Sjukling!
_0611 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    Sjukling!

    Godmorgon.
    Det blir många sådana rubriker nu på hösten.
    Nu är min lille riktigt dålig med 39,5 i feber. Har varit ett par mer eller mindre sömnlösa nätter och runtburning på dagarna.

    Jag är ändå glad att han inte är som mellankillen som alltid fick närmare 41 graders feber och blev slö. Det var inte roligt. En gång hade han över 41 så då gav de hnm ngt starkare febernedsättande på sjukhuset. Men det var då det...

    Så dagen idag ser ut som så : vara inne med tre mer eller mindre sjuka pojkar. Solen skiner ute så blir de större alltför pigga så släpper jag ut dem i trädgården ett tag.

    Nu klagar mellanpojken på att lillebror ( som just nu är rätt pigg på alvedonen) luktar illa... vad kan det vara !? Kanske ska lära upp brorsorna att byta på lillen

    Ha en bra dag!
    Ruth m pojkar -01, -03 och nov -06.
  2. 1
    Sjukling! Godmorgon.
    Det blir många sådana rubriker nu på hösten.
    Nu är min lille riktigt dålig med 39,5 i feber. Har varit ett par mer eller mindre sömnlösa nätter och runtburning på dagarna.

    Jag är ändå glad att han inte är som mellankillen som alltid fick närmare 41 graders feber och blev slö. Det var inte roligt. En gång hade han över 41 så då gav de hnm ngt starkare febernedsättande på sjukhuset. Men det var då det...

    Så dagen idag ser ut som så : vara inne med tre mer eller mindre sjuka pojkar. Solen skiner ute så blir de större alltför pigga så släpper jag ut dem i trädgården ett tag.

    Nu klagar mellanpojken på att lillebror ( som just nu är rätt pigg på alvedonen) luktar illa... vad kan det vara !? Kanske ska lära upp brorsorna att byta på lillen

    Ha en bra dag!
  3. Medlem sedan
    Jul 2006
    #2
    Vad jobbigt med tre sjuklingar på en gång. Hoppas de snart kryar på sej!
  4. 2
    Vad jobbigt med tre sjuklingar på en gång. Hoppas de snart kryar på sej!

Liknande trådar

  1. Sjukling
    By Navy_Girl in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-03-06, 14:47
  2. Ny sjukling!
    By Karin m A & N in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-01-05, 17:13
  3. sjukling :(
    By e-l-m-l in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-02-14, 11:47
  4. Sjukling är jag
    By camilla_73 in forum Vikt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-01-24, 11:02
  5. Sjukling här med:(
    By Sicily in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-01-19, 10:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar