Nya foton
_0510 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    Nya foton

    Nu har jag äntligen tagit mig i kargen och laddat upp lite nyare foton på Alva. Dom hittar ni i mitt album under "Nya foton (sept/okt 07)".

    Är ju oxå lite nyfiken på hur era gullungar ser ut nu för tiden Dom börjar ju bli stora, inga bebisar längre
    ASA (med Alva 051030) - trebarnsmamma från Finland.
    Bloggar på moomis.blogspot.com
  2. 1
    Nya foton Nu har jag äntligen tagit mig i kargen och laddat upp lite nyare foton på Alva. Dom hittar ni i mitt album under "Nya foton (sept/okt 07)".

    Är ju oxå lite nyfiken på hur era gullungar ser ut nu för tiden Dom börjar ju bli stora, inga bebisar längre
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2
    Å, kul! Hon har så fint leende och helt fantastiska ögon din Alva! (Ja, inte på filmen innan kanske )
    Finns hyfsat nya bilder i mitt album på Sara och resten med för den delen.
  4. 2
    Å, kul! Hon har så fint leende och helt fantastiska ögon din Alva! (Ja, inte på filmen innan kanske )
    Finns hyfsat nya bilder i mitt album på Sara och resten med för den delen.
  5. Medlem sedan
    Jun 2003
    #3

    Fina bilder

    hon är hur söt som helst och ser så stor ut. Jag har inte lagt in bilder på ett tag men jag tänkte göra det snart... Får väl säga till då

    Kram!
    JEMA m Elias 0312, Sofia 0510 & Felix 0706

    Jag försöker skriva lite om hur man överlever livet när allt är lite för mycket i min blogg: jemaochlivet.blogg.se titta gärna in!

    Sofia har LCH och behandlas med kortison och cellgifter. Läs om LCH på www.sos.se och sök på LCH.
  6. 3
    Fina bilder hon är hur söt som helst och ser så stor ut. Jag har inte lagt in bilder på ett tag men jag tänkte göra det snart... Får väl säga till då

    Kram!
  7. Medlem sedan
    Dec 2001
    #4

    Sötis!

    Hon ser så stor ut när hon sitter och målar, som ett skolbarn nästan!
    Moka m Liv -02 o Nicolai -05
    -------------------------------------
  8. 4
    Sötis! Hon ser så stor ut när hon sitter och målar, som ett skolbarn nästan!
  9. Medlem sedan
    May 2001
    #5
    Bara för det lade jag in två nya idag. Ett från morgonen, när hon gosade i soffan. Nyare blir det inte
  10. 5
    Bara för det lade jag in två nya idag. Ett från morgonen, när hon gosade i soffan. Nyare blir det inte

Liknande trådar

  1. Hur gör ni med era foton?
    By ~Trixie~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2007-01-02, 11:20
  2. Nya foton
    By CissiNL m J&S in forum _0607 Julibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-12-04, 11:28
  3. Nya foton
    By Harmony in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-24, 09:04
  4. Foton...
    By ~JENN~ in forum _0506 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-10, 08:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar