Trött trött trött o åter trött
Funktionshinder - vuxna
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Trött trött trött o åter trött

    det är verkligen vad jag är just nu! Jag vill bara sova heeeeela tiden, och det funkar liksom inte när jag jobbar 50%. Vet inte om det är att jag är utan antiinflammatoriska mediciner nu, eller om det är det vanliga höstbakslaget som kommit rejält med trötthet i år istället för med mest smärta (den finns ju dock också kan jag ju säga.....). Det är såååå jobbigt, och jag är sååååå trött på att vara så här orkeslös och inte orka med att hålla ögonen öppna knappt Jag vill inte sova mera, jag vill vara pigg!!! Eller i allafall vara pigg en liten stund efter att jag har vaknat.....

    Så, nu har jag gnällt av mig! Är det andra som har det så här just nu också?
  2. 1
    Trött trött trött o åter trött det är verkligen vad jag är just nu! Jag vill bara sova heeeeela tiden, och det funkar liksom inte när jag jobbar 50%. Vet inte om det är att jag är utan antiinflammatoriska mediciner nu, eller om det är det vanliga höstbakslaget som kommit rejält med trötthet i år istället för med mest smärta (den finns ju dock också kan jag ju säga.....). Det är såååå jobbigt, och jag är sååååå trött på att vara så här orkeslös och inte orka med att hålla ögonen öppna knappt Jag vill inte sova mera, jag vill vara pigg!!! Eller i allafall vara pigg en liten stund efter att jag har vaknat.....

    Så, nu har jag gnällt av mig! Är det andra som har det så här just nu också?
  3. Fibromamma
    #2
    Samma här. Jag är bara sååå trött. Har en envis förkylning som sitter i på 6:e veckan nu.
  4. 2
    Samma här. Jag är bara sååå trött. Har en envis förkylning som sitter i på 6:e veckan nu.
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Uj ja. Vill sova innan jag hunnit lägga barnen till och med... Jag äter antiinflammatoriska och är ändå sjukligt trött så jag bara väntar på att det ska smälla till och det ska komma värk på nåt nytt ställe. Urk!
  6. 3
    Uj ja. Vill sova innan jag hunnit lägga barnen till och med... Jag äter antiinflammatoriska och är ändå sjukligt trött så jag bara väntar på att det ska smälla till och det ska komma värk på nåt nytt ställe. Urk!
  7. Medlem sedan
    Jan 2000
    #4
    Jag har fått världens konstigaste läge just nu, kroppen har tack vare sjukgymnastiken (feldenkrais) just nu kopplat av väldigt - vilket ger minskade smärtor och allmänt må-bättre. MEN hjärnan följer helt med, och är också alldeles avkopplad. Skönt kan man ju tycka, men jag får INGET gjort på mitt jobb, och deadlines närmar sig. Så pest eller kolera - ska jag skrämma igång kroppen eller vad??
  8. 4
    Jag har fått världens konstigaste läge just nu, kroppen har tack vare sjukgymnastiken (feldenkrais) just nu kopplat av väldigt - vilket ger minskade smärtor och allmänt må-bättre. MEN hjärnan följer helt med, och är också alldeles avkopplad. Skönt kan man ju tycka, men jag får INGET gjort på mitt jobb, och deadlines närmar sig. Så pest eller kolera - ska jag skrämma igång kroppen eller vad??

Liknande trådar

  1. Trött, trött & åter trött... GNÄLL
    By ung77 in forum _1109 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-01-11, 10:10
  2. trött,tröt åter trött
    By anna37 in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-04, 10:27
  3. Trött, trött och åter trött
    By anonymän in forum _0905 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-09-28, 19:43
  4. Tött, trött och åter Trött!
    By CrazyMiaGirl in forum Hälsa & välbefinnande
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-27, 09:50
  5. Trött trött och åter trött!
    By Lille Skutt in forum Känsliga snack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-27, 22:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar