OK, vill ni gissa vem jag är?
_0607 Julibarn
  1. Oups gravid!!
    #1

    OK, vill ni gissa vem jag är?

    Nu känner jag mig lite redo att kliva ut ur garderoben, och jag tänkte höra om ni ville gissa vem jag är? Tänkte som så att ni först kan vi gissa utan ledtråd, blir det rätt får ni fem poäng plus guldstjärna! Sen kommer ledtrådar på 5, 4, 3, 2 och 1 poängsnivåerna här under - och fuska inte nu och läs 1-poängsnivån och gissa på 5-poängsnivån, OK?! Och när ni svarar, gör det i avancerat svar och skriv inte gissningen i rubriken, så blir det roligare.
    Då kör vi! (Ja, jag har tråkigt, hur så? )
  2. 1
    OK, vill ni gissa vem jag är? Nu känner jag mig lite redo att kliva ut ur garderoben, och jag tänkte höra om ni ville gissa vem jag är? Tänkte som så att ni först kan vi gissa utan ledtråd, blir det rätt får ni fem poäng plus guldstjärna! Sen kommer ledtrådar på 5, 4, 3, 2 och 1 poängsnivåerna här under - och fuska inte nu och läs 1-poängsnivån och gissa på 5-poängsnivån, OK?! Och när ni svarar, gör det i avancerat svar och skriv inte gissningen i rubriken, så blir det roligare.
    Då kör vi! (Ja, jag har tråkigt, hur så? )
  3. Oups gravid!!
    #2

    Guldstjärnenivån:

    Här blir det inga ledtrådar!
  4. 2
    Guldstjärnenivån: Här blir det inga ledtrådar!
  5. Oups gravid!!
    #3

    5-poängsnivån

    Jag har två barn sedan tidigare och även en make som är äldre än vad jag är.
  6. 3
    5-poängsnivån Jag har två barn sedan tidigare och även en make som är äldre än vad jag är.
  7. Oups gravid!!
    #4

    4-poängsnivån

    Jag har ett barn av vardera sort och bor i hus.
  8. 4
    4-poängsnivån Jag har ett barn av vardera sort och bor i hus.
  9. Oups gravid!!
    #5

    3-poängsnivån

    Mitt första barn är en flicka, mitt andra barn en pojke.
  10. 5
    3-poängsnivån Mitt första barn är en flicka, mitt andra barn en pojke.
  11. Oups gravid!!
    #6

    2-poängsnivån

    Jag har en handfull bloggar, två av dom har samma bakgrundsfärg som vissa tycker är skitful!
  12. 6
    2-poängsnivån Jag har en handfull bloggar, två av dom har samma bakgrundsfärg som vissa tycker är skitful!
  13. Oups gravid!!
    #7

    1-poängsnivån

    Jag har en gång skrivit EFIT-bildtexterna på rim och min julian är egentligen en junian och kallas för Prinsen.
  14. 7
    1-poängsnivån Jag har en gång skrivit EFIT-bildtexterna på rim och min julian är egentligen en junian och kallas för Prinsen.
  15. Medlem sedan
    Jan 2005
    #8
    Kul! Får man bara en gissning? Lite klurigt är det allt...
  16. 8
    Kul! Får man bara en gissning? Lite klurigt är det allt...
  17. Medlem sedan
    Jan 2005
    #9

    Nu vet jag!

    Grattis Ponder!
    Stolt mamma till en 06:a och en 08:a

    "Trying is the first step towards failure" -Homer Simpson
  18. 9
    Nu vet jag! Grattis Ponder!
  19. Medlem sedan
    Jan 2005
    #10
    Förresten - vilken ankomstgrupp blir det? Maj? Det vore ju kul att få med sig någon man "känner" till den nya ankomstgruppen.
  20. 10
    Förresten - vilken ankomstgrupp blir det? Maj? Det vore ju kul att få med sig någon man "känner" till den nya ankomstgruppen.
  21. Oups gravid!!
    #11

    Ja, det blir väl roligast så?

    Fast det är klart, vill man gissa flera gånger så kan ju det bli ganska kul det med!
  22. 11
    Ja, det blir väl roligast så? Fast det är klart, vill man gissa flera gånger så kan ju det bli ganska kul det med!
  23. Oups gravid!!
    #12

    Stämmer!

    Det blir maj för mig, men jag har inte orkat skriva något där, mår alldeles för dåligt för det mesta, bara kräks och kräks.
  24. 12
    Stämmer! Det blir maj för mig, men jag har inte orkat skriva något där, mår alldeles för dåligt för det mesta, bara kräks och kräks.
  25. Medlem sedan
    Nov 2005
    #13
    WOW!!!!!! Inte för att jag tog det förrän på slutet - pinsamt! Ponder, Ponder, Ponder Grattis! När du mår bättre ska vi fira med något som du tycker är gott att äta

    Puss o kram!
  26. 13
    WOW!!!!!! Inte för att jag tog det förrän på slutet - pinsamt! Ponder, Ponder, Ponder Grattis! När du mår bättre ska vi fira med något som du tycker är gott att äta

    Puss o kram!
  27. Medlem sedan
    Jan 2005
    #14
    Nämen stackare! Inte ska du behöva kräkas. Hoppas att det slutar snart! Jag tackar "Gud" varje dag jag har sluppit må illa (hittills bara kräkts en gång). När A låg i magen kräktes jag hela tiden och det är INTE roligt!

    Jag har bara skrivit ett inlägg i majgruppen. Dels känns hela snackgruppen så ny, man "känner" ingen. Och dels har jag så svårt att ta in att jag faktiskt är gravid igen.
  28. 14
    Nämen stackare! Inte ska du behöva kräkas. Hoppas att det slutar snart! Jag tackar "Gud" varje dag jag har sluppit må illa (hittills bara kräkts en gång). När A låg i magen kräktes jag hela tiden och det är INTE roligt!

    Jag har bara skrivit ett inlägg i majgruppen. Dels känns hela snackgruppen så ny, man "känner" ingen. Och dels har jag så svårt att ta in att jag faktiskt är gravid igen.
  29. Medlem sedan
    Nov 1998
    #15
    Nu blev det ju löjligt lätt Strot grattis PONDER med familj till knodden i magen säger jag nu, klart det kommer att gå toppen!!!
  30. 15
    Nu blev det ju löjligt lätt Strot grattis PONDER med familj till knodden i magen säger jag nu, klart det kommer att gå toppen!!!
  31. Medlem sedan
    Jul 2005
    #16

    En gissning...

    Jag vill gissa....lovar att jag inte har tjuvkikat...men tänk om jag gissar fel...då måste ju den personen som jag gissar på lova att inte bli ledsen på mig.......

    Jag tror att det är charlotte..........
    Barn gör inte som du säger, barn gör som du gör
    http://tjejmamma.blogspot.com
  32. 16
    En gissning... Jag vill gissa....lovar att jag inte har tjuvkikat...men tänk om jag gissar fel...då måste ju den personen som jag gissar på lova att inte bli ledsen på mig.......

    Jag tror att det är charlotte..........
  33. Medlem sedan
    Jul 2005
    #17
    Hoppsan så fel det blev.... Stort förlåt till min gissning..och grattis till Oups gravid.....puss och kram till dig
  34. 17
    Hoppsan så fel det blev.... Stort förlåt till min gissning..och grattis till Oups gravid.....puss och kram till dig
  35. Oups gravid!!
    #18

    Fel fel fel fel! ;)

    Du får nog läsa lite ledtrådar Nina!
  36. 18
    Fel fel fel fel! ;) Du får nog läsa lite ledtrådar Nina!
  37. Oups gravid!!
    #19

    Det var liksom meningen...

    ... så jag slapp sitta och skriva in rätt svar sen! Tack för grattiset!
  38. 19
    Det var liksom meningen... ... så jag slapp sitta och skriva in rätt svar sen! Tack för grattiset!
  39. Medlem sedan
    Jul 2005
    #20
    Det är fusk...jag gissade först...hihi...
  40. 20
    Det är fusk...jag gissade först...hihi...
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Vill ni gissa?
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2010-02-10, 10:52
  2. Nån som vill gissa?
    By anonymt namn in forum Bokstavsbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-05-14, 11:15
  3. Vill ni gissa?
    By Hemlig (gravid) in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 54
    Senaste inlägg: 2008-03-17, 16:28
  4. Vill ni gissa på
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-26, 12:18
  5. Jag vill gissa på
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-06, 19:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar