Helt OT men måste ju
_0410 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Helt OT men måste ju

    ändå berätta att vi har köpt husvagn.... det trodde jag aldrig om mig själv, men vi hyrde ju en förra sommaren och även i år sen var jag fast och maken själaglad... Fler som har husvagn här?? Emelie tycker det är jättekul
  2. 1
    Helt OT men måste ju ändå berätta att vi har köpt husvagn.... det trodde jag aldrig om mig själv, men vi hyrde ju en förra sommaren och även i år sen var jag fast och maken själaglad... Fler som har husvagn här?? Emelie tycker det är jättekul
  3. Medlem sedan
    Mar 2000
    #2

    har ingen men skulle

    vilja ha. Är uppvuxen med husvagnssemestrar. Försöker övertala maken att det är lite enklare di har vi alla undars saker, kläder där lite kylskåp och så. Blir lite billiagre att övernatt på camping än att hålla på och hyra syuga eller nått. Man kan bara åka när man har lust och så. Vart har ni varit iväg med husvagnen då?
  4. 2
    har ingen men skulle vilja ha. Är uppvuxen med husvagnssemestrar. Försöker övertala maken att det är lite enklare di har vi alla undars saker, kläder där lite kylskåp och så. Blir lite billiagre att övernatt på camping än att hålla på och hyra syuga eller nått. Man kan bara åka när man har lust och så. Vart har ni varit iväg med husvagnen då?
  5. Medlem sedan
    May 1999
    #3

    Näää...

    jag är en riktigt hotelltjej, finns inte alla bekvämligheter så stannar jag hellre hemma! *ler* Jag skulle få cellskräck efter 2 minuter i en husvagn! Men det är ju jättebra att ni har hittat ett sätt att semestra som passar er, det blir ju onekligen billigare så. Vi har hittils inte haft råd att åka på semester även om vi haft en husvagn så de gånger vi åker bort så är det när man hälsar på vänner på annan ort.
    "-Always remember: believe in today, believe in tomorrow, believe in yourself, and whatever happens, don't jump." Bill Kaulitz
    "-Going in one more round when you don't think you can - that's what makes all the difference in your life." Rocky Balboa
    thesharpwayoflife.blogg.se
    "Om en människa lider av vanföreställningar kallar man det sinnessjukdom. Om flera människor lider av samma vanföreställning kallar man det religion."
  6. 3
    Näää... jag är en riktigt hotelltjej, finns inte alla bekvämligheter så stannar jag hellre hemma! *ler* Jag skulle få cellskräck efter 2 minuter i en husvagn! Men det är ju jättebra att ni har hittat ett sätt att semestra som passar er, det blir ju onekligen billigare så. Vi har hittils inte haft råd att åka på semester även om vi haft en husvagn så de gånger vi åker bort så är det när man hälsar på vänner på annan ort.

Liknande trådar

  1. Jag måste helt biologiskt
    By Liz* in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2012-02-29, 06:53
  2. jag måste va helt
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-10-30, 21:50
  3. Helt *OT* men jag måste
    By Jennie med T & S in forum _05 Höstbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-15, 12:32
  4. Helt OT, men måste få skriva av mig
    By cat m Vilgot o Molly in forum Mat & dryck
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-04-21, 13:08
  5. Helt ot men jag måste
    By anna71 in forum Vikt
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2006-01-12, 10:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar