hamnar kanske här istället
_0807 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2005
    #1

    hamnar kanske här istället

    om det tog sig i natt så kommer det en bebis 3/7 08.. hoppar in här med stora förhoppningar... *L* ni har säkert träffat på mig i andra ankomstgrupper men tyvärr så har det inte tagit sig dom andra gångerna.. håller tummarna nu...
  2. 1
    hamnar kanske här istället om det tog sig i natt så kommer det en bebis 3/7 08.. hoppar in här med stora förhoppningar... *L* ni har säkert träffat på mig i andra ankomstgrupper men tyvärr så har det inte tagit sig dom andra gångerna.. håller tummarna nu...
  3. Medlem sedan
    Oct 2000
    #2
    HEJJE!!!! Jag hoppas verkligen att du får stanna här... själv har jag legat på is ett tag, har inte riktigt orkat engagera mig, men jag hoppas nog lite smått i alla fall så jag tittar in en sväng här... Har äl i slutet av veckan så då ska det mysas...
  4. 2
    HEJJE!!!! Jag hoppas verkligen att du får stanna här... själv har jag legat på is ett tag, har inte riktigt orkat engagera mig, men jag hoppas nog lite smått i alla fall så jag tittar in en sväng här... Har äl i slutet av veckan så då ska det mysas...

Liknande trådar

  1. Kanske hamnar här..
    By gudinna in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-12-08, 22:41
  2. hamnar kanske här istället
    By joliegirl in forum _0806 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-03, 21:05
  3. Kanske hamnar man här??
    By 2:an på G?? in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-17, 09:15
  4. Kanske hamnar man här??
    By 2:an på G?? in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-17, 09:12
  5. Kanske hamnar jag här men
    By lilla jag in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-29, 08:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar