Jag fick jobbet
Arbete, ekonomi & juridik
  1. bara Skilla
    #1

    Jag fick jobbet

    Jag är så otroligt glad över att jag fick jobbet som jag inte ens sökt! De hittade mej och inte tvärt om som är det vanliga

    Jag gjorde dock misstaget att nämna vad jag har i lön idag (GRRRRR!) och de toppar med 1000 kr!
    Nu f-n ska jag peppa mej och få dem att höja lite till Men jag det ligger inte i min natur att ta för mig och vara kaxig så det blir så svårt. Men jag inser ju själv att jag inte bara ska niga och ta emot.

    Svara snabbt, jag ska träffa dem i morgon
  2. 1
    Jag fick jobbet Jag är så otroligt glad över att jag fick jobbet som jag inte ens sökt! De hittade mej och inte tvärt om som är det vanliga

    Jag gjorde dock misstaget att nämna vad jag har i lön idag (GRRRRR!) och de toppar med 1000 kr!
    Nu f-n ska jag peppa mej och få dem att höja lite till Men jag det ligger inte i min natur att ta för mig och vara kaxig så det blir så svårt. Men jag inser ju själv att jag inte bara ska niga och ta emot.

    Svara snabbt, jag ska träffa dem i morgon
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Hoppas det gick bra idag!
    Och fick du upp lönen mera?
    Jag skulle i alla fall ha rått dig till att göra ett försök, om du verkligen kände att jobbet är värt en högre lön än den de erbjuder och tänkt ut en bra motivation. Försöka kan man ju alltid och de lär inte be dig gå bara för att du försöker. De har ju bestämt att det är dig de vill ha.
  4. 2
    Hoppas det gick bra idag!
    Och fick du upp lönen mera?
    Jag skulle i alla fall ha rått dig till att göra ett försök, om du verkligen kände att jobbet är värt en högre lön än den de erbjuder och tänkt ut en bra motivation. Försöka kan man ju alltid och de lär inte be dig gå bara för att du försöker. De har ju bestämt att det är dig de vill ha.
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Jag är så himla stormade glad! Jag fick jobbet och jag fick enkelt upp lönen ytterligare 1000 kr! Jag hade legat sömnlös halva natten och formulerat min motivation. När jag sa summan så sa min blivande chef helt kort och log: Då säger vi det då!

    Jag är så jätte glad!
  6. 3
    Jag är så himla stormade glad! Jag fick jobbet och jag fick enkelt upp lönen ytterligare 1000 kr! Jag hade legat sömnlös halva natten och formulerat min motivation. När jag sa summan så sa min blivande chef helt kort och log: Då säger vi det då!

    Jag är så jätte glad!

Liknande trådar

  1. JAG FICK JOBBET :)
    By mimi64 in forum Ordet är fritt
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2008-09-23, 18:12
  2. Fick jobbet men...
    By uguntina in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-06-26, 07:04
  3. Jag fick jobbet!
    By feather in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2007-06-21, 07:22
  4. Jag fick jobbet!! :-)
    By espinoza m 4 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-01-27, 21:53
  5. Jag fick jobbet!!!!!!!!!!!!!
    By nettis- in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-12-20, 19:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar