Bilder på ängeln VILJA :)
_0710 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    Bilder på ängeln VILJA :)

    Har lagt upp några bilder på Vilja i mitt galleri nu.. Man kan ju inte titta sig less som mamma
  2. 1
    Bilder på ängeln VILJA :) Har lagt upp några bilder på Vilja i mitt galleri nu.. Man kan ju inte titta sig less som mamma
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2
    Så söta bilder! Själv har jag idag tittat på videofilm från sonens första timmar i livet och jag kan knappt förstå att när som helst så kommer vi ha en till sån där liten en. Fantastiskt!

    Kram E
  4. 2
    Så söta bilder! Själv har jag idag tittat på videofilm från sonens första timmar i livet och jag kan knappt förstå att när som helst så kommer vi ha en till sån där liten en. Fantastiskt!

    Kram E
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Åååååå, beklagar sorgen!!!! Vad hände?
    Sorgligt att behöva förlora något så kärt när man precis kommit hem.

    Styrkekramar i mängder till både dig och din familj!
  6. 3
    Åååååå, beklagar sorgen!!!! Vad hände?
    Sorgligt att behöva förlora något så kärt när man precis kommit hem.

    Styrkekramar i mängder till både dig och din familj!
  7. Medlem sedan
    Jan 2000
    #4
    Ja, hon är ju bara fööööööör söt! Förstår att ni har svårt att se er mätta!
  8. 4
    Ja, hon är ju bara fööööööör söt! Förstår att ni har svårt att se er mätta!
  9. Medlem sedan
    Apr 2003
    #5
    Tror inte lojsy menar så, hoppas verkligen inte det iaf.
  10. 5
    Tror inte lojsy menar så, hoppas verkligen inte det iaf.
  11. Medlem sedan
    Apr 2003
    #6
    Såå söt man kan vara...
  12. 6
    Såå söt man kan vara...
  13. LisaFr
    #7
    Du är ju bara för mycket Sterna! Du har ju gjort ett inägg i novembergruppen fem minuter innan som visar på att du visste att denna flicka var vid god vigör.
  14. 7
    Du är ju bara för mycket Sterna! Du har ju gjort ett inägg i novembergruppen fem minuter innan som visar på att du visste att denna flicka var vid god vigör.
  15. Medlem sedan
    Jun 2007
    #8
    jättesöt!! vilken gullunge!
  16. 8
    jättesöt!! vilken gullunge!
  17. Medlem sedan
    Apr 2006
    #9
    Sååå söt hon är, förstår att ni inte kan se er mätta på henne
  18. 9
    Sååå söt hon är, förstår att ni inte kan se er mätta på henne
  19. Medlem sedan
    Jan 2000
    #10
    Är du spydig? Varför då?
    Jag kan för mitt liv inte hitta något inlägg där Sterna verkar veta att denna flicka lever och mår bra. Det enda inlägg jag hittar ang detta är ju att hon också associerar "ängel" till dött barn (vilket jag för övrigt också gör, blev tvungen att titta innan jag insåg att det inte verkade vara det som Lojsy menar).
    Däremot har jag sett flera sidor nu där Sterna blir mer eller mindre ifrågasatt för sina åsikter.
    Tycker det vore jättetråkigt om det nu i denna grupp ska vara spydigheter i "onödan".
  20. 10
    Är du spydig? Varför då?
    Jag kan för mitt liv inte hitta något inlägg där Sterna verkar veta att denna flicka lever och mår bra. Det enda inlägg jag hittar ang detta är ju att hon också associerar "ängel" till dött barn (vilket jag för övrigt också gör, blev tvungen att titta innan jag insåg att det inte verkade vara det som Lojsy menar).
    Däremot har jag sett flera sidor nu där Sterna blir mer eller mindre ifrågasatt för sina åsikter.
    Tycker det vore jättetråkigt om det nu i denna grupp ska vara spydigheter i "onödan".
  21. Mista
    #11
    Du tycker inte, av alla de "glada gubbarna" att döma, att Vilja verkar må bra och att Lojsy verkar vara glad själv?
  22. 11
    Du tycker inte, av alla de "glada gubbarna" att döma, att Vilja verkar må bra och att Lojsy verkar vara glad själv?
  23. Mista
    #12
    Hon är superfin! Grattis grattis grattis!!!
  24. 12
    Hon är superfin! Grattis grattis grattis!!!
  25. Medlem sedan
    Jan 2004
    #13
    För mig är "ängel" lika med dött barn och eftersom jag har vänner vars barn dött där de trots sin sorg skrivit mail och även foruminlägg med smileys när de vill visa något positivt som hänt - att bilderna har kommit in i galleriet är ju positivt om man vill visa upp sin "ängel".

    Jag kunde inte för ett ögonblick tänka mig att någon kallar sitt levande barn "ängel"
  26. 13
    För mig är "ängel" lika med dött barn och eftersom jag har vänner vars barn dött där de trots sin sorg skrivit mail och även foruminlägg med smileys när de vill visa något positivt som hänt - att bilderna har kommit in i galleriet är ju positivt om man vill visa upp sin "ängel".

    Jag kunde inte för ett ögonblick tänka mig att någon kallar sitt levande barn "ängel"
  27. Medlem sedan
    Jan 2004
    #14
    Vad är du ute efter?
    Jag var tyvärr inte inne och tittade på bilderna eftersom jag förväntade mig bilder på en "ängel" och inte ett levande barn så _HUR_ skulle jag kunna vetat?

    Tror du att jag är en tankeläsare bara för att jag skriver öppet om vad jag tänker och tycker här på forumet?
  28. 14
    Vad är du ute efter?
    Jag var tyvärr inte inne och tittade på bilderna eftersom jag förväntade mig bilder på en "ängel" och inte ett levande barn så _HUR_ skulle jag kunna vetat?

    Tror du att jag är en tankeläsare bara för att jag skriver öppet om vad jag tänker och tycker här på forumet?
  29. Medlem sedan
    Nov 1999
    #15
    En sån söt liten tjej. Vist är det så att man kan titta hur mycke som helst på dom små.
  30. 15
    En sån söt liten tjej. Vist är det så att man kan titta hur mycke som helst på dom små.
  31. Medlem sedan
    Jun 2001
    #16
    Men åhhhh vad gossig!!!! Hur söt som helst! Längtar ännu mer när man ser såna små sötnosar!

    Kram
  32. 16
    Men åhhhh vad gossig!!!! Hur söt som helst! Längtar ännu mer när man ser såna små sötnosar!

    Kram
  33. Medlem sedan
    Jul 2007
    #17
    Oj vilken respons!!

    Alla är vi olika, för mig är inte ängel likvärdigt med ett dött barn. Jag kallar min dotter, mina vänner och min sambo för ängel då o då och detta är för att ängel för mig är något så otroligt vackert, någon som betyder så mycket för mig att jag har svårt att sätta ord på den personen.. änglar finns både i himlen och på jorden, skillnaden är bara att de på jorden inte har vingar.

    Min dotter Vilja är iaf vid god hälsa och jag hoppas att hon förblir det trots att hennes mamma pratar om henne som "mammas ängel" i fortsättningen.
  34. 17
    Oj vilken respons!!

    Alla är vi olika, för mig är inte ängel likvärdigt med ett dött barn. Jag kallar min dotter, mina vänner och min sambo för ängel då o då och detta är för att ängel för mig är något så otroligt vackert, någon som betyder så mycket för mig att jag har svårt att sätta ord på den personen.. änglar finns både i himlen och på jorden, skillnaden är bara att de på jorden inte har vingar.

    Min dotter Vilja är iaf vid god hälsa och jag hoppas att hon förblir det trots att hennes mamma pratar om henne som "mammas ängel" i fortsättningen.
  35. Lotta P
    #18

    Instämmer faktiskt

    Jag associerar också "ängel" med ett dött barn och jag visste först inte om jag skulle läsa meddelandet. En bekant till mig förlorade sitt barn i vecka 37, så det är en av mina stora nojjor just nu.
  36. 18
    Instämmer faktiskt Jag associerar också "ängel" med ett dött barn och jag visste först inte om jag skulle läsa meddelandet. En bekant till mig förlorade sitt barn i vecka 37, så det är en av mina stora nojjor just nu.
  37. Medlem sedan
    Oct 2000
    #19
    Vilken liten sötnos, jätte fina bilder.
  38. 19
    Vilken liten sötnos, jätte fina bilder.
  39. Medlem sedan
    Jan 2004
    #20
    Skönt att höra att det bara var ett missförstånd från min sida, för det är inget jag ens önskar min värsta fiende, att överleva sitt eget barn.
  40. 20
    Skönt att höra att det bara var ett missförstånd från min sida, för det är inget jag ens önskar min värsta fiende, att överleva sitt eget barn.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Ängeln Cissi!
    By ~Frida~ in forum _0607 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-13, 18:44
  2. TACK för ängeln!!
    By Anna - änglamamma in forum _0605 Majbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-04-12, 21:58
  3. Ängeln Vanja
    By Sofia in forum Värme & medkänsla
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-09, 23:06
  4. Ängeln Melvin
    By Carro m. ängeln melvin in forum Änglabarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-03-08, 19:29
  5. Ängeln Eric
    By Christina in forum Änglabarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-29, 18:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar