12 sekunder
_0611 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    12 sekunder

    så länge stod Matilda utan stöd idag. Duktig tjej. Jag jobbar hemma efter ett läkarbesök så jag fick för en gångs skull se det. Lillskruttan har också ett jätteblåmärke under ena ögat då hon kom i vägen för storebrors lek igår. Det är inte lätt nu när hon är så snabb att förflytta sig. Men hon verkar vara den tuffa typen och tål en hel del. Kanske är så för alla småsyskon.
  2. 1
    12 sekunder så länge stod Matilda utan stöd idag. Duktig tjej. Jag jobbar hemma efter ett läkarbesök så jag fick för en gångs skull se det. Lillskruttan har också ett jätteblåmärke under ena ögat då hon kom i vägen för storebrors lek igår. Det är inte lätt nu när hon är så snabb att förflytta sig. Men hon verkar vara den tuffa typen och tål en hel del. Kanske är så för alla småsyskon.
  3. Medlem sedan
    Sep 2005
    #2
    Så duktig hon är på att stå själv, tror du att hon börjar gå snart?
  4. 2
    Så duktig hon är på att stå själv, tror du att hon börjar gå snart?
  5. Medlem sedan
    Jul 2006
    #3
    Duktig tjej. vad kul du kunde vara hemma och se det och ta tiden också! Tur att hon är tålig också.
  6. 3
    Duktig tjej. vad kul du kunde vara hemma och se det och ta tiden också! Tur att hon är tålig också.
  7. Medlem sedan
    Jul 2007
    #4
    Starkt jobbat tjejen! Om ett tag slar hon nog tillbaks nar lillebror ar i farten.
  8. 4
    Starkt jobbat tjejen! Om ett tag slar hon nog tillbaks nar lillebror ar i farten.
  9. Medlem sedan
    Oct 2002
    #5
    Det var duktigt jobbat!
  10. 5
    Det var duktigt jobbat!

Liknande trådar

  1. 47 minuter & 39 sekunder...
    By sarah in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-08, 20:24
  2. 45 sekunder
    By M©ckan in forum Sport
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-09, 13:02
  3. 1 tim 12 min och 50 sekunder
    By Norrlandsmamma in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-03-11, 19:29
  4. 100 sekunder...
    By K-line in forum _0505 Majbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2005-11-04, 16:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar