Hallå!!??
_0410 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Hallå!!??

    Det var ju jättelänge sedan jag kikade in här...SKÄMS..

    Hur har ni det?? Vi har det bra förutom att jag vabbar idag då Emelie hostar och är kanonförkyld..

    Tänk att de fyller 3 år nu... Skulle gärna velat ha ett syskon nu men naturen har ju sin egen gång, tyvärr Det tog ju ca 3 år att få till Emelie och nästa verkar ta längre tid känns det som..

    Vad får era 3-åringar i present? Jag har köpt en cd spelare med mikrofoner till Emelie, hon älskar att sjunga och dagmamman har en kareokemaskin som hon avgudar =)) Sen får hon lite småsaker som smyckeskrin, halsband, ringar, väska mm det blir mycket Askungen och prinsessor från de andra =))

    Skulle vara kul om ni skrev några rader!!
    Kram Marisan
  2. 1
    Hallå!!?? Det var ju jättelänge sedan jag kikade in här...SKÄMS..

    Hur har ni det?? Vi har det bra förutom att jag vabbar idag då Emelie hostar och är kanonförkyld..

    Tänk att de fyller 3 år nu... Skulle gärna velat ha ett syskon nu men naturen har ju sin egen gång, tyvärr Det tog ju ca 3 år att få till Emelie och nästa verkar ta längre tid känns det som..

    Vad får era 3-åringar i present? Jag har köpt en cd spelare med mikrofoner till Emelie, hon älskar att sjunga och dagmamman har en kareokemaskin som hon avgudar =)) Sen får hon lite småsaker som smyckeskrin, halsband, ringar, väska mm det blir mycket Askungen och prinsessor från de andra =))

    Skulle vara kul om ni skrev några rader!!
    Kram Marisan
  3. Medlem sedan
    Mar 2000
    #2

    Hej, kul att se någon på

    den här sidan. Jag tittar in varje dag men det är aldrig någon som skriver här. Har ingen aning om vad Isac ska få i 3 års present, tycker vi har det mesta här hemma. Här hemma är det fullt ös varje dag. Hoppas allt är bra med er och att du kikar in igen snart.
  4. 2
    Hej, kul att se någon på den här sidan. Jag tittar in varje dag men det är aldrig någon som skriver här. Har ingen aning om vad Isac ska få i 3 års present, tycker vi har det mesta här hemma. Här hemma är det fullt ös varje dag. Hoppas allt är bra med er och att du kikar in igen snart.
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Också hemma med VAB. Rasmus ramlade på dagis i onsdags, och har fått en spricka i benet. Så han har blivit liten igen, kan inte gå alls, men kryper.

    Idag fyller Rasmus storebror 5 år, och det är några veckor kvar tills Rasmus fyller år. Men han ska få en lastbil som man kör upp småbilar på, trailer heter det så? Vi begränsar det till ett paket från oss, för dom får ju så mycket från alla andra ändå.

    Tror han kommer bli nöjd iallafall, och det är ju också väldigt nära till jul.

    Men det är ont om aktivitet här inne på sidan.
    Annisan med oktoberpojkarna William -02 och Rasmus -04 och majflickan Matilda -09

    www.annisan.se/
  6. 3
    Också hemma med VAB. Rasmus ramlade på dagis i onsdags, och har fått en spricka i benet. Så han har blivit liten igen, kan inte gå alls, men kryper.

    Idag fyller Rasmus storebror 5 år, och det är några veckor kvar tills Rasmus fyller år. Men han ska få en lastbil som man kör upp småbilar på, trailer heter det så? Vi begränsar det till ett paket från oss, för dom får ju så mycket från alla andra ändå.

    Tror han kommer bli nöjd iallafall, och det är ju också väldigt nära till jul.

    Men det är ont om aktivitet här inne på sidan.
  7. Medlem sedan
    May 1999
    #4

    Hej!

    Jo, tackar som frågar, i det ständiga bergochdalbaneracet som är Familjen Hagmans liv så ser vi en och annan ljusning nu faktiskt! Barnen mår prima och det är ju huvudsaken, vi vuxna rer oss alltid på nåt sätt. Aimee går på dagis och trivs och önskar sig ett "Hello Kitty gosedjur" när hon blir 3. (Sån tur att jag har hittat ett!) Hon är galen i den där katten och rosa, rosa, rosa så jag antar att det kommer att bli mycket sånt! Men annars är hon en tuff och framåt fröken som inte räds någonting! När vi var iväg och kollade in knatte-träning i Taekwondo för att storebror ville testa så var det inte han som vågade prova utan Aimee fast de yngsta var ett år äldre än hon. Som mamma och gammal kampsportare växte jag flera meter i ren stolthet! *ler*

    Storebror Ronan mår också bra men är en stillsam och mycket dramatisk man som sanna mina ord kommer att ge Babsan och After Dark konkurrens om några år! Hans dröm är att få en boa och högklackade skor! (Vart 17 kom den genen ifrån undrar han konfunderade föräldrar...)

    Huset står kvar och vi bor kvar men renoveringsplanerna är många men kassan skral då jag varit arbetslös utan akassa ett halvår...fogden har jagat oss både i vaket och sovande tillstånd men på måndag börjar jag mitt nya jobb och jag hoppas så att det ska bli rätt den här gången!

    Tjing!
    "-Always remember: believe in today, believe in tomorrow, believe in yourself, and whatever happens, don't jump." Bill Kaulitz
    "-Going in one more round when you don't think you can - that's what makes all the difference in your life." Rocky Balboa
    thesharpwayoflife.blogg.se
    "Om en människa lider av vanföreställningar kallar man det sinnessjukdom. Om flera människor lider av samma vanföreställning kallar man det religion."
  8. 4
    Hej! Jo, tackar som frågar, i det ständiga bergochdalbaneracet som är Familjen Hagmans liv så ser vi en och annan ljusning nu faktiskt! Barnen mår prima och det är ju huvudsaken, vi vuxna rer oss alltid på nåt sätt. Aimee går på dagis och trivs och önskar sig ett "Hello Kitty gosedjur" när hon blir 3. (Sån tur att jag har hittat ett!) Hon är galen i den där katten och rosa, rosa, rosa så jag antar att det kommer att bli mycket sånt! Men annars är hon en tuff och framåt fröken som inte räds någonting! När vi var iväg och kollade in knatte-träning i Taekwondo för att storebror ville testa så var det inte han som vågade prova utan Aimee fast de yngsta var ett år äldre än hon. Som mamma och gammal kampsportare växte jag flera meter i ren stolthet! *ler*

    Storebror Ronan mår också bra men är en stillsam och mycket dramatisk man som sanna mina ord kommer att ge Babsan och After Dark konkurrens om några år! Hans dröm är att få en boa och högklackade skor! (Vart 17 kom den genen ifrån undrar han konfunderade föräldrar...)

    Huset står kvar och vi bor kvar men renoveringsplanerna är många men kassan skral då jag varit arbetslös utan akassa ett halvår...fogden har jagat oss både i vaket och sovande tillstånd men på måndag börjar jag mitt nya jobb och jag hoppas så att det ska bli rätt den här gången!

    Tjing!
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5
    Hej igen..

    Jag lovar att kika in här oftare. Leksaksaffärerna är fulla med allt möjligt men jag tycker det är svårt i alla fall, hon har så mycket saker och får mycket av andra så vi försöker köpa ett stort paket och sedan några små bara.. Kul att höra hur ni har det!
  10. 5
    Hej igen..

    Jag lovar att kika in här oftare. Leksaksaffärerna är fulla med allt möjligt men jag tycker det är svårt i alla fall, hon har så mycket saker och får mycket av andra så vi försöker köpa ett stort paket och sedan några små bara.. Kul att höra hur ni har det!
  11. Medlem sedan
    Jan 2003
    #6
    Hej!

    Tråkigt att höra att ni haft det tufft men nu kommer det ordna sig ska du se med nytt jobb! Jätteglad för din skull =))

    Vad kul att lilltjejen är så framåt! Emelie är likadan...och du häromdagen sa hon att hon ville vara Robin...en kompis... Men han är ju kille sa jag, ja sa Emelie jag vill vara en pojk och stå och kissa... Visst är de för goa =))

    Kanske kan vi försöka få fart på sidan igen??
  12. 6
    Hej!

    Tråkigt att höra att ni haft det tufft men nu kommer det ordna sig ska du se med nytt jobb! Jätteglad för din skull =))

    Vad kul att lilltjejen är så framåt! Emelie är likadan...och du häromdagen sa hon att hon ville vara Robin...en kompis... Men han är ju kille sa jag, ja sa Emelie jag vill vara en pojk och stå och kissa... Visst är de för goa =))

    Kanske kan vi försöka få fart på sidan igen??
  13. Medlem sedan
    Jan 2003
    #7
    Men lilla killen då...Spricka i benet? Hoppas han blir bra snart. Emelie får inte så många från oss heller. Hon får cd-spelaren med mikrofoner och några småpaket hon får så mycket presenter från alla andra.

    Vi får sätta fart på sidan igen då =)
  14. 7
    Men lilla killen då...Spricka i benet? Hoppas han blir bra snart. Emelie får inte så många från oss heller. Hon får cd-spelaren med mikrofoner och några småpaket hon får så mycket presenter från alla andra.

    Vi får sätta fart på sidan igen då =)
  15. Cia_med_M
    #8
    M har fått utklädningssaker, konduktör, doktor och aftonväska. Sen är hon förtjust i pussel, böcker och pyssel så lite sånt blir det med!
  16. 8
    M har fått utklädningssaker, konduktör, doktor och aftonväska. Sen är hon förtjust i pussel, böcker och pyssel så lite sånt blir det med!
  17. Medlem sedan
    Aug 2006
    #9
    Ja, det är benet i vaden som fått sig en spricka, dvs benet är inte helt av, som vid ett benbrott, utan "bara" en spricka. Tydligen väldigt vanligt att barn får det, tex när dom ramlar.

    Nåja, vi får se när han är på benen igen, men kryper gör han ju nu då.

    Verkar alla fall vara lite folk som kikar in här trots tystnaden.
    Annisan med oktoberpojkarna William -02 och Rasmus -04 och majflickan Matilda -09

    www.annisan.se/
  18. 9
    Ja, det är benet i vaden som fått sig en spricka, dvs benet är inte helt av, som vid ett benbrott, utan "bara" en spricka. Tydligen väldigt vanligt att barn får det, tex när dom ramlar.

    Nåja, vi får se när han är på benen igen, men kryper gör han ju nu då.

    Verkar alla fall vara lite folk som kikar in här trots tystnaden.
  19. Medlem sedan
    Jan 2004
    #10
    Tjenare!

    Höst = då kommer vi fram här på sidan verkar det som - KUL! Hoppas det håller i sig så sidan får lite mer liv!

    I 3-årsåresent fick Reidar: duplolego(polisbåt) fimlen cars på dvd, alfonsbok, barbapapatröja, cykel med stödhjul.
  20. 10
    Tjenare!

    Höst = då kommer vi fram här på sidan verkar det som - KUL! Hoppas det håller i sig så sidan får lite mer liv!

    I 3-årsåresent fick Reidar: duplolego(polisbåt) fimlen cars på dvd, alfonsbok, barbapapatröja, cykel med stödhjul.

Liknande trådar

  1. Hallå, Hallå, finns ni kvar
    By Mamma Erik in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2011-05-22, 08:16
  2. Hallå hallå, har ni plockat fram
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-03-12, 15:15
  3. Hallå! Hallå! *knackar i glas*
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2010-11-10, 18:52
  4. Mensen halla, hallå, hallå
    By -Catharina- in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-01-29, 21:23
  5. Hallå *ropar* hallå hallå *Eko*
    By Gula in forum Våra barn (födda 2003–07)
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-14, 07:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar