Doris Lessing
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Doris Lessing

    Nån som har en åsikt?
    Jag läste Doris Lessing när jag var tonåring och vill minnas att dom var ganska bra och inte så svåra. Kul med en författare man faktiskt har läst

    OT förstås, men vi småbarnsmammor har ju såååå mycket tid för litteratur så det kanske kan vara kopplingen...
  2. 1
    Doris Lessing Nån som har en åsikt?
    Jag läste Doris Lessing när jag var tonåring och vill minnas att dom var ganska bra och inte så svåra. Kul med en författare man faktiskt har läst

    OT förstås, men vi småbarnsmammor har ju såååå mycket tid för litteratur så det kanske kan vara kopplingen...
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Oj, jag har varit på dagis hela dagen och inte hört minsta nyhet, så jag undrade först varför du frågade om Doris.

    Ja, jag läste också Doris Lessing i tonåren och gillade. Och blir också glatt överraskad över att det är en jag har läst. Jag tror bara det har hänt en gång förut.
  4. 2
    Oj, jag har varit på dagis hela dagen och inte hört minsta nyhet, så jag undrade först varför du frågade om Doris.

    Ja, jag läste också Doris Lessing i tonåren och gillade. Och blir också glatt överraskad över att det är en jag har läst. Jag tror bara det har hänt en gång förut.
  5. Medlem sedan
    Jul 2003
    #3
    Superkul tycker jag! Jag blev glad i hela kroppen när de tillkännagav att det var hon
  6. 3
    Superkul tycker jag! Jag blev glad i hela kroppen när de tillkännagav att det var hon
  7. Medlem sedan
    May 1999
    #4

    Underbart!

    Kvinna och "bred" - kan inte bli bättre!
  8. 4
    Underbart! Kvinna och "bred" - kan inte bli bättre!
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5

    Har inte läst

    något av henne, men bara det faktum att det är ett namn jag känner igen gör mig glad!
    Libra
  10. 5
    Har inte läst något av henne, men bara det faktum att det är ett namn jag känner igen gör mig glad!

Liknande trådar

  1. Doris Lessing
    By vadskamanheta in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-08-20, 10:49
  2. Doris Lessing?
    By Svammelmamma in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-23, 17:10
  3. Doris Lessing?
    By Miia m kidzen in forum Hem & fritid
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-10-12, 16:48
  4. doris lessing
    By Mactilda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-10-11, 18:18
  5. Doris Lessing!
    By Christopher in forum Ordet är fritt
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2007-10-11, 12:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar