Lydia
Allvarligt sjuka
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Lydia

    Jag är hemskt ledsen för din skull och jag förstâr din oro.
    Innan varje cellgiftskur sâ fasade jag tills min ex make en dag sa, Du skall se positivt pâ cellgifterna, för det är dem som kommer att rädda dig.
    Sâ jag säger som du! Go and fight!
    Vi som redan varit sjuka är ju uppföljda av läkare sâ tumörer /metastaser kan ju tas tidigt.
    Vi finns här , du fâr ventilera dig här.
    Du har rätt att grâta, skrika och vara förbannad men försök att fâ ut alla kÄnslorna och oron, gâ inte och hâll pâ det, det kommer bara igen efterât.

    Varma kramar
    C'est drôle ce besoin qu'ont les gens d'accuser les autres d'avoir gâché leur existence. Alors qu'ils y parviennent si bien eux-mêmes, sans l'aide de quiconque
    -Amelie Nothomb
    (extrait de Cosmetique de l'ennemie)
  2. 1
    Lydia Jag är hemskt ledsen för din skull och jag förstâr din oro.
    Innan varje cellgiftskur sâ fasade jag tills min ex make en dag sa, Du skall se positivt pâ cellgifterna, för det är dem som kommer att rädda dig.
    Sâ jag säger som du! Go and fight!
    Vi som redan varit sjuka är ju uppföljda av läkare sâ tumörer /metastaser kan ju tas tidigt.
    Vi finns här , du fâr ventilera dig här.
    Du har rätt att grâta, skrika och vara förbannad men försök att fâ ut alla kÄnslorna och oron, gâ inte och hâll pâ det, det kommer bara igen efterât.

    Varma kramar
  3. Medlem sedan
    Sep 1998
    #2

    operation i föd.dagspresent ;)

    Hej du (och alla andra, som jag har lyckats skrämma upp här)! Kom precis hem från sjukhuset. De plockade in mig på torsdagen, jag opererades på fredagen ( min födelsedag) och mådde faktiskt riktigt pyton hela fredagen. På lördagen var jag på fötterna och har väntat på att komma hem. De gjorde en tårtbitsoperation, men tyvärr sa doktorn imorse att hon hade varit mycket tveksam och tyckte att det fanns två små tumörer till vid sidan av den större. Och i så fall ska hela bröstet bort. Jag svär mest för att jag tycker narkos är så läskigt. Nästa måndag, om en vecka alltså, får jag veta resultat. Idag gjorde de UL på inälvorna - inget konstigt där. Hip hip hurraa! Innan jag skulle in på sjukan hade jag en eländesattack, men annars har jag mått ganska bra. Det var ganska skönt på sjukhuset (förutom att maten var helt oätlig), jag var ensam i rummet och läste en hel hög med böcker och sov och åt choklad - en liten husmorssemester. Det enda aktivitet var att hasa till toaletten, som låg i korridoren... Nu är jag hemma igen med allt det innebär
  4. 2
    operation i föd.dagspresent ;) Hej du (och alla andra, som jag har lyckats skrämma upp här)! Kom precis hem från sjukhuset. De plockade in mig på torsdagen, jag opererades på fredagen ( min födelsedag) och mådde faktiskt riktigt pyton hela fredagen. På lördagen var jag på fötterna och har väntat på att komma hem. De gjorde en tårtbitsoperation, men tyvärr sa doktorn imorse att hon hade varit mycket tveksam och tyckte att det fanns två små tumörer till vid sidan av den större. Och i så fall ska hela bröstet bort. Jag svär mest för att jag tycker narkos är så läskigt. Nästa måndag, om en vecka alltså, får jag veta resultat. Idag gjorde de UL på inälvorna - inget konstigt där. Hip hip hurraa! Innan jag skulle in på sjukan hade jag en eländesattack, men annars har jag mått ganska bra. Det var ganska skönt på sjukhuset (förutom att maten var helt oätlig), jag var ensam i rummet och läste en hel hög med böcker och sov och åt choklad - en liten husmorssemester. Det enda aktivitet var att hasa till toaletten, som låg i korridoren... Nu är jag hemma igen med allt det innebär
  5. Medlem sedan
    Sep 2007
    #3

    Jag tycker du är helt

    fantastisk!! Tänker på dig och skickar massa kraft och energi!
    Kram!
  6. 3
    Jag tycker du är helt fantastisk!! Tänker på dig och skickar massa kraft och energi!
    Kram!

Liknande trådar

  1. Jenna och Lydia?
    By Lilltuss in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-02-28, 16:36
  2. Lydia -lydig?
    By 26november in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-09-04, 21:33
  3. Lydia - hur har det gått?
    By Sherry01 in forum Allvarligt sjuka
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-10-16, 19:29
  4. Lydia....
    By Sofie in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-03-07, 00:14
  5. Thea eller Lydia
    By Lilla L:s mamma in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-12-01, 20:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar