Tips på present.
_0210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2002
    #1

    Tips på present.

    Måste tipsa er om en superbra present så här i kalastider.

    Från Kim och mig fick Felicia bl a Monopol junior (tror jag det kallas). Hon tycker det är så roligt. Hon vill spela det hela tiden.

    T o m Linnea kan vara med, även om hon inte fattar på samma sätt som Felicia.

    Förutom att det är underhållande är det är t ex jättebra träning när man ska räkna pengar. Varje gång man ska ta ett chanskort blir hon helt till sig och vill veta vad det står att man ska göra. När hon får ta alla pengar som ligger hos Herr Monopol blir hon jätteglad och retas med oss andra.
    cia med felicia & linnea
    http://cia242.wordpress.com/
  2. 1
    Tips på present. Måste tipsa er om en superbra present så här i kalastider.

    Från Kim och mig fick Felicia bl a Monopol junior (tror jag det kallas). Hon tycker det är så roligt. Hon vill spela det hela tiden.

    T o m Linnea kan vara med, även om hon inte fattar på samma sätt som Felicia.

    Förutom att det är underhållande är det är t ex jättebra träning när man ska räkna pengar. Varje gång man ska ta ett chanskort blir hon helt till sig och vill veta vad det står att man ska göra. När hon får ta alla pengar som ligger hos Herr Monopol blir hon jätteglad och retas med oss andra.
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2

    tackar...

    ...låter som det kanske kan vara något för Sudden, han gillar att spela spel nämligen
    ska helt klart kika efter det.
    kram
    Blogg: www.magdas.blogg.se

    Krama mig och älska mig när jag är liten, så blir jag en som kan krama och älska när
    jag blir stor!

    "Man ska aldrig gå med på att krypa när man känner lusten att flyga"
    Helen Keller

    *Magda med William-01, Ludwig-02, Filip-04 & Erik-06*
  4. 2
    tackar... ...låter som det kanske kan vara något för Sudden, han gillar att spela spel nämligen
    ska helt klart kika efter det.
    kram
  5. Medlem sedan
    Dec 2000
    #3
    Tack för tipset! Vi har lite få spel tycker jag, och nu när de börjar förstå regler lite mer kan det ju vara kul. Ska kolla upp det
  6. 3
    Tack för tipset! Vi har lite få spel tycker jag, och nu när de börjar förstå regler lite mer kan det ju vara kul. Ska kolla upp det

Liknande trådar

  1. Tips om dop present
    By Zornia in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-04-17, 14:25
  2. Tips på 70 års present
    By KarolinaA in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-08-30, 19:58
  3. present-tips
    By anonymt namn in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-28, 22:13
  4. OT tips på 40 års present...
    By MiaKL,S03+K06 in forum Vikt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-08-19, 19:39
  5. Present tips
    By Lindhis in forum _0506 Junibarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-11-29, 22:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar