Dagens rätt
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Apr 2005
    #1

    Dagens rätt

    hos familjen Tiger http://www2.arla.se/Default____17653...RecipeID=18616

    mycket god fast behöver mer än 30 min i ugnen.
  2. 1
    Dagens rätt hos familjen Tiger http://www2.arla.se/Default____17653...RecipeID=18616

    mycket god fast behöver mer än 30 min i ugnen.
  3. Medlem sedan
    Jan 2000
    #2
    mmm vad gott. Blev hungrig... behöve nog äta någonting....undrar om vi har något snabbt och enkelt....
  4. 2
    mmm vad gott. Blev hungrig... behöve nog äta någonting....undrar om vi har något snabbt och enkelt....
  5. Medlem sedan
    Jul 2004
    #3
    Låter gott! Vi skall också äta lax idag med fetaost/yoghurttäcke och potatis (receptet kom från Es ankomstgrupp tror jag). Hoppas det blir gott!

    Vad skall alla andra äta idag?
  6. 3
    Låter gott! Vi skall också äta lax idag med fetaost/yoghurttäcke och potatis (receptet kom från Es ankomstgrupp tror jag). Hoppas det blir gott!

    Vad skall alla andra äta idag?
  7. Medlem sedan
    Jul 2004
    #4
    Oboy och ostmacka?
  8. 4
    Oboy och ostmacka?
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    här hemma får familjen spagetti med köttfärssås, ugnsstekt pumpa med svampfyllning och ärtor.
  10. 5
    här hemma får familjen spagetti med köttfärssås, ugnsstekt pumpa med svampfyllning och ärtor.
  11. Medlem sedan
    Jan 2000
    #6
    barnen åt havregrynsgröt (vi äter ju middag ihop till lunch så det är inte alltid det blir middag på kvällen också - idag kyckling i ugn med rotsaker, lök och potatis)
    För min del bidde det sallad m mozarella, pinje nötter, skinka och dijondressing
  12. 6
    barnen åt havregrynsgröt (vi äter ju middag ihop till lunch så det är inte alltid det blir middag på kvällen också - idag kyckling i ugn med rotsaker, lök och potatis)
    För min del bidde det sallad m mozarella, pinje nötter, skinka och dijondressing
  13. Medlem sedan
    Apr 2004
    #7
    Vi har ätit soppa ikväll med jättegott fullkornsbröd, ost och tunt skivad rökt korv. B ât tre tallrikar med soppa.
  14. 7
    Vi har ätit soppa ikväll med jättegott fullkornsbröd, ost och tunt skivad rökt korv. B ât tre tallrikar med soppa.
  15. Medlem sedan
    Apr 2005
    #8
    Är E bra på att äta soppa? H brukar få det till förrätt på dagis men sedan blir det ju mer matigt till huvudrätt. Hemma gillar han fisksoppa men vi brukar koka pasta och lägga i till honom så han blir ordentligt mätt. Han är dålig på att äta bröd.
  16. 8
    Är E bra på att äta soppa? H brukar få det till förrätt på dagis men sedan blir det ju mer matigt till huvudrätt. Hemma gillar han fisksoppa men vi brukar koka pasta och lägga i till honom så han blir ordentligt mätt. Han är dålig på att äta bröd.
  17. Medlem sedan
    May 2000
    #9
    Kedgeree!
  18. 9
    Kedgeree!

Liknande trådar

  1. wow snacka om rätt person på rätt plats
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-01-13, 12:04
  2. Vilka val har du rätt/inte rätt att göra
    By Afrodite in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2011-01-18, 20:07
  3. Åsså dagens rätt!
    By AnKar in forum Ordet är fritt
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2010-10-23, 17:35
  4. Dagens rätt!
    By Ajax in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-22, 14:14
  5. Dagens rätt
    By Tina L-L in forum _0507 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-01, 20:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar