Emelies överraskning till papp
_0410 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Emelies överraskning till papp

    Idag fyller maken år så jag och Emelie tisslade och tasslade en stund, gick sedan sjungandes in till maken som halvsov. Emelie skrek, grattis pappa det är en tröja till dig =))) sen öppnade hon förstås presenten åt honom också, haha. Efter en stund blev hon arg och undrade varför inte hon fick något paket eftersom hon också fyller år idag...inte lätt, hon fyller ju på torsdag. Men det är oktober nu mamma, haha.
    Hennes farfar fyllde år i fredags och min pappa på onsdag och sist lilla flisan...

    Vad gör ni en söndag som denna då?? Vi ska fira maken om en stund då mina föräldrar kommer och sen blir det nog att gå ut en stund i eftermiddag. Kanske ta en tur i bilen.

    Kram på er!
  2. 1
    Emelies överraskning till papp Idag fyller maken år så jag och Emelie tisslade och tasslade en stund, gick sedan sjungandes in till maken som halvsov. Emelie skrek, grattis pappa det är en tröja till dig =))) sen öppnade hon förstås presenten åt honom också, haha. Efter en stund blev hon arg och undrade varför inte hon fick något paket eftersom hon också fyller år idag...inte lätt, hon fyller ju på torsdag. Men det är oktober nu mamma, haha.
    Hennes farfar fyllde år i fredags och min pappa på onsdag och sist lilla flisan...

    Vad gör ni en söndag som denna då?? Vi ska fira maken om en stund då mina föräldrar kommer och sen blir det nog att gå ut en stund i eftermiddag. Kanske ta en tur i bilen.

    Kram på er!
  3. Medlem sedan
    Mar 2000
    #2

    Vi ska iväg på

    4 års kalas. Isac ska ge sina inbjudningskort till sitt 3 års kalas till barnen där.
  4. 2
    Vi ska iväg på 4 års kalas. Isac ska ge sina inbjudningskort till sitt 3 års kalas till barnen där.
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Dom är för roliga dom små.

    Storebror fyllde ju år i måndags, men det är ju några veckor kvar till Rasmus födelsedag. Svårt detdär med paket till andra med inte till lillen.

    Idag har jag varit på klädbytardag, och fyndat bla några overaller till William.

    Sen åkte vi med farmor och farfar (som varit här i helgen för att fira pojkarna) på hem och villamässan.

    Sen var vi så trötta så vi somnade i soffan allihopa en stund.

    Och nu är det väl dag att sova på riktigt snart.
    Annisan med oktoberpojkarna William -02 och Rasmus -04 och majflickan Matilda -09

    www.annisan.se/
  6. 3
    Dom är för roliga dom små.

    Storebror fyllde ju år i måndags, men det är ju några veckor kvar till Rasmus födelsedag. Svårt detdär med paket till andra med inte till lillen.

    Idag har jag varit på klädbytardag, och fyndat bla några overaller till William.

    Sen åkte vi med farmor och farfar (som varit här i helgen för att fira pojkarna) på hem och villamässan.

    Sen var vi så trötta så vi somnade i soffan allihopa en stund.

    Och nu är det väl dag att sova på riktigt snart.

Liknande trådar

  1. Överraskning till Alla hjärtans dag...
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-02-12, 21:39
  2. Överraskning till Mollan!
    By Mollsan in forum _0705 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-14, 09:04
  3. Emelies lillebror?
    By Sommarsol in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-03-13, 20:01
  4. Överraskning till make?
    By fuksen in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-15, 22:28
  5. Emelies rum =)
    By Marisan m. Emelie 041011 in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-10, 10:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar