Hugo har fått glasögon!!
_0701 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2000
    #1

    Hugo har fått glasögon!!

    Hej! Ni kanske inte minns mig för det var ett bra tag sen jag var här men nu sen jag skaffat bredband tänkte jag vara lite aktivare igen Min lilla hugo som är född 8 feb(gick över) fick glasögon här i veckan för han är så kraftigt översynt och döm om min förvåning när han faktiskt låter dem sitta kvar!! Han är så söt i dem och jag försöker intala mig själv om att det ju bara är ett par glasögon men hur det än är skär det i mammahjärtat att han behöver ha det...han är ju så liten....
    Finns det nån mer som har glasögon? Jag har aldrig sett en så liten ha glasögon.

    Ha det bra! Kram Sofia
  2. 1
    Hugo har fått glasögon!! Hej! Ni kanske inte minns mig för det var ett bra tag sen jag var här men nu sen jag skaffat bredband tänkte jag vara lite aktivare igen Min lilla hugo som är född 8 feb(gick över) fick glasögon här i veckan för han är så kraftigt översynt och döm om min förvåning när han faktiskt låter dem sitta kvar!! Han är så söt i dem och jag försöker intala mig själv om att det ju bara är ett par glasögon men hur det än är skär det i mammahjärtat att han behöver ha det...han är ju så liten....
    Finns det nån mer som har glasögon? Jag har aldrig sett en så liten ha glasögon.

    Ha det bra! Kram Sofia
  3. Eir & barnen
    #2
    Tror nog allt jag minns din signatur. Lille Hugo...glasögon! Låter gulligt värre men är säkert inte så skoj i mammas hjärta....
    Kram
  4. 2
    Tror nog allt jag minns din signatur. Lille Hugo...glasögon! Låter gulligt värre men är säkert inte så skoj i mammas hjärta....
    Kram
  5. Medlem sedan
    Jun 2001
    #3
    Glasögon är ju superhäftigt på så små barn! Har dock själv inte erfarenhet av glasögon på bebisar, men en av tjejerna på barnens dagis fick också glasögon väldigt tidigt och det har fungerat finfint. Vår dotter fick glasögon när hon var strax över fyra och det har också fungerat superbra. Det är stor skillnad på att få glasögon nu och för 30 år sedan. Du skall se att han kommer få mycket positiv bekräftelse tack vara sina glasögon, för idag är glasögon något fint och inget man får höra glåpord för.
  6. 3
    Glasögon är ju superhäftigt på så små barn! Har dock själv inte erfarenhet av glasögon på bebisar, men en av tjejerna på barnens dagis fick också glasögon väldigt tidigt och det har fungerat finfint. Vår dotter fick glasögon när hon var strax över fyra och det har också fungerat superbra. Det är stor skillnad på att få glasögon nu och för 30 år sedan. Du skall se att han kommer få mycket positiv bekräftelse tack vara sina glasögon, för idag är glasögon något fint och inget man får höra glåpord för.
  7. Medlem sedan
    Jan 2002
    #4
    Vad coolt! Förstår att det känns i mammahjärtat, men jag tycker faktiskt att det låter otroligt gulligt. Och ännu bättre är det ju att dom får sitta kvar! Tänk vilken ny värld som öppnats för Hugo nu, han kan ju se och utvecklas ännu mer!
  8. 4
    Vad coolt! Förstår att det känns i mammahjärtat, men jag tycker faktiskt att det låter otroligt gulligt. Och ännu bättre är det ju att dom får sitta kvar! Tänk vilken ny värld som öppnats för Hugo nu, han kan ju se och utvecklas ännu mer!
  9. Linda m. Biko 1 feb.
    #5
    Hej! Klart jag minns dig, du hänger ju även på vårbarn-01. Hoppas det går bra med glasögonen. Jag fick glasögon när jag var runt 3 år.
  10. 5
    Hej! Klart jag minns dig, du hänger ju även på vårbarn-01. Hoppas det går bra med glasögonen. Jag fick glasögon när jag var runt 3 år.
  11. Medlem sedan
    Jul 2000
    #6
    Jo man får höra många positiva saker om glasögonen det får man Och jag känner att ju mer jag ser honom i dem desto mer blir dem en del av honom.
  12. 6
    Jo man får höra många positiva saker om glasögonen det får man Och jag känner att ju mer jag ser honom i dem desto mer blir dem en del av honom.
  13. Medlem sedan
    Jul 2000
    #7
    Jo jag tycker faktiskt mig märka att han ser bättre för han är gladare. Han har alltid varit glad men nu är han en solstråle! Han har dessutom börjat krypa iväg själv, förrut blev han förtvivlad om man lämnade rummet.
  14. 7
    Jo jag tycker faktiskt mig märka att han ser bättre för han är gladare. Han har alltid varit glad men nu är han en solstråle! Han har dessutom börjat krypa iväg själv, förrut blev han förtvivlad om man lämnade rummet.

Liknande trådar

  1. Hugo har fått sin diagnos
    By F m. N05+H06+L09 in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-12-18, 13:20
  2. Fått glasögon
    By Afrodite in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-09, 18:38
  3. Hugo har fått en lillebror
    By Tiger_Lux in forum _0508 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-11-17, 21:19
  4. Min son har fått glasögon..
    By Anna in forum Barn som yrke
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-08, 14:26
  5. Carolina har fått glasögon nu!
    By Cesse m.4 in forum _0408 Augustibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-03-08, 21:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar