Avslöjar mig...
_0309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Avslöjar mig...

    Eftersom jag tror att det inte är så många som känner mig IRL som läser här så kan jag ju inte va tyst...

    Chockade både mig och maken med ett postivit test i helgen, så nu har vi redan en liten trea på väg... Inte planerad men lika välkommen för det! Är redan i vecka 10 om man räknar från mens, men tror jag kommer bli framflyttad till ett senare BF vid UL.

    Båda våra andra pojkar tog så lång tid på sig så vi var lite naiva och trodde inte att det skulle hända något på minst ett år än... Men tji fick vi någon ville komma till oss nu! Egentligen hade vi inte ens tänkt oss en trea, men "livet" ville något annat

    Trött och spyr gör jag, men det är väl saker som hör till och förhoppningsvis går över snart...
    Malo m Albin aug-03, Alfons okt-06 och Saga maj-08
    http://www.famkilander.se
  2. 1
    Avslöjar mig... Eftersom jag tror att det inte är så många som känner mig IRL som läser här så kan jag ju inte va tyst...

    Chockade både mig och maken med ett postivit test i helgen, så nu har vi redan en liten trea på väg... Inte planerad men lika välkommen för det! Är redan i vecka 10 om man räknar från mens, men tror jag kommer bli framflyttad till ett senare BF vid UL.

    Båda våra andra pojkar tog så lång tid på sig så vi var lite naiva och trodde inte att det skulle hända något på minst ett år än... Men tji fick vi någon ville komma till oss nu! Egentligen hade vi inte ens tänkt oss en trea, men "livet" ville något annat

    Trött och spyr gör jag, men det är väl saker som hör till och förhoppningsvis går över snart...
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Grattis! Jag hoppas att det känns bra.
    Då blir det ca 1,5 år mellan de minsta va? Precis som mellan mina två första
  4. 2
    Grattis! Jag hoppas att det känns bra.
    Då blir det ca 1,5 år mellan de minsta va? Precis som mellan mina två första
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Ja det känns bra, även om det också känns lite läskigt Hade hellre haft 1½ år mellan de två första. Men en liten trea är sååå välkommen!
    Malo m Albin aug-03, Alfons okt-06 och Saga maj-08
    http://www.famkilander.se
  6. 3
    Ja det känns bra, även om det också känns lite läskigt Hade hellre haft 1½ år mellan de två första. Men en liten trea är sååå välkommen!
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4

    Grattis!

    Vad underbart med ännu en liten bäbis. Hoppas du får må bättre snart så du kan njuta av din graviditet. Kram och klappa magen.
  8. 4
    Grattis! Vad underbart med ännu en liten bäbis. Hoppas du får må bättre snart så du kan njuta av din graviditet. Kram och klappa magen.
  9. Medlem sedan
    Sep 2003
    #5
    Grattis, vad roligt!! Hoppas att då får må bättre snart och att du hinner smälta allt det nya.*Ler*

    Läs på snacket tätt mellan barnen om du vill få lite mer "kött på benen" om tätisar!

    Kram och klappa magen!
  10. 5
    Grattis, vad roligt!! Hoppas att då får må bättre snart och att du hinner smälta allt det nya.*Ler*

    Läs på snacket tätt mellan barnen om du vill få lite mer "kött på benen" om tätisar!

    Kram och klappa magen!
  11. Medlem sedan
    Nov 2002
    #6

    Grattis!

    Och lite nostalgisk blir jag ju eftersom du har samma bf som jag hade i år! :-)
    Hoppas att allt går bra!

    kram
  12. 6
    Grattis! Och lite nostalgisk blir jag ju eftersom du har samma bf som jag hade i år! :-)
    Hoppas att allt går bra!

    kram
  13. Medlem sedan
    Nov 1999
    #7
    Ja det ska bli sååå mysigt med en liten bebis till. Jag hoppas också att illamåendet ger med sig snart... *suck*
    Malo m Albin aug-03, Alfons okt-06 och Saga maj-08
    http://www.famkilander.se
  14. 7
    Ja det ska bli sååå mysigt med en liten bebis till. Jag hoppas också att illamåendet ger med sig snart... *suck*
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8
    Tack! Har varit inne och läst lite på Tätt mellan barnen och jag får väl vända mig dit om jag får några funderingar...
    Malo m Albin aug-03, Alfons okt-06 och Saga maj-08
    http://www.famkilander.se
  16. 8
    Tack! Har varit inne och läst lite på Tätt mellan barnen och jag får väl vända mig dit om jag får några funderingar...
  17. Medlem sedan
    Nov 1999
    #9
    Tack! Just de! Din pöjk var ju tänkt till april
    Malo m Albin aug-03, Alfons okt-06 och Saga maj-08
    http://www.famkilander.se
  18. 9
    Tack! Just de! Din pöjk var ju tänkt till april
  19. Medlem sedan
    Sep 2002
    #10
    Grattis vännen Jo de kan allt överraska de små liven *skrattar* Hoppas illamåendet ger sig snart så att du får må lite bättre.

    Jätteroligt verkligen
    Kramar
    R/E
  20. 10
    Grattis vännen Jo de kan allt överraska de små liven *skrattar* Hoppas illamåendet ger sig snart så att du får må lite bättre.

    Jätteroligt verkligen
    Kramar
    R/E
  21. Medlem sedan
    Jan 2003
    #11

    Wow!

    Coolt, grattis till det som komma skall!! Hoppas du får må bättre framöver än vad du gör nu också!
  22. 11
    Wow! Coolt, grattis till det som komma skall!! Hoppas du får må bättre framöver än vad du gör nu också!
  23. Medlem sedan
    Jan 2003
    #12
    Grattis! Så kul för er med en liten till =) Hoppas att det snart blir bättre med illamåendet och att du får må bra efter det.
    Kram
  24. 12
    Grattis! Så kul för er med en liten till =) Hoppas att det snart blir bättre med illamåendet och att du får må bra efter det.
    Kram
  25. Medlem sedan
    Dec 2000
    #13

    Grattis!

    Grattis till pyret i magen! Hoppas att du snart få må bättre!
    Mamma till tre finfina barn!
  26. 13
    Grattis! Grattis till pyret i magen! Hoppas att du snart få må bättre!
  27. Medlem sedan
    Nov 2001
    #14
    Åh!! Grattis!!!! Gravidmage!! *ler stort*
    Hur mås det? Vad tror du det är för filur därinne? Haft någon dröm eller så?!
    *nyfiken till tusen*

    /Genaro
  28. 14
    Åh!! Grattis!!!! Gravidmage!! *ler stort*
    Hur mås det? Vad tror du det är för filur därinne? Haft någon dröm eller så?!
    *nyfiken till tusen*

    /Genaro

Liknande trådar

  1. Avslöjar mig...
    By Zarios in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-11-30, 09:32
  2. Avslöjar mig...
    By Jossan79 in forum _0805 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-09-18, 21:36
  3. Avslöjar mig! =)
    By Sase in forum _0308 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-14, 20:21
  4. Avslöjar mig! =)
    By Sase in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-11-13, 18:26
  5. Avslöjar mig nu!
    By Sase in forum Vikt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-11-06, 15:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar