Gallstensoperation
_0706 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2004
    #1

    Gallstensoperation

    Jag har nu fått tid för min operation, nästa fredag blir jag en gallblåsa fattigare. Det ska bli SÅÅÅÅ skönt. Jag har gallstensanfall nästan varje dag nu det är så jobbigt!!! Är lite orolig för hur det ska bli med Melina och amningen... Hon är inte särskilt förtjust i flaskan, men då jag inte kommer kunna amma under ganska många timmar så har hon väl inget att välja på (hoppas jag... annars blir det synd om min man). Har ni några tips på hur vi ska få henne att ta flaskan?
    Linda med *Theodor* 04, Melvin 05, Melina 07 & Leo 09
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~
  2. 1
    Gallstensoperation Jag har nu fått tid för min operation, nästa fredag blir jag en gallblåsa fattigare. Det ska bli SÅÅÅÅ skönt. Jag har gallstensanfall nästan varje dag nu det är så jobbigt!!! Är lite orolig för hur det ska bli med Melina och amningen... Hon är inte särskilt förtjust i flaskan, men då jag inte kommer kunna amma under ganska många timmar så har hon väl inget att välja på (hoppas jag... annars blir det synd om min man). Har ni några tips på hur vi ska få henne att ta flaskan?
  3. Medlem sedan
    Apr 2006
    #2
    Åh vad skönt att du fått en tid för op.
    Själv blev jag snuvad på min blåsa vid 10-års ålder men klarar mig SÅÅÅÅ bra utan.
    När det gäller flaska så vet jag inte riktigt, vi bytte modell, till MAM och den funkar bättre och sen träna, träna.
    Vi märker att det går lättare att ge henne flaska om vi börjar innan hon hinner bli så hungrig.
    Kram
  4. 2
    Åh vad skönt att du fått en tid för op.
    Själv blev jag snuvad på min blåsa vid 10-års ålder men klarar mig SÅÅÅÅ bra utan.
    När det gäller flaska så vet jag inte riktigt, vi bytte modell, till MAM och den funkar bättre och sen träna, träna.
    Vi märker att det går lättare att ge henne flaska om vi börjar innan hon hinner bli så hungrig.
    Kram

Liknande trådar

  1. Gallstensoperation
    By skanetjej in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2011-06-08, 17:59
  2. luftproblem efter gallstensoperation
    By Den perfekta mamman in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-06-04, 14:12
  3. Gallstensoperation...
    By MariaKingsley in forum _1009 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-01-08, 10:57
  4. Gallstensoperation
    By Jordgubben in forum _0507 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-30, 12:37
  5. efter en gallstensoperation
    By undrar in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-16, 13:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar