Måste bara berätta
_0611 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2006
    #1

    Måste bara berätta

    David älskar verkligen att riva ut kläder ur lådor och garderober och jag har väntat på att han ska gå över till bokhyllorna. Idag var det dags att börja riva ut min sambos böcker som var i lagom höjd. När han rivit ut ett gäng böcker satte han sej ner och började bläddra i en bok "Konsten att jag brudar". Det ska börjas i tid. Fast David behöver inte ragga för han har redan flickvän, en tjej i föräldragruppen pussar alltid på honom när de träffas.
  2. 1
    Måste bara berätta David älskar verkligen att riva ut kläder ur lådor och garderober och jag har väntat på att han ska gå över till bokhyllorna. Idag var det dags att börja riva ut min sambos böcker som var i lagom höjd. När han rivit ut ett gäng böcker satte han sej ner och började bläddra i en bok "Konsten att jag brudar". Det ska börjas i tid. Fast David behöver inte ragga för han har redan flickvän, en tjej i föräldragruppen pussar alltid på honom när de träffas.
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    Ha ha ha...vad gulligt. Ja, det är bra att lära sig i tid *fniss*.
  4. 2
    Ha ha ha...vad gulligt. Ja, det är bra att lära sig i tid *fniss*.
  5. Medlem sedan
    Jul 2006
    #3
    Ja, de måste ju börja nån gång.
  6. 3
    Ja, de måste ju börja nån gång.
  7. Medlem sedan
    Jul 2006
    #4
    såg att jag skrivit fel i titeln."jaga" skulle det stå. lät lite konstigt annars.
  8. 4
    såg att jag skrivit fel i titeln."jaga" skulle det stå. lät lite konstigt annars.
  9. Medlem sedan
    Jul 2007
    #5
    Gullunge....
  10. 5
    Gullunge....
  11. Medlem sedan
    Oct 2002
    #6
    Vilken sötnos!
  12. 6
    Vilken sötnos!
  13. Medlem sedan
    Apr 2006
    #7
    Vad gulligt, här river Fanny ut sidorna i böckerna!!!
  14. 7
    Vad gulligt, här river Fanny ut sidorna i böckerna!!!
  15. Medlem sedan
    Jun 2006
    #8
    Men va tufft! Ylva äter mest på böckerna så de ser ut som skit efter 2 sek..
  16. 8
    Men va tufft! Ylva äter mest på böckerna så de ser ut som skit efter 2 sek..
  17. Medlem sedan
    Jul 2006
    #9
    Eller hur?
  18. 9
    Eller hur?
  19. Medlem sedan
    Jul 2006
    #10
    absolut.
  20. 10
    absolut.
  21. Medlem sedan
    Jul 2006
    #11
    Usch då. Då har ni fått plocka bort alla böcker ni är rädda om. Misstänker att D kommer på det snart också för han river sönder alla tidningar och andra papper han hittar.
  22. 11
    Usch då. Då har ni fått plocka bort alla böcker ni är rädda om. Misstänker att D kommer på det snart också för han river sönder alla tidningar och andra papper han hittar.
  23. Medlem sedan
    Jul 2006
    #12
    De kanske är goda. Nej, det är ju jättetråkigt och så tycker jag det är lite otäckt när de äter papper/papp, om det lossnar en stor bit kan den ju fastna i halsen.
  24. 12
    De kanske är goda. Nej, det är ju jättetråkigt och så tycker jag det är lite otäckt när de äter papper/papp, om det lossnar en stor bit kan den ju fastna i halsen.
  25. Medlem sedan
    Sep 2005
    #13
    Mmm, det har Eric också lyckats med men bara en gång för vi är väldigt noga med att säga till honom att han INTE får dra ut saker ur vår bokhylla och det funkar rätt bra faktiskt!
  26. 13
    Mmm, det har Eric också lyckats med men bara en gång för vi är väldigt noga med att säga till honom att han INTE får dra ut saker ur vår bokhylla och det funkar rätt bra faktiskt!
  27. Medlem sedan
    Sep 2005
    #14
    Känner igen det där men det går att säga till dem att inte röra bokhyllan osv även det är spännande. Eric har bara rivit sönder en sida i en bok och jag tror inte att han kommer att göra om det för vi är noga med att säga nej när han rör saker i bokhyllan och det märks att han förstår vad vi säger.
  28. 14
    Känner igen det där men det går att säga till dem att inte röra bokhyllan osv även det är spännande. Eric har bara rivit sönder en sida i en bok och jag tror inte att han kommer att göra om det för vi är noga med att säga nej när han rör saker i bokhyllan och det märks att han förstår vad vi säger.
  29. Medlem sedan
    Jul 2006
    #15
    Det är säkert olika barn. David bryr sej inte om nej längre. I början gjorde han det ibland. Dessutom kan man ju inte ha förbud överallt. Det hämmar ju utvecklingen också.
  30. 15
    Det är säkert olika barn. David bryr sej inte om nej längre. I början gjorde han det ibland. Dessutom kan man ju inte ha förbud överallt. Det hämmar ju utvecklingen också.
  31. Medlem sedan
    Sep 2005
    #16
    Ja, det är klart! Men bokhyllan har vi varit väldigt noga med redan från början då vi ej vill plocka ur den...
  32. 16
    Ja, det är klart! Men bokhyllan har vi varit väldigt noga med redan från början då vi ej vill plocka ur den...
  33. Medlem sedan
    Apr 2006
    #17
    Ja på alla nedersta hyllorna finns bara saker som Fanny får leka och hålla på med.
  34. 17
    Ja på alla nedersta hyllorna finns bara saker som Fanny får leka och hålla på med.

Liknande trådar

  1. Jag bara måste berätta
    By Anonym av hänsyn in forum Värme & medkänsla
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-21, 12:44
  2. Måste ju bara berätta
    By sandra & co in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-02-16, 14:09
  3. Måste bara berätta om vår son.
    By caffellatte in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-02-13, 12:52
  4. Måste bara berätta
    By Anna in forum Sex & erotik
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-11-02, 12:34
  5. Måste bara berätta!!!!!
    By MiMi in forum Föräldraskap
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-01, 14:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar