Vad gör ni nuförtiden...?;-)
_0709 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    Vad gör ni nuförtiden...?;-)

    Oj vad det hänt grejer här inne! Grattis till alla nya bebisar! Såg att ni var ett gäng som plussade...jobbigt men vad gör ett par extra dagars graviditet sett över en hel livstid Lätt för mig att säga... Men håll ut snart är guldklimparna här. Har inte varit inne på såå länge, inte hunnit och sen har jag fastnat i Facebook träsket... Riktigt skoj att hitta på gamla vänner från förr. Med oss är allt bara bra, Malou är redan 5 och 1/2 vecka gammal så tiden springer iväg. Men det är helt klart inte lika harmoniskt att vara hemma med nummer 2. Med ettan var man ju helt fri att göra vad som än föll en in. Nu ska det passas skoltider, gympa, fotbollsträning och en massa annat. Igår ville stortjejen sova hos farmor och farfar, mannen var på tjänsteresa så jag var helt själv med min lilla bebis. Det var väldigt lugnt hemma och kändes faktiskt lite lyxigt! Må så gott!
  2. 1
    Vad gör ni nuförtiden...?;-) Oj vad det hänt grejer här inne! Grattis till alla nya bebisar! Såg att ni var ett gäng som plussade...jobbigt men vad gör ett par extra dagars graviditet sett över en hel livstid Lätt för mig att säga... Men håll ut snart är guldklimparna här. Har inte varit inne på såå länge, inte hunnit och sen har jag fastnat i Facebook träsket... Riktigt skoj att hitta på gamla vänner från förr. Med oss är allt bara bra, Malou är redan 5 och 1/2 vecka gammal så tiden springer iväg. Men det är helt klart inte lika harmoniskt att vara hemma med nummer 2. Med ettan var man ju helt fri att göra vad som än föll en in. Nu ska det passas skoltider, gympa, fotbollsträning och en massa annat. Igår ville stortjejen sova hos farmor och farfar, mannen var på tjänsteresa så jag var helt själv med min lilla bebis. Det var väldigt lugnt hemma och kändes faktiskt lite lyxigt! Må så gott!
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2
    Jag tar det lugnt idag, hinner t o m skriva flera inlägg här inne, som synes! Linn snusar och sover, nu har hon sovit över tre timmar...

    Jag har faktiskt inte vågat mig in på Facebook än, är lite rädd att bli totalberoende... Vi får väl se hur länge jag klarar att hålla mig borta!

    Annars är dagen lugn, förmiddagens promenad är avklarad och middagen redan förberedd. Så nu softar jag och Linn tills storebror ska hämtas på dagis. Sen kommer min syster och hennes barn på middag. Trevligt med lite sällskap när maken jobbar över.

    Ha en bra dag!
  4. 2
    Jag tar det lugnt idag, hinner t o m skriva flera inlägg här inne, som synes! Linn snusar och sover, nu har hon sovit över tre timmar...

    Jag har faktiskt inte vågat mig in på Facebook än, är lite rädd att bli totalberoende... Vi får väl se hur länge jag klarar att hålla mig borta!

    Annars är dagen lugn, förmiddagens promenad är avklarad och middagen redan förberedd. Så nu softar jag och Linn tills storebror ska hämtas på dagis. Sen kommer min syster och hennes barn på middag. Trevligt med lite sällskap när maken jobbar över.

    Ha en bra dag!
  5. Medlem sedan
    Jul 2005
    #3
    Jo det känns att tempot är annorlunda nu än med första men jag försöker att ta det lugnt ändå - idag har det varit fullt upp hela dagen så nu är det skönt att det blev en liten stunds ledigt...ska äta något för huvudet värker!
    Håller med dig om att tiden bara rinner iväg men jag tycker det är skönt att bara vara! Utan att tänka på tiden!
  6. 3
    Jo det känns att tempot är annorlunda nu än med första men jag försöker att ta det lugnt ändå - idag har det varit fullt upp hela dagen så nu är det skönt att det blev en liten stunds ledigt...ska äta något för huvudet värker!
    Håller med dig om att tiden bara rinner iväg men jag tycker det är skönt att bara vara! Utan att tänka på tiden!

Liknande trådar

  1. Vad gör ni nuförtiden?
    By Gisela in forum _03 Vårbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2012-01-20, 11:05
  2. Här går det bra nuförtiden.
    By Daga in forum Autismspektrum
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2010-01-20, 16:49
  3. Vad gör ni nuförtiden..?
    By Tittif in forum _0207 Julibarn
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 21:55
  4. Nuförtiden....
    By Ziggy in forum Sport
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-08-20, 16:14
  5. Hej - vad har ni för er nuförtiden?
    By Anonym in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-02-07, 19:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar