Har ni vart på 3 års
_0410 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2000
    #1

    Har ni vart på 3 års

    kontrollen? Hur långa är era 3 åringar? Vad ska ni ha för storlek på vinteroverallerna?
  2. 1
    Har ni vart på 3 års kontrollen? Hur långa är era 3 åringar? Vad ska ni ha för storlek på vinteroverallerna?
  3. Cia_med_M
    #2
    Ingen treårskontroll än, men vi är kallade så snart!

    Jag gissar på att M är lite drygt 92 cm lång, hennes vinteroverall från förra vintern i stl 92 (POP) kommer fungera utmärkt även denna vinter!
  4. 2
    Ingen treårskontroll än, men vi är kallade så snart!

    Jag gissar på att M är lite drygt 92 cm lång, hennes vinteroverall från förra vintern i stl 92 (POP) kommer fungera utmärkt även denna vinter!
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Här kommer BVC hem på tre års koll så den 16/10 är det dags. Köpte en overall i 90 till Emelie den är jättestor, hon hade samma storlek i vintras men den var mindre..
  6. 3
    Här kommer BVC hem på tre års koll så den 16/10 är det dags. Köpte en overall i 90 till Emelie den är jättestor, hon hade samma storlek i vintras men den var mindre..
  7. RHWH m 2
    #4
    Japp, vi har varit på 3-årskontroll igår med R. Det var hans pappa som fljde med honom dit så jag har bara fått muntliga rapporter Allt gick iaf bra och R är nu 96 cm lång och väger 16 kilo. Det blir en storlek 98 på vinteroveralllen denna vinter.
  8. 4
    Japp, vi har varit på 3-årskontroll igår med R. Det var hans pappa som fljde med honom dit så jag har bara fått muntliga rapporter Allt gick iaf bra och R är nu 96 cm lång och väger 16 kilo. Det blir en storlek 98 på vinteroveralllen denna vinter.
  9. Medlem sedan
    May 1999
    #5

    Vi har inte...

    varit på någon BVC-kontroll på evigheter känns det som, undrar när det blir? Så jag får väl erkänna att jag inte har en aning om vare sig hur mycket Aimee väger eller hur lång hon är...hon ser lagom ut och därmed är jag nöjd! *ler* Jag köper kläder i 104 till henne även om hon faktiskt har någon grej i 110 också. Jag har bestället en vinteroverall till henne, en GNEIS Supershape i rosa, 104 och jag väntar ivrigt på att den ska komma, hoppas att den passar! Som sin mor så har hon "stor" överkropp och korta ben.
    "-Always remember: believe in today, believe in tomorrow, believe in yourself, and whatever happens, don't jump." Bill Kaulitz
    "-Going in one more round when you don't think you can - that's what makes all the difference in your life." Rocky Balboa
    thesharpwayoflife.blogg.se
    "Om en människa lider av vanföreställningar kallar man det sinnessjukdom. Om flera människor lider av samma vanföreställning kallar man det religion."
  10. 5
    Vi har inte... varit på någon BVC-kontroll på evigheter känns det som, undrar när det blir? Så jag får väl erkänna att jag inte har en aning om vare sig hur mycket Aimee väger eller hur lång hon är...hon ser lagom ut och därmed är jag nöjd! *ler* Jag köper kläder i 104 till henne även om hon faktiskt har någon grej i 110 också. Jag har bestället en vinteroverall till henne, en GNEIS Supershape i rosa, 104 och jag väntar ivrigt på att den ska komma, hoppas att den passar! Som sin mor så har hon "stor" överkropp och korta ben.
  11. Medlem sedan
    Dec 2003
    #6
    Hej!
    Vi har inte blivit kallade till 3-årskontrollen ännu. Douglas är nu 100cm lång och vinteroverallen som är inköpt är i stl 104.
    I år blir det en ärtggrön variant från Molo - bild finns i mitt album..

    Tror ni han kommer att synas i vinter eller?
  12. 6
    Hej!
    Vi har inte blivit kallade till 3-årskontrollen ännu. Douglas är nu 100cm lång och vinteroverallen som är inköpt är i stl 104.
    I år blir det en ärtggrön variant från Molo - bild finns i mitt album..

    Tror ni han kommer att synas i vinter eller?
  13. Medlem sedan
    Feb 2006
    #7

    Min tjej är lång!

    Jag skulle gissa att hon är 100 eller något mer faktiskt. Hon hade strl 104 på overallen förra året och i år får hon ha 110. Veran är lika lång som sina femåriga kompisar på dagis. Hon väger runt 17 kg.
  14. 7
    Min tjej är lång! Jag skulle gissa att hon är 100 eller något mer faktiskt. Hon hade strl 104 på overallen förra året och i år får hon ha 110. Veran är lika lång som sina femåriga kompisar på dagis. Hon väger runt 17 kg.
  15. Medlem sedan
    Mar 2000
    #8

    Isac är 90 cm lång och väger

    13 kg. Provad 98 på vinteroverallen och den var bra stor. Får se om jag måste köpa en mindre eller om han kan pölsa runt med den stora 98an. Termobyxorna jag har i 92 var för långa men kanske kan gå med vinterstövlarna på, få se.
  16. 8
    Isac är 90 cm lång och väger 13 kg. Provad 98 på vinteroverallen och den var bra stor. Får se om jag måste köpa en mindre eller om han kan pölsa runt med den stora 98an. Termobyxorna jag har i 92 var för långa men kanske kan gå med vinterstövlarna på, få se.

Liknande trådar

  1. Vart ska vi åka?
    By Irenne in forum Resesnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-06-05, 15:41
  2. Vart hittar man vilka filmer nån vart
    By mariamed4 in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-21, 22:02
  3. kön? vart?
    By mimmilin in forum _0707 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-08, 17:32
  4. vart
    By KlaraMedLilleJohn:) in forum _0605 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-05-04, 10:50
  5. Vart ska vi åka??
    By Ewa_Olivia03_Oscar05 in forum Resesnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-01-07, 17:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar