Tack för fikat :)
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    Tack för fikat :)

    Millaaaa!!! Du är bäst, men jag börjar bli lite knubbig.. undrar vad det kan bero på??
    tacck för idag, var kul att se så många bebisar med mammor!! Vill ha en repris snart
    Ska försöka hinna lägga in lite bilder i mitt album innan Kian vaknar...
  2. 1
    Tack för fikat :) Millaaaa!!! Du är bäst, men jag börjar bli lite knubbig.. undrar vad det kan bero på??
    tacck för idag, var kul att se så många bebisar med mammor!! Vill ha en repris snart
    Ska försöka hinna lägga in lite bilder i mitt album innan Kian vaknar...
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    Åå vad jag blir avis på alla er som träffats idag.... JA foton vill vi se!! Kommer ni på Ua-fika på mån kanske oxå?
  4. 2
    Åå vad jag blir avis på alla er som träffats idag.... JA foton vill vi se!! Kommer ni på Ua-fika på mån kanske oxå?
  5. Medlem sedan
    Feb 2003
    #3
    på mån har jag precis fått en dejt med en kompis och alla hennes barn (studiedag på skolan)... men jättegärna nästa gång!! antar det blir flera träffar framöver!
  6. 3
    på mån har jag precis fått en dejt med en kompis och alla hennes barn (studiedag på skolan)... men jättegärna nästa gång!! antar det blir flera träffar framöver!
  7. Medlem sedan
    Feb 2003
    #4
    Nu finns det lite bilder från vår dejt idag Ni som är sugna på cheesecake kan ju iaf få titta på den...
  8. 4
    Nu finns det lite bilder från vår dejt idag Ni som är sugna på cheesecake kan ju iaf få titta på den...
  9. Medlem sedan
    Feb 2002
    #5
    Tack själv! Det var jättekul att träffa er alla!!! Vi måste se till att göra om det snart igen!

    KRamar!
  10. 5
    Tack själv! Det var jättekul att träffa er alla!!! Vi måste se till att göra om det snart igen!

    KRamar!
  11. Medlem sedan
    Feb 2002
    #6
    Måndag är ingen bra dag för mig, nästa vecka är överhuvudtaget ingen bra vecka, mannen är i New York då och jag måste hämta på dagis varje dag. Kan bli tajt att hinna till Uppsala då! Men nästa gång skall jag försöka dyka upp!

    Kram!
  12. 6
    Måndag är ingen bra dag för mig, nästa vecka är överhuvudtaget ingen bra vecka, mannen är i New York då och jag måste hämta på dagis varje dag. Kan bli tajt att hinna till Uppsala då! Men nästa gång skall jag försöka dyka upp!

    Kram!
  13. Medlem sedan
    Jan 2007
    #7
    Tack för senast Milla! Jättekul! Supergod cheesecake och bäst av allt var att se alla mysiga bebbar, vad fina de var! Inte bara man själv som har en sötis, uppenbarligen!

    Glömde jag Almas favoritnapp där förresten? Typiskt, första dygnet med napp som hon faktiskt gillar och mamma har redan slarvat bort den. Gjorde jag rätt som började med napp?... *vånda*

    Ja ja, nu när jag vet vilken sort hon gillar ska jag köpa upp mig på ett dussin, man vill inte vara utan när de väl vant sig tror jag
  14. 7
    Tack för senast Milla! Jättekul! Supergod cheesecake och bäst av allt var att se alla mysiga bebbar, vad fina de var! Inte bara man själv som har en sötis, uppenbarligen!

    Glömde jag Almas favoritnapp där förresten? Typiskt, första dygnet med napp som hon faktiskt gillar och mamma har redan slarvat bort den. Gjorde jag rätt som började med napp?... *vånda*

    Ja ja, nu när jag vet vilken sort hon gillar ska jag köpa upp mig på ett dussin, man vill inte vara utan när de väl vant sig tror jag
  15. Medlem sedan
    Jan 2007
    #8
    ÅÅÅÅååhh va orättvist! Jag vill också va med!!
  16. 8
    ÅÅÅÅååhh va orättvist! Jag vill också va med!!
  17. Medlem sedan
    Jun 2001
    #9
    Va??? Har jag missat att prinsessan fått ett namn?????
    Vad fint
    Nu är jag förstås mer än nyfiken på vem_du_är på Pinks foton????? Hon har inte skrivit några namn
  18. 9
    Va??? Har jag missat att prinsessan fått ett namn?????
    Vad fint
    Nu är jag förstås mer än nyfiken på vem_du_är på Pinks foton????? Hon har inte skrivit några namn
  19. Medlem sedan
    Jun 2001
    #10
    *mutterjämmermutter*

    Ville ju också vara med......juh......

    Och du Milla, DEN kakan såg ut att inte vara att leka med. En sån som går "straigt to your thighs, but it´s so good so who cares-kaka"

    Mycket avundsjuk! Men ni verkade ha haft det trevligt iaf. Även utan mig
    Men jag skulle gärna vilja veta vem som var vem på Pinks kort
  20. 10
    *mutterjämmermutter*

    Ville ju också vara med......juh......

    Och du Milla, DEN kakan såg ut att inte vara att leka med. En sån som går "straigt to your thighs, but it´s so good so who cares-kaka"

    Mycket avundsjuk! Men ni verkade ha haft det trevligt iaf. Även utan mig
    Men jag skulle gärna vilja veta vem som var vem på Pinks kort
  21. Medlem sedan
    May 2005
    #11
    Instämmer i tacket!! Fina bilder du lagt in Pink! Har skickat meddelande till dig
  22. 11
    Instämmer i tacket!! Fina bilder du lagt in Pink! Har skickat meddelande till dig
  23. Medlem sedan
    Mar 2007
    #12
    Ja det ser så mysigt ut på bilderna, man blir verkligen avis!! Och så undrar man vem som är vem, och så skulle man vilja klämma på alla dessa bebbar som man nu hört så mycket om...
  24. 12
    Ja det ser så mysigt ut på bilderna, man blir verkligen avis!! Och så undrar man vem som är vem, och så skulle man vilja klämma på alla dessa bebbar som man nu hört så mycket om...
  25. Medlem sedan
    Jan 2007
    #13
    Ha! Vad snabb du var att se det! Jag har just skrivit kungörelse om namnet i en egen tråd! Idag när man träffade alla gick det ju inte att smyga med testnamnet längre ifall man skulle försäga sig så vasjutton, nä nu får hon väl heta det Vi kommer ändå inte komma fram till nåt annat, det känner jag på mig.....

    Jag är vinröda t-shirten med ljust hår i tofs, samt unge i lila-grårandigt med gröna kanter, och mörkt hår. Trist att inte hela jädra augustigänget bara kan träffas, Sverige är för stort!! För att inte tala om Sverige och Finland tillsammans!


    Va! Nu är PinkDaisys inlägg utvalt som allmänt inlägg i högerspalten!
  26. 13
    Ha! Vad snabb du var att se det! Jag har just skrivit kungörelse om namnet i en egen tråd! Idag när man träffade alla gick det ju inte att smyga med testnamnet längre ifall man skulle försäga sig så vasjutton, nä nu får hon väl heta det Vi kommer ändå inte komma fram till nåt annat, det känner jag på mig.....

    Jag är vinröda t-shirten med ljust hår i tofs, samt unge i lila-grårandigt med gröna kanter, och mörkt hår. Trist att inte hela jädra augustigänget bara kan träffas, Sverige är för stort!! För att inte tala om Sverige och Finland tillsammans!


    Va! Nu är PinkDaisys inlägg utvalt som allmänt inlägg i högerspalten!
  27. Medlem sedan
    Feb 2002
    #14
    Ingen napp kvar här! Har kikat överallt, till och med under soffan..Hoppas att ni hittar den!

    Kram!
  28. 14
    Ingen napp kvar här! Har kikat överallt, till och med under soffan..Hoppas att ni hittar den!

    Kram!
  29. Medlem sedan
    Feb 2002
    #15
    Ähhh, så farlig är inte kakan...Jag menar, ost är ju nyttigt...Yogurt är bra för magen och choklad är ju inte helt onyttigt har jag hört....

    Det finns förresten en stoooooor bit över till dig....
  30. 15
    Ähhh, så farlig är inte kakan...Jag menar, ost är ju nyttigt...Yogurt är bra för magen och choklad är ju inte helt onyttigt har jag hört....

    Det finns förresten en stoooooor bit över till dig....
  31. Medlem sedan
    Jan 2003
    #16
    Tusen tack säger vi också! Cheesecaken var minst lika fantastisk som ryktet sade, mums mums. Och vad kul att få se alla bebisarna och deras mammor!

    Även Hugo var jättenöjd. Somnade så gott i bilen, sov när vi kom hem och jag lyfte över honom i vagnen, sov medan vi hämtade syskonen på dagis, vaknade en stund för att äta och bajsa och somnade om igen.

    Vid fem vaknade han ordentligt och har nu varit en liten solstråle i snart två timmar. (Ok, just nu börjar det bli lite kinkigt -- det är tydligen sååå trist när mamma knappar på tangentbordet...)

    För er som undrar vem som är vem på bilderna kan jag tillägga att det är jag som har en ljusblå/turkos topp på mig.
    ~~ Folly med flicka -02, pojke -04 och Hugo 070824 ~~
  32. 16
    Tusen tack säger vi också! Cheesecaken var minst lika fantastisk som ryktet sade, mums mums. Och vad kul att få se alla bebisarna och deras mammor!

    Även Hugo var jättenöjd. Somnade så gott i bilen, sov när vi kom hem och jag lyfte över honom i vagnen, sov medan vi hämtade syskonen på dagis, vaknade en stund för att äta och bajsa och somnade om igen.

    Vid fem vaknade han ordentligt och har nu varit en liten solstråle i snart två timmar. (Ok, just nu börjar det bli lite kinkigt -- det är tydligen sååå trist när mamma knappar på tangentbordet...)

    För er som undrar vem som är vem på bilderna kan jag tillägga att det är jag som har en ljusblå/turkos topp på mig.
  33. Medlem sedan
    May 2005
    #17
    Vem är vem? På bilden sitter jag i fotöljen vid fönstret. brunt hår o glasögon!
    Eva
  34. 17
    Vem är vem? På bilden sitter jag i fotöljen vid fönstret. brunt hår o glasögon!
    Eva
  35. Medlem sedan
    Feb 2003
    #18
    haha, namnen kommer dit imorgon.. tiden tog slut så jag började slarva
  36. 18
    haha, namnen kommer dit imorgon.. tiden tog slut så jag började slarva
  37. Medlem sedan
    Feb 2003
    #19
    Namnen fdinns där nu... men mitt i matlagning och bajsblöjebytande kan jag ha råkat virra till det med namnen, så om det blivit fel nånstans, säg gärna till..
    jag fanns då bakom kameran...
  38. 19
    Namnen fdinns där nu... men mitt i matlagning och bajsblöjebytande kan jag ha råkat virra till det med namnen, så om det blivit fel nånstans, säg gärna till..
    jag fanns då bakom kameran...
  39. Medlem sedan
    Dec 2006
    #20
    Jaaa Milla....du akn verkligen göra mysigt och gott du! Kul o ses allihopa! Synd att jag va tvungen o åka till BVC mitt i alltihopa! Lo-Isa blev tom ledsen. Det va ingen höjadare på BVC. Trodde desutom att hon gått upp super mkt, men det visade sig va fel. Ska tillbaka nästa vecka igen. Jag e inte sååå orolig, men hade ju hoppats på att hon gått upp mer än ca 130g/vecka. Sist låg hon på 250g/vecka, men då hade hon ju en GRYMT mkt jobbigare mage!
    Nog om mig! Det va super skoj idag iaf. Hänger gärna me igen!
  40. 20
    Jaaa Milla....du akn verkligen göra mysigt och gott du! Kul o ses allihopa! Synd att jag va tvungen o åka till BVC mitt i alltihopa! Lo-Isa blev tom ledsen. Det va ingen höjadare på BVC. Trodde desutom att hon gått upp super mkt, men det visade sig va fel. Ska tillbaka nästa vecka igen. Jag e inte sååå orolig, men hade ju hoppats på att hon gått upp mer än ca 130g/vecka. Sist låg hon på 250g/vecka, men då hade hon ju en GRYMT mkt jobbigare mage!
    Nog om mig! Det va super skoj idag iaf. Hänger gärna me igen!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Tack för fikat!
    By Plutt i april in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-09-06, 11:47
  2. Tack för fikat!
    By Karin m A & N in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-28, 20:26
  3. Tack för fikat!
    By ~LisaMarie~ in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-06, 10:57
  4. Tack för GBG-fikat!
    By ~LisaMarie~ in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-02-21, 16:46
  5. tack för ida´ *fikat*
    By Sissi82 in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-26, 21:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar