Tears in heaven med
Änglabarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    Tears in heaven med

    ERic Clapton. han har visst förlorat barn och skrivit låten om det.. Lyssnar på Mona på ettan nu ikväll. Hon har visst oxå förlorat sin son när han var ett.. Känner igen mig i det hon säger lite..
    Jag har min låt: min gud av ainbusk....
    Har ni nån låt till ert barn??
    kram änglaföräldrar.
    ~mamma till en ängel *Robin* f/d 17 okt 2004~


    "Skogen skulle vara mycket tyst, om inga andra fåglar sjöng än de som sjunger bäst"
  2. 1
    Tears in heaven med ERic Clapton. han har visst förlorat barn och skrivit låten om det.. Lyssnar på Mona på ettan nu ikväll. Hon har visst oxå förlorat sin son när han var ett.. Känner igen mig i det hon säger lite..
    Jag har min låt: min gud av ainbusk....
    Har ni nån låt till ert barn??
    kram änglaföräldrar.
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2
    Ja vi har sista andetaget med Jan Johansen, den hade vi på Leos begravning så när man hör den så tänker man såklart lite extra på sin lilla älskling.
    Kram tillbaka.
  4. 2
    Ja vi har sista andetaget med Jan Johansen, den hade vi på Leos begravning så när man hör den så tänker man såklart lite extra på sin lilla älskling.
    Kram tillbaka.
  5. Medlem sedan
    Aug 2004
    #3

    vem kan segla

    det är theodors sång. den sgöng vi bla annat på begravningen.
    Linda med *Theodor* 04, Melvin 05, Melina 07 & Leo 09
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~
  6. 3
    vem kan segla det är theodors sång. den sgöng vi bla annat på begravningen.
  7. Medlem sedan
    Aug 2003
    #4
    Åh, den är så fin! Den sjöng jag för Leo då jag satt själv med honom efter vi kopplat bort respiratorn, några få värdefulla minuter då det var bara han och jag. Vi hade den också på begravningen. Jag brukar sjunga den för honom när jag är på graven också...
  8. 4
    Åh, den är så fin! Den sjöng jag för Leo då jag satt själv med honom efter vi kopplat bort respiratorn, några få värdefulla minuter då det var bara han och jag. Vi hade den också på begravningen. Jag brukar sjunga den för honom när jag är på graven också...
  9. Medlem sedan
    Apr 2002
    #5
    vi sjöng TRyggare kan ingen vara.. Den strofen står på Robins sten.. Han är trygg där han är nu. även så var han trygg i min magen hos oss.
    Lite roligt om den psalmen, för jag sjunger alltid nästan trygga räkan ingen vara. *s*
  10. 5
    vi sjöng TRyggare kan ingen vara.. Den strofen står på Robins sten.. Han är trygg där han är nu. även så var han trygg i min magen hos oss.
    Lite roligt om den psalmen, för jag sjunger alltid nästan trygga räkan ingen vara. *s*
  11. Medlem sedan
    Apr 2007
    #6
    Vi hade en tjej som sjöng på Douglas begravning, låten heter. Jag fick låna en ängel. Den är skriven och framförd av Shirly Clamp.

    Åsa mamma till
    Sandra f-99 Douglas f/d-07
  12. 6
    Vi hade en tjej som sjöng på Douglas begravning, låten heter. Jag fick låna en ängel. Den är skriven och framförd av Shirly Clamp.

    Åsa mamma till
    Sandra f-99 Douglas f/d-07
  13. Medlem sedan
    Apr 2003
    #7
    Sängsången av Jujja och Thomas Wieslander (Mamma Mu) har vi för Alvar.
    Minnas sång är "Du är det finaste jag vet" där vi inte sjunger tredje versen.
    Två andra sånger som betytt mycket efter Alvar dog är "Pärlan" samt "Jag saknar dig" av Emma Nordenstam. Den senare har många gånger varit en låt som löst gråtknuten när det varit svårt att gråta.
  14. 7
    Sängsången av Jujja och Thomas Wieslander (Mamma Mu) har vi för Alvar.
    Minnas sång är "Du är det finaste jag vet" där vi inte sjunger tredje versen.
    Två andra sånger som betytt mycket efter Alvar dog är "Pärlan" samt "Jag saknar dig" av Emma Nordenstam. Den senare har många gånger varit en låt som löst gråtknuten när det varit svårt att gråta.
  15. Medlem sedan
    Jul 2005
    #8
    Kanske lite knasigt, men min och Elins låt är You med Bosson (reserverar mej en aning både för låt- och artistnamn...). Har ingen aning om varför en halvpoppig RixFM låt blivit just det, men den har varit det sen första gången jag hörde den
  16. 8
    Kanske lite knasigt, men min och Elins låt är You med Bosson (reserverar mej en aning både för låt- och artistnamn...). Har ingen aning om varför en halvpoppig RixFM låt blivit just det, men den har varit det sen första gången jag hörde den
  17. Medlem sedan
    Jan 2006
    #9
    Oh my lord med George Harrison, fick den på posten av en jobbarkompis till min sambo.
  18. 9
    Oh my lord med George Harrison, fick den på posten av en jobbarkompis till min sambo.
  19. Medlem sedan
    Aug 2003
    #10
    Vi spelade "jag vill alltid älska" med Carola på Tellas begravning, och sjöng "tryggare kan ingen vara"(trotts att den inte kändes helt rätt, men ändå ville jag ha med den) och "Var inte rädd". När jag och mamma klädde Tella och bäddade ner henne i sängen på BB innan de tog henne till bårhuset sjöng vi "Sov du lilla videung", den sjöng vi också vid hennes grav på begravningen. Kan inte sjunga eller höra den alls nu, det går bara inte.
    Men när jag är vid graven sjunger jag nästan alltid "Lille katt", det är nog den sång som mäst är Tellas.
  20. 10
    Vi spelade "jag vill alltid älska" med Carola på Tellas begravning, och sjöng "tryggare kan ingen vara"(trotts att den inte kändes helt rätt, men ändå ville jag ha med den) och "Var inte rädd". När jag och mamma klädde Tella och bäddade ner henne i sängen på BB innan de tog henne till bårhuset sjöng vi "Sov du lilla videung", den sjöng vi också vid hennes grav på begravningen. Kan inte sjunga eller höra den alls nu, det går bara inte.
    Men när jag är vid graven sjunger jag nästan alltid "Lille katt", det är nog den sång som mäst är Tellas.
  21. Medlem sedan
    Feb 2006
    #11
    Lily was here med Dave Stewart och Candy Dulfer. Kommer du ihåg den 80-tals dängan? Kan inte bli mer passande i vårt fall. Vi spelade den både på minnesstuden och begravningen och det är likosm Lillys "signaturlåt".

    Annars är Lillys och min låt You're beautiful med James Blunt. Den lyssnade vi mycket på hon och jag när hon var i magen och nu kan jag knappt lyssna på den.
  22. 11
    Lily was here med Dave Stewart och Candy Dulfer. Kommer du ihåg den 80-tals dängan? Kan inte bli mer passande i vårt fall. Vi spelade den både på minnesstuden och begravningen och det är likosm Lillys "signaturlåt".

    Annars är Lillys och min låt You're beautiful med James Blunt. Den lyssnade vi mycket på hon och jag när hon var i magen och nu kan jag knappt lyssna på den.
  23. Medlem sedan
    Feb 2006
    #12
    Inte ett dugg knasigt tycker jag. Felix och min låt är den där duetten med Whitney Houston och Enrique Iglesias. Could I have this kiss eller nåt heter den. Den lyssnade jag på jättemycket när han var i magen
  24. 12
    Inte ett dugg knasigt tycker jag. Felix och min låt är den där duetten med Whitney Houston och Enrique Iglesias. Could I have this kiss eller nåt heter den. Den lyssnade jag på jättemycket när han var i magen
  25. Medlem sedan
    Feb 2006
    #13
    Vad sorgligt men fint det lät. Fy vad jag är ledsen för allas vår skull.

    Stor kram!
  26. 13
    Vad sorgligt men fint det lät. Fy vad jag är ledsen för allas vår skull.

    Stor kram!
  27. Medlem sedan
    Feb 2006
    #14
    Du har ju spelat den för mig nån gång och den är ju verkligen jättefin.

    Kram
  28. 14
    Du har ju spelat den för mig nån gång och den är ju verkligen jättefin.

    Kram
  29. Medlem sedan
    Feb 2006
    #15
    Glömde lägga in en länk om du vill lyssna på den
    http://www.youtube.com/watch?v=XhSx8uKdD5o
  30. 15
    Glömde lägga in en länk om du vill lyssna på den
    http://www.youtube.com/watch?v=XhSx8uKdD5o
  31. Medlem sedan
    Apr 2002
    #16
    vad fint... *rörd* kramar.
  32. 16
    vad fint... *rörd* kramar.
  33. Medlem sedan
    Jul 2005
    #17
    Ted Gärdestads "för kärekens skull" har vi, efter begraningen förlovade vi oss och i min ring står det "för kälekens skull" på så sätt har vi alltid vår dotter med oss.

    /sarah m *Josephine* f/d 060131
  34. 17
    Ted Gärdestads "för kärekens skull" har vi, efter begraningen förlovade vi oss och i min ring står det "för kälekens skull" på så sätt har vi alltid vår dotter med oss.

    /sarah m *Josephine* f/d 060131
  35. Medlem sedan
    Jan 2005
    #18
    mm vi hade Carolas låt Jag vill alltid ÄLSKA den har vi på Engels sida oxå.. Kram/Åsa
  36. 18
    mm vi hade Carolas låt Jag vill alltid ÄLSKA den har vi på Engels sida oxå.. Kram/Åsa
  37. Medlem sedan
    Jan 1999
    #19
    ERic Clapton. han har visst förlorat barn och skrivit låten om det.. Lyssnar på Mona på ettan nu ikväll. Hon har visst oxå förlorat sin son när han var ett.. Känner igen mig i det hon säger lite..
    Jag har min låt: min gud av ainbusk....
    Har ni nån låt till ert barn??
    kram änglaföräldrar.
    Sång till friheten / Björn Afzelius
    Du är det finaste jag vet.
    Du är det dyraste i världen.
    Du är som stjärnorna,
    som vindarna,
    som vågorna,
    som fåglarna,
    som blommorna på marken...
    /Carolina mamma till joakim 990828-990906
  38. 19
    ERic Clapton. han har visst förlorat barn och skrivit låten om det.. Lyssnar på Mona på ettan nu ikväll. Hon har visst oxå förlorat sin son när han var ett.. Känner igen mig i det hon säger lite..
    Jag har min låt: min gud av ainbusk....
    Har ni nån låt till ert barn??
    kram änglaföräldrar.
    Sång till friheten / Björn Afzelius
    Du är det finaste jag vet.
    Du är det dyraste i världen.
    Du är som stjärnorna,
    som vindarna,
    som vågorna,
    som fåglarna,
    som blommorna på marken...
    /Carolina mamma till joakim 990828-990906
  39. Medlem sedan
    Dec 2003
    #20
    "Du är det finaste jag vet" är verkligen jättefin. Vi hade en sångerska som sjöng den nu på Tobias dop. *kram*
  40. 20
    "Du är det finaste jag vet" är verkligen jättefin. Vi hade en sångerska som sjöng den nu på Tobias dop. *kram*
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Fas:crocodile tears?
    By Moomin in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-01-06, 10:42
  2. Dancing with tears in my eyes
    By Rut_Blad in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-13, 22:18
  3. No more tears!
    By Asereht in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-06-06, 08:34
  4. No more tears....
    By Vivi in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-05, 17:34
  5. No more tears!
    By E... in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-21, 08:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar