Utgånget gravtest?
_0806 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    Utgånget gravtest?

    Hej! Tittar in på aff för första gången på länge nu. Tror att jag har en liten trea på G i magen Har känt mig gravid (illamående och trött) någon dryg vecka och gjorde ett test i lördags som visade ett tydligt plus. Problemet var att utgångsdatumet var passerat med ungefär ett år på testet, tror ni man kan lita på det ändå? Mensen håller sig ju i a f undan än så länge (men jag har inte riktigt någon koll på när den skulle kommit, eftersom jag bara haft en ÄL sedan jag tog ut hormonspiral....) så jag håller tummarna! Ska bli skoj att snackas här inne igen, i s f!
  2. 1
    Utgånget gravtest? Hej! Tittar in på aff för första gången på länge nu. Tror att jag har en liten trea på G i magen Har känt mig gravid (illamående och trött) någon dryg vecka och gjorde ett test i lördags som visade ett tydligt plus. Problemet var att utgångsdatumet var passerat med ungefär ett år på testet, tror ni man kan lita på det ändå? Mensen håller sig ju i a f undan än så länge (men jag har inte riktigt någon koll på när den skulle kommit, eftersom jag bara haft en ÄL sedan jag tog ut hormonspiral....) så jag håller tummarna! Ska bli skoj att snackas här inne igen, i s f!
  3. E med tvåan
    #2

    Hej!

    Jag hade nog, precis som du, trott att det stämde.. Men jag hade nog inte vågat lita på det fullt ut.. Köp ett till test så vet du säkert! Det är säkert ok att testa med ett gammalt test, men gör ett till för säkerhetsskull.

    Hoppas det gamla testet visar rätt.. Grattis poch välkommen isåfall!
  4. 2
    Hej! Jag hade nog, precis som du, trott att det stämde.. Men jag hade nog inte vågat lita på det fullt ut.. Köp ett till test så vet du säkert! Det är säkert ok att testa med ett gammalt test, men gör ett till för säkerhetsskull.

    Hoppas det gamla testet visar rätt.. Grattis poch välkommen isåfall!
  5. Medlem sedan
    Feb 2006
    #3
    Hej och tack! Jo, det får nog bli ett test till innan jag ringer till BM i alla fall. Men ingen mens än så länge i a f. Och ont i brösten.... verkar lovande! =)
  6. 3
    Hej och tack! Jo, det får nog bli ett test till innan jag ringer till BM i alla fall. Men ingen mens än så länge i a f. Och ont i brösten.... verkar lovande! =)
  7. E med tvåan
    #4

    Absolut!

    Det stämmer säkert... Annars vore det ju konstigt att inte mensen har dykt upp..

    När ska du testa dig igen då?
  8. 4
    Absolut! Det stämmer säkert... Annars vore det ju konstigt att inte mensen har dykt upp..

    När ska du testa dig igen då?
  9. Medlem sedan
    Feb 2006
    #5

    Tja...

    Drar mig lite för att gå till apoteket och köpa ett nytt test. Bor i en ganska liten stad och chansen/risken att stöta ihop med någon man känner är ganska stor. Skulle vilja vara hemlig ett tag till. Särskilt arbetskompisar vill jag inte stöta ihop med! Så jag avvaktar lite och utgår så länge från att jag faktiskt är gravid! =)
  10. 5
    Tja... Drar mig lite för att gå till apoteket och köpa ett nytt test. Bor i en ganska liten stad och chansen/risken att stöta ihop med någon man känner är ganska stor. Skulle vilja vara hemlig ett tag till. Särskilt arbetskompisar vill jag inte stöta ihop med! Så jag avvaktar lite och utgår så länge från att jag faktiskt är gravid! =)
  11. Medlem sedan
    Jul 2003
    #6
    Man kan ju köpa tester online. Beställer man innan kl 17 så får man dem dagen efter. Kolla på testlagret.se tex...
  12. 6
    Man kan ju köpa tester online. Beställer man innan kl 17 så får man dem dagen efter. Kolla på testlagret.se tex...
  13. Medlem sedan
    Feb 2006
    #7

    Det är sant...

    ..Var inne just på testlagret opch kollade. Billigt och bra verkar ju det. Ska nog göra en beställning. Tack för tipset! =)
  14. 7
    Det är sant... ..Var inne just på testlagret opch kollade. Billigt och bra verkar ju det. Ska nog göra en beställning. Tack för tipset! =)

Liknande trådar

  1. När ska man ta gravtest?
    By anonymt namn in forum Planera för barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-30, 18:29
  2. tog gravtest
    By Lola_79 in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-07-08, 04:55
  3. tog gravtest
    By Lola_79 in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-07-07, 20:55
  4. Pos. gravtest?
    By Lindah75 in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-06-21, 20:39
  5. gravtest
    By ija82 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-24, 16:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar