Sjuk igen... På sin födelsedag
_0410 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Sjuk igen... På sin födelsedag

    I morse skuttade vi upp och klädde på oss, Emelie fick en present eftersom det är hennes födelsedag idag =)) Hon fick en tunika med pippi och den skulle hon få ha på sig till dagmamman, hon blev jätteglad. Men så såg jag att hon var jättebland i ögonen och kände på pannan... Hämtade termometern som visade 38.9 jaha. Maken jobbade i vårt område i morse och smög in lastbilen på gatan, kom in och överraskade Emelie.. Jag gjorde en skattkarta i hennes rum i förmiddags då hon fick lite efter ett paket jag gömt och i den var den en klubba som lyser, hon äter inte godis i vanliga fall på vardagarna men en dag som denna får man väl skämma bort dem??

    Nu ligger hon i soffan och tittar på tv. Snart kommer maken hem och vi ska mest mysa hela dagen som är kvar. Äta tårta, pommes, popcorn och göra någon mer skattkarta och förstås öppna resten av presenterna =))

    Hoppas hon piggnar på sig så vi kan ha kalaset på lördag...

    Imorgon får maken vara hemma med henne då jag ska gå på semenarium med jobbet och få lunch.... inte ofta vi montörer vi får det på vårt jobb =)))

    Må så gott!
  2. 1
    Sjuk igen... På sin födelsedag I morse skuttade vi upp och klädde på oss, Emelie fick en present eftersom det är hennes födelsedag idag =)) Hon fick en tunika med pippi och den skulle hon få ha på sig till dagmamman, hon blev jätteglad. Men så såg jag att hon var jättebland i ögonen och kände på pannan... Hämtade termometern som visade 38.9 jaha. Maken jobbade i vårt område i morse och smög in lastbilen på gatan, kom in och överraskade Emelie.. Jag gjorde en skattkarta i hennes rum i förmiddags då hon fick lite efter ett paket jag gömt och i den var den en klubba som lyser, hon äter inte godis i vanliga fall på vardagarna men en dag som denna får man väl skämma bort dem??

    Nu ligger hon i soffan och tittar på tv. Snart kommer maken hem och vi ska mest mysa hela dagen som är kvar. Äta tårta, pommes, popcorn och göra någon mer skattkarta och förstås öppna resten av presenterna =))

    Hoppas hon piggnar på sig så vi kan ha kalaset på lördag...

    Imorgon får maken vara hemma med henne då jag ska gå på semenarium med jobbet och få lunch.... inte ofta vi montörer vi får det på vårt jobb =)))

    Må så gott!
  3. Medlem sedan
    Mar 2000
    #2

    Grattis Emelie och

    Krya på dig. Hoppas du blir frisk till Lördag så du orkar med kalasandet. Vad fick hon för presenter?
  4. 2
    Grattis Emelie och Krya på dig. Hoppas du blir frisk till Lördag så du orkar med kalasandet. Vad fick hon för presenter?

Liknande trådar

  1. Sjuk på sin födelsedag
    By Fideli_76 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-03-16, 15:32
  2. Födelsedag igen... :-)
    By lannagirl in forum _05 Höstbarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2008-08-27, 14:04
  3. Födelsedag igen... :-)
    By lannagirl in forum _05 Höstbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-08-26, 11:23
  4. Födelsedag idag ..igen
    By norpisen in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-10, 18:45
  5. sjuk-frisk-sjuk igen och karens
    By Animisha in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-10-27, 19:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar