Hej Hej!!
    Efter lång frånvaro så är jag "back in buisness :-)
    Johanna 31 år,har 4 små solstrålar varav Melvin den yngsta som föddes 14 nov-06 :-)
  28. 14
    Hej Hej!!
    Efter lång frånvaro så är jag "back in buisness :-)
    Johanna 31 år,har 4 små solstrålar varav Melvin den yngsta som föddes 14 nov-06 :-)
  29. Medlem sedan
    Oct 2006
    #15
    hallå hallå...här ibland inte allt för ofta eftersom jag nu är den i familjen som jobbar och gubben är hemma och är "lyxhustru"..
  30. 15
    hallå hallå...här ibland inte allt för ofta eftersom jag nu är den i familjen som jobbar och gubben är hemma och är "lyxhustru"..
  31. Medlem sedan
    Apr 2006
    #16
    Jag e här Fanny växer o mår bra, börjar så smått att stå själv utan stöd. Jag pluggar nu och försöker så gott jag kan att skriva o läsa här
  32. 16
    Jag e här Fanny växer o mår bra, börjar så smått att stå själv utan stöd. Jag pluggar nu och försöker så gott jag kan att skriva o läsa här
  33. Medlem sedan
    Sep 2005
    #17
    Jag är här men det är inte alltid jag skriver så mkt, det går lite upp och ner.
  34. 17
    Jag är här men det är inte alltid jag skriver så mkt, det går lite upp och ner.
  35. Medlem sedan
    Aug 2006
    #18
    Jag är här flera gånger i veckan men orkar inte alltid skriva, det går i perioder. Nu har jag dels börjat jobba 60% och blivit gravid igen så man är lite tröttare.
  36. 18
    Jag är här flera gånger i veckan men orkar inte alltid skriva, det går i perioder. Nu har jag dels börjat jobba 60% och blivit gravid igen så man är lite tröttare.
  37. Medlem sedan
    Apr 2002
    #19
    Jag antar att jag också läser väldigt mycket mer än jag skriver, är här ett par tre gånger i veckan, ibland oftare. Min lilla i är yngst av fyra syskon, min sambo hade två små paltisar när vi träffades. Lilla I håller på att lära sig gå nu och härjar en del med oss på nätterna.
  38. 19
    Jag antar att jag också läser väldigt mycket mer än jag skriver, är här ett par tre gånger i veckan, ibland oftare. Min lilla i är yngst av fyra syskon, min sambo hade två små paltisar när vi träffades. Lilla I håller på att lära sig gå nu och härjar en del med oss på nätterna.
  39. Medlem sedan
    Mar 2005
    #20
    Hallonpinglan är här. Dock inte så frekvent skrivare men jag läser oftast här inne dagligen,tycker det är så roligt att följa alla "våra" gullungag/monster
  40. 20
    Hallonpinglan är här. Dock inte så frekvent skrivare men jag läser oftast här inne dagligen,tycker det är så roligt att följa alla "våra" gullungag/monster
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. UPPROP
    By Sissi82 in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-06-12, 10:25
  2. Hej-upprop!
    By Alex m.Loke&Svante in forum _0607 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-05-20, 15:42
  3. Upprop!
    By Annita in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-19, 12:15
  4. Upprop!!!
    By hoppfull in forum _0706 Junibarn
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 09:40
  5. UPPROP
    By nettan in forum Singelmingel
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2007-01-31, 10:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar