gummi
Småbarn
  1. anonymt namn
    #1

    gummi

    Hur kallt tycker ni det ska vara ute för att det är läge att gå på gummikläderna...de är ju fleesefodrade?Tycker alltid det jär så svårt att veta och klär nog mina barn för varmt emellanåt...och mössa hur kallt för att skippa pop virkade mössa ...hjälp!!! Min minsting är 2 år, det är mest honom jag tänker på de andra kan ju ta av sig om de kokar ha ha.
  2. 1
    gummi Hur kallt tycker ni det ska vara ute för att det är läge att gå på gummikläderna...de är ju fleesefodrade?Tycker alltid det jär så svårt att veta och klär nog mina barn för varmt emellanåt...och mössa hur kallt för att skippa pop virkade mössa ...hjälp!!! Min minsting är 2 år, det är mest honom jag tänker på de andra kan ju ta av sig om de kokar ha ha.
  3. Medlem sedan
    Apr 2001
    #2
    Vi har använt gummijackan i flera veckor. Dock ofodrade överdragsbyxor.
  4. 2
    Vi har använt gummijackan i flera veckor. Dock ofodrade överdragsbyxor.
  5. Anonym mamma
    #3
    Vi har använt våra ett tag nu, men runt fem plusgrader och kallare har vi använt dem.
  6. 3
    Vi har använt våra ett tag nu, men runt fem plusgrader och kallare har vi använt dem.
  7. anonymt namn
    #4

    tack

    för era svar. Jag bor i Småland och här är det hittills som kallas 10 grader och jag hade gummikläderna i dag på min son......han var lite fuktig efter utelek...hm....får köra lager på lager...ett tag till här och ta de överdragsbyxorna som är tunna...tack.
  8. 4
    tack för era svar. Jag bor i Småland och här är det hittills som kallas 10 grader och jag hade gummikläderna i dag på min son......han var lite fuktig efter utelek...hm....får köra lager på lager...ett tag till här och ta de överdragsbyxorna som är tunna...tack.
  9. Medlem sedan
    Feb 2007
    #5
    Vi bor i Småland och har inte börjat använda dem en, kör med skalkläder och fleecejacka. Men i dag tog jag med gummikläderna till dagis, så får personalen ta det beslutet Det är ju kallt på morgonen, men sedan har det ju inte varit så kallt än. Nu är det 5-6 grader ute, men det dröjer ju ett par timmar kanske innan de går ut på gården.
    Mina har fortfarande sina tunna bomullsmössor, kanske snart dags att leta fram fleecemössorna och de lite tjockare mössorna...?
  10. 5
    Vi bor i Småland och har inte börjat använda dem en, kör med skalkläder och fleecejacka. Men i dag tog jag med gummikläderna till dagis, så får personalen ta det beslutet Det är ju kallt på morgonen, men sedan har det ju inte varit så kallt än. Nu är det 5-6 grader ute, men det dröjer ju ett par timmar kanske innan de går ut på gården.
    Mina har fortfarande sina tunna bomullsmössor, kanske snart dags att leta fram fleecemössorna och de lite tjockare mössorna...?

Liknande trådar

  1. Gummi-overall?
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-09-28, 19:57
  2. Gummi-koll?
    By *Vickan* in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-06, 06:30
  3. Bränt gummi...
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-27, 18:47
  4. Gummi...
    By Melinskan in forum _02 Vårbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-19, 11:06
  5. Legoklossar i gummi...
    By Aninia in forum Föräldraskap
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-10-16, 23:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar