Hej alla juni mammor!
_0706 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2006
    #1

    Hej alla juni mammor!

    Hur är det med er alla och hur går det. Vet inte om ni kommer ihåg mig har inte varit inne här sedan lillaskruttan föddes. Allt går i ett just nu när man blivit trebarnsmor.

    Hoppas ni har det bra iaf jag tror jag måste ta mig i kragen och börja aktiver amig härinne igen.
    Tove med Alva -01, Pontus-03 och pyret bf 25/6 -07
  2. 1
    Hej alla juni mammor! Hur är det med er alla och hur går det. Vet inte om ni kommer ihåg mig har inte varit inne här sedan lillaskruttan föddes. Allt går i ett just nu när man blivit trebarnsmor.

    Hoppas ni har det bra iaf jag tror jag måste ta mig i kragen och börja aktiver amig härinne igen.
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Hej o välkommen tillbaka! Förstår att det är fullt upp med tre, jag tycker att det räcker gott med två ! Hoppas att allt är bra med er?! Maja växer o frodas. Hon har de senaste veckorna dessutom börjat att vakna nattetid för att äta två gånger vilket är nytt så nu kvalar hon nog snart in i viktklass Sumo.
  4. 2
    Hej o välkommen tillbaka! Förstår att det är fullt upp med tre, jag tycker att det räcker gott med två ! Hoppas att allt är bra med er?! Maja växer o frodas. Hon har de senaste veckorna dessutom börjat att vakna nattetid för att äta två gånger vilket är nytt så nu kvalar hon nog snart in i viktklass Sumo.
  5. Medlem sedan
    Oct 2006
    #3
    klart vi kommer ihåg dig! Allt fler börjar hitta tillbaka nu tror jag! Det börjar väl bli bättre med rutiner och så för de flesta nu. Förstår du har fullt upp med tre! Jag tycker det är fullt upp med en!
  6. 3
    klart vi kommer ihåg dig! Allt fler börjar hitta tillbaka nu tror jag! Det börjar väl bli bättre med rutiner och så för de flesta nu. Förstår du har fullt upp med tre! Jag tycker det är fullt upp med en!
  7. Medlem sedan
    Jan 2002
    #4
    Välkommen tillbaka! Jag har bestämt med syrran att jag ska åka upp till Falun nåt i höst och då vore det skoj att få till nåt med dig också. kram
  8. 4
    Välkommen tillbaka! Jag har bestämt med syrran att jag ska åka upp till Falun nåt i höst och då vore det skoj att få till nåt med dig också. kram

Liknande trådar

  1. Fler UNGA juni mammor?
    By Agnzi in forum _1206 Junibarn
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2012-01-16, 14:03
  2. Hej på er alla Juni mammor!
    By Tove2011 in forum _1106 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-10-28, 20:40
  3. 5:e juni-mammor
    By Poison Ivy in forum _0906 Junibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-06-02, 19:27
  4. Mammor i juni/juli???
    By Bumbi mamman in forum Gravidsnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-02-08, 12:10
  5. Godmorgon Juni-mammor
    By Bissen in forum _0606 Junibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-04-23, 19:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar